Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Sportvelden

+16
Emily
Alan
Fabian
Ben
Fay
Cosette
Lune
Shayla
Terra
Mido
Iris
Yumiko
Mimiko
Toushirou
Mendua
Miyoko
20 posters

Go to page : Previous  1 ... 12 ... 21, 22, 23  Next

Go down  Message [Page 22 of 23]

526Sportvelden - Page 22 Empty Re: Sportvelden Sun Oct 11, 2009 6:23 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Tell me everything.' zei ze lachend. Ze vond het niet erg om verhalen over hem en Scarlett te horen. Het was nou eenmaal zijn vriendin, daar moest ze maar mee leren leven.

527Sportvelden - Page 22 Empty Re: Sportvelden Sun Oct 11, 2009 6:29 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou grijnsde. 'Nouja, het ging vooral om mijn zus. Ze heeft Scarlett de hele vakantie gestalkt enzo. Het was best grappig om te zien.. maar ook wel gemeen. Ik heb best medelijden met haar,' zei hij. Nu was zijn grijns weggezakt in een zwak glimlachje. 'Maar we hebben het wel naar ons zin gehad - we zijn ook nog even naar de stad geweest. Rangiku stalkte ons daar in ieder geval niet. Hoewel ze wel een feest gaf op de eerste avond, waardoor we ons moesten opsluiten om niet te worden opgeslokt in een dronken menigte,' vertelde hij droogjes.

http://bussjah.hyves.nl

528Sportvelden - Page 22 Empty Re: Sportvelden Sun Oct 11, 2009 6:44 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Oei, is jouw zus krankzinnig ofzo?' zei ze met een shocking-gezicht. Ze friemelde wat aan haar haar en liet zich daarna achterover vallen, met haar hoofd in het nog ietwat natte gras.

529Sportvelden - Page 22 Empty Re: Sportvelden Sun Oct 11, 2009 6:46 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou grijnsde. 'Ja, lichtelijk. Nouja, eigenlijk best wel. Tegenover mijn vrienden in ieder geval. De laatste vakantiedagen heb ik doorgebracht met het ontwijken van haar en haar beste vriend. Dat is een losgeslagen homo waaraan ze me probeerde te koppelen. Jazeker, ik heb het zwaar gehad,' vertelde hij breed grijnzend.

http://bussjah.hyves.nl

530Sportvelden - Page 22 Empty Re: Sportvelden Sun Oct 11, 2009 6:49 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Dat kind moet in een gekkenhuis als ik dit zo hoor.' zei ze lachend. Ze had Toushirou gemist met zijn achterlijke grijns en fronsende gezicht.

531Sportvelden - Page 22 Empty Re: Sportvelden Sun Oct 11, 2009 6:56 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou knikte grijnzend. 'Ik denk het. Maar goed, Scorpio is ook geen schatje,' zei hij droogjes, waarna hij naast Yumiko ging liggen. Misschien was er iets interessants in de lucht, maar dat viel nog tegen.

http://bussjah.hyves.nl

532Sportvelden - Page 22 Empty Re: Sportvelden Sun Oct 11, 2009 7:00 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'I don't really know him.' zei ze. Ze had pas één keer een gesprekje met Scorpio gehad, en gedanst en gezoend op het feest dan, om Nick en Rusine jaloers te maken, maar verder ook niet.

533Sportvelden - Page 22 Empty Re: Sportvelden Sun Oct 11, 2009 9:11 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

-new-

Yumiko was een beetje aan het trainen met haar kloonteam. Ze kon al aardig wat klonen maken in een kringetje. Ze waren dan na één aanval verwoest, het was wel een handige afleidingsmanoeuvre. Teleporteren was hetgeen wat al prima ging, dat had ze vanaf het begin af aan elke dag geoefend.

534Sportvelden - Page 22 Empty Re: Sportvelden Sun Oct 11, 2009 9:16 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

De woede van Scarlett was nog lang niet gezakt en leek alleen maar erger te worden toen ze Yumiko eindelijk gevonden had. Of moest ze zeggen.. Yumiko's. Welke was de goede?
"Hoe dúrf je te vragen of je bij Toushirou op een kamer mag?!" begon ze al vanaf een afstand te schreeuwen, zonder dat ze wist welke de goede Yumiko was. "Wat ben je? Achterlijk? Zelfs van jou had ik zoiets niet verwacht," voegde ze er nog aan toe, waarna ze stil bleef staan en haar handen voor zich uit tegen elkaar aan zette. "IK HAAT JE YUMIKO!" gilde ze naar een random kloon, waarna er een sneeuwkanon op losliet.
Hij verdween. Wrong choice. Meteen richtte ze op de volgende die ook weer verdween. Hoe wist ze welke de goede was?

535Sportvelden - Page 22 Empty Re: Sportvelden Sun Oct 11, 2009 9:19 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko schrok even toen Scarlett kwam. Zoiets had ze wel verwacht, maar dat ze zó boos zou zijn had ze niet kunnen voorspellen. 'Try to find me.' zeiden alle Yumiko's tegelijk met een grijns op hun gezicht.

536Sportvelden - Page 22 Empty Re: Sportvelden Sun Oct 11, 2009 9:22 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Yumiko's uitdaging maakte Scarlett alleen maar nog kwader, en gelijk begon ze ijsballen af te schieten, meer en harder dan de sneeuwballen ervoor. De wind die opstak deed het beeld een filmachtig effect geven, maar helaas leek alles spectaculairder dan het was. Elke Yumiko die ze raakte was een kloon, wat haar maar kwader en kwader maken. "TOON DE WARE YUMIKO ALS JE DURFT!" riep ze met een overslaande stem, zonder te stoppen met afvuren.

537Sportvelden - Page 22 Empty Re: Sportvelden Sun Oct 11, 2009 9:24 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Door de vele sneeuwkanonnen die Scarlett afschoot ontstond er even een dikke mist. Dé kans voor Yumiko. Ze kon nu ongezien de echte Yumiko teleporteren naar een bosje achter Scarlett.

538Sportvelden - Page 22 Empty Re: Sportvelden Sun Oct 11, 2009 9:29 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Een grijns verscheen op Scarletts gezicht toen ze alle ijs en sneeuwballen afgevuurd had, maar al snel verscheen die toen ze Yumiko nergens meer zag en maakte het weer plaats voor de woede van eerder. Zoekend keek ze om zich heen; geen Yumiko.
"KOM TEVOORSCHIJN LAFAARD," gilde ze het hele sportveld over.

539Sportvelden - Page 22 Empty Re: Sportvelden Sun Oct 11, 2009 9:33 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko teleporteerde zich naar nog geen halve meter achter Scarlett, waarna ze een energiestraal in haar rug afschoot. 'Je moet eerder opstaan om mij plotseling aan te vallen liefje.' zei ze grijnzend.

540Sportvelden - Page 22 Empty Re: Sportvelden Sun Oct 11, 2009 9:36 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett wilde zich net omdraaien toen ze opeens een enorme kracht in haar rug voelde en ze met een klap op de grond belandden. Nog net had ze kunnen voorkomen dat ze met haar hoofd de grond raakte en even bleef ze zitten zoals ze zat, totaal buiten adem. Hijgend stond ze weer op om zich vervolgens weer op Yumiko te richten en een aantal ijspegels richting haar te laten vliegen.

541Sportvelden - Page 22 Empty Re: Sportvelden Sun Oct 11, 2009 9:41 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko werd geraakt door een aantal van de pegels en vloekte binnensmonds. Een snede verscheen in haar arm, die haar jurk ietwat rood maakte door het bloed wat eruit kwam. Jij tyfus godverdomde teringhoer, dit is een gloednieuwe jurk. Aysa kwam weer boven in haar gedachten. Ze moest mensen geen pijn meer doen. Maar hé, dit was toch anders? Ze moest zichzelf verdedigen. Ze besloot dat ze haar materiële beheersing maar weer eens zou gebruiken. Steentjes gooien. De stenen uit de omgeving verzamelden zich voor Yumiko's neus, waarna ze ze allemaal in één keer afschoot op Scarlett.

542Sportvelden - Page 22 Empty Re: Sportvelden Sun Oct 11, 2009 9:46 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Nog steeds buiten adem maakte Scarlett een schild, om vervolgens weer een hele lading ijsballen richting Yumiko af te voeren, dit keer met nog meer kracht. Helaas werd het mikken een nieuw probleem, want een aantal van de ijsballen werd afgevuurd tegen een eerstejaars die net op de verkeerde plek op het verkeerde moment was. Een aantal van de ijsballen kwam recht tegen zijn hoofd aan, waarna hij op de grond neerviel en de Heerseres nog geen seconde later verscheen. Nog voordat Scarlett verbaasd kon zijn waren zij en de jongen al weggeteleporteerd; de jongen naar de ziekenzaal; Scarlett naar het kantoor.

543Sportvelden - Page 22 Empty Re: Sportvelden Wed Oct 21, 2009 4:29 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Voor het eerst sinds ze hier was, liep Rusine de sportvelden op. Ze had besloten zich helemaal op het halen van een hoger niveau te storten. En dus besloot ze random vogels en andere insecten te verstijven. Niet alleen de afleiding, maar ook het leedvermaak deden haar goed en al snel brak er een geconcentreerd lachje door op haar gezicht.

544Sportvelden - Page 22 Empty Re: Sportvelden Wed Oct 21, 2009 4:35 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko teleporteerde zich naar de sportvelden. Het was weer eens tijd om te oefenen. Rusine hier? Die komt hier.. nooit. Ze bekeek haar techniek even. Insecten en vogels.. 'Kleine dieren zijn makkelijke doelwitten, met een klein beetje energie zijn ze al verstijft. Misschien moet je het op grotere organismen proberen. Zoals.. mij?'

545Sportvelden - Page 22 Empty Re: Sportvelden Wed Oct 21, 2009 4:38 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine draaide zich pissig om, ze had geen zin om gestoord te worden en al helemaal niet door Yumiko. Automatisch verstijfde ze haar, om zich daarna weer op de vogels te richten. Grijnzend staarde ze naar de duif die midden in de lucht ineens stilhing. Met haar materiele beheersing, haar lievelingstrucje op stroomschokken na, liet ze hem naar zich toe komen en nieuwsgierig bekeek ze hem. Uiteindelijk liet ze het diertje toch maar weer gaan.

546Sportvelden - Page 22 Empty Re: Sportvelden Wed Oct 21, 2009 4:48 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Het duurde maar even dat Yumiko verstijfd was, al snel kon Yumiko zich al gewoon weer bewegen. 'Gebrek aan concentratie, overhaaste aanval. Al met al een niet zo'n beste poging tot verstijven.'

547Sportvelden - Page 22 Empty Re: Sportvelden Wed Oct 21, 2009 4:52 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Meteen viel Rusine terug op haar oude gebruiken en schoot ze zonder echt om te kijken een stroomschok op Yumiko af. Kan dat mens niet gewoon haar mond houden? Niet iedereen had zo veel vrije tijd dat ze naast andersmans relaties verzieken ook nog konden trainen.

548Sportvelden - Page 22 Empty Re: Sportvelden Wed Oct 21, 2009 4:59 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko teleporteerde zich net voor de aanval naar de andere kant van Rusine. 'Do you need some help?' vroeg ze op normale toon. Ze verveelde zich toch, en Rusine zou haar aanbod toch nooit aanvaarden. Zo leek het tenminste of ze aardig probeerde te doen, zonder het te hoeven zijn.. HAHA.

549Sportvelden - Page 22 Empty Re: Sportvelden Wed Oct 21, 2009 5:00 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine staarde haar even verbaasd aan, waarna er een lachje op haar gezicht uitbrak. Yumiko wilde overduidelijk niet helpen, maar ze bood het aan en puur om haar te irriteren zou Rusine het aanbod dus accepteren. 'Ja, eigenlijk wel graag ja,' lachte ze schijnheilig. En daarnaast, misschien steek ik er nog wat van op.

550Sportvelden - Page 22 Empty Re: Sportvelden Wed Oct 21, 2009 5:08 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Oké dat was verrassend. 'Wat heeft het meeste training nodig volgens jou?' vroeg ze zo serieus mogelijk.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 22 of 23]

Go to page : Previous  1 ... 12 ... 21, 22, 23  Next

Similar topics

-

» Sportvelden

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum