Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kamer 2314, Nicholas & Carter.

+3
Nicholas
Seth
Yuu
7 posters

Go to page : Previous  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Next

Go down  Message [Page 10 of 17]

226Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 10 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sat Oct 10, 2009 7:35 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Ik wil best aardig doen, maar...' reageerde Rusine op een zelfde snelheid en toon als Nicholas. '... mijn opvatting van aardig is niet dit.' Wetend dat ze te ver was gegaan met haar belofte alles te doen, trok ze haar hoofd naar achter, waardoor ze elkaar daar in ieder geval niet meer raakten. Zijn warme handen gaven haar rillingen. Ze was de warmte ontwend, maar het voelde tegelijkertijd wel vertrouwd en.. goed.

227Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 10 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sat Oct 10, 2009 7:37 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick glimlachte. Hij hield haar hand nog steeds vast. Hij haalde zijn schouders even op. Zijn hand streek over haar rug, naar haar nek, naar haar haren. Zijn hand bleef op haar achterhoofd liggen. Hij keek haar nog steeds aan.

228Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 10 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sat Oct 10, 2009 7:42 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine voelde de rillingen over haar rug lopen en sloot haar ogen. Dit is te dichtbij, veel te dichtbij. Onbewust zette ze een schuifelstapje dichter naar Nicholas toe, waardoor ze nu bijna tegen hem aanstond. Er kroop nog een rilling over haar rug, die eindigde in een frons op haar gezicht. Haar ogen hield ze stijf dicht, net als haar mond.

229Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 10 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sat Oct 10, 2009 7:44 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick keek naar Rusine. Ogen en mond gesloten, maar toch kwam ze dichterbij. Hij blies langs haar kaak."Wat is er, Rusine?" Hij voelde de rilling door haar heen trekken.

230Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 10 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sat Oct 10, 2009 7:48 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Just trying to pretend you're someone else.' Het kwam er vriendelijk en hartelijk en vrolijk uit. Rusine's gezichtsuitdrukking veranderde niet. Haar ogen waren nog altijd gesloten, haar kaken gespannen op elkaar gedrukt. En die spanning was in haar wang te zien. Ze liet Nicholas zijn gang gaan. Nog wel.

231Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 10 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sat Oct 10, 2009 7:52 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick grinnikte."Scorpio?" Vroeg hij."Als je je voorstelt dat ik hem ben.. dan kan ik dit ook wel doen." het volgende moment vormden zijn lippen zich tegen die van haar aan.

232Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 10 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sat Oct 10, 2009 7:57 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Op het moment dat hun lippen elkaar raakten, kneep Rusine Nicholas' hand fijn en kneep ze haar ogen nog stijver dicht. Ook haar lippen drukte ze nog harder op elkaar. Nu was ze dus tussen zijn hand en zijn hoofd ingesloten. Ze wilde hem wegduwen en de kamer verlaten en de lunch cancelen. Maar ze bewoog verder niet.

233Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 10 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sat Oct 10, 2009 8:02 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick liet haar overal los. Hij deed een stap naar achteruit. Zijn hand was rood van haar knijperij. Hij glimlachte."Erg jammer," zei hij. Hij liep naar de deur en trok die voor haar open."Je moet Scorpio gaan vertellen dat hij zijn tas in moet pakken voor de lunch." zijn ogen glinsterden.

234Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 10 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sat Oct 10, 2009 8:09 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine bleef staan waar ze stond toen hij haar los liet. Haar gezicht ontspande weer een beetje en ze hief haar hoofd met geopende ogen. Heel even keek ze hem aan, waarna ze haar ogen met een verslagen blik weer sloot. In drie stappen stond ze voor hem, waar ze haar rechterhand in zijn nek legde en haar linker op zijn wang. Met gesloten ogen drukte ze haar lippen op die van hem.

235Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 10 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sat Oct 10, 2009 8:16 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick verbaasde zich door deze actie. Hij legde haar handen om haar heupen, en trok haar dichter tegen zich aan. Zijn rechter hand verplaatste zich naar haar hals. Daar bleef hij rusten.

236Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 10 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sat Oct 10, 2009 8:22 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine duwde zichzelf nog een klein beetje verder tegen hem aan, terwijl ze door ging met hem zoenen. Haar hand gleed over zijn wang naar zijn haargrens en liet haar vingers zich een weg door zijn haar vinden. Ergens heeeel ver weg diep weggestopt in haar, was een stukje Rusine dat dit geweldig vond. Maar het zat echt heel diep.

237Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 10 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sat Oct 10, 2009 8:27 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick liet haar even los met izjn hand en zocht de deurklink, die hij weer dicht trok. Zijn hand gleed weer naar haar heup, waar hij bleef liggen. Hij stopte even met de zoen, en keek haar twinkelend aan. Toen drukte hij zijn lippen weer op die van haar, gulzig. Het gevoel in hem was inmens.

238Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 10 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sat Oct 10, 2009 8:35 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine's hart ging sneller slaan en de hitte die van de jongen afkwam, was bijna eng. Langzaam maakte ze zich even los van zijn mond. 'Aardig genoeg?' vroeg ze hem, hatelijk maar toch met een verlangende ondertoon.

239Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 10 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sat Oct 10, 2009 8:37 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick schudde zijn hoofd."Nee, nog niet." Hij grijnsde naar haar, en streek een pluk haar uit haar gezicht."Het mag wel iets aardiger," fluisterde hij. Hij wist niet hoe zij er over voelde.

240Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 10 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sat Oct 10, 2009 8:39 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine knipperde even langzaam met haar ogen, om ze daarna weer helemaal te sluiten en haar ene arm om zijn nek te leggen en de andere hand in zijn haar te laten verdwijnen. Deze keer veel zachter en voorzichtiger drukte ze haar lippen weer op de zijne.

241Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 10 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sat Oct 10, 2009 11:29 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick glimlachte ondertussen even, terwijl hij haar iets naar achter duwde, zodat ze tegen de muur kwam te staan. Hij plaatste zijn handen langs haar hoofd heen en keek haar lachend aan. Het vuur in hem brandde heviger dan ooit.

242Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 10 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 10:30 am

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine voelde voor de zoveelste keer een muur in haar rug. Scorpio vergaf ze, maar van Nicholas kon ze het niet hebben. Meteen zette ze een beetje druk tegen hem aan om hem weer een stapje naar achter te doen. 'Alles, behalve een muur,' mompelde ze op een emotieloos toontje.

243Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 10 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 10:33 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick keek haar raar aan."Oh, sorry," mompelde hij. Hij drukte kusjes op haar kijklijn, en eindigde bij het kuiltje in haar kin. Hij keek haar aan. Toen raakte zijn lippen die van haar weer.

244Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 10 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 10:36 am

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine liet hem met gesloten ogen doen waar hij zin in had. Haar handen lagen nu slapjes om zijn nek heen. You just sold yourself for something you hate. Face it. Toen hij haar lippen weer raakte, kneep ze haar ogen eventjes pijnlijk samen, maar ontspande zich toen en zoende hem even voorzichtig als de allereerste keer met Valentijn terug.

245Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 10 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 10:38 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick herkende de kus ook. De kus van valentijn. Hij trok zich los van haar en keek haar glimlachend aan. Wat was dat nog ver weg geweest. Het begin van Rusine. Het einde van Jade. En Yumiko, die pas weken daarna had opgegeven."Wat zou ik er veel voor over hebben om die tijd terug te krijgen," fluisterde hij, meer tegen zichzelf.

246Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 10 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 10:40 am

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Welke tijd?' fluisterde Rusine, die nogal in het moment zat, en haar moment was heel zachtjes en voorzichtig en bijna bang.

((en nu ga ik naar rotterdam om ALWEER te winkelen voor de vijfde keer deze week ;a ben vanavond wel weer terug))

247Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 10 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 10:42 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"De tijd rond valentijn. De tijd dat Jade weg was, dat ik Yumi nergens voor nodig had, en dat jij en ik.. zonder scorpio en.." hij zuchtte. Hij pakte haar hand weer vast, zijn vingers vlochtte zich opnieuw in die van haar. Zijn duim streek even de rug van haar hand.

248Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 10 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 10:45 am

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Scorpio en ik waren toen al een tijdje goede vrienden.' Ze liet haar voorhoofd op zijn schouder rusten terwijl ze met halfgesloten ogen naar zijn overhemd staarde. 'Maar ik wil best terug naar die tijd zonder problemen.'

249Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 10 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 10:47 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Vrienden is iets anders dan geliefden," fluisterde hij. Het was raar. Ze ging vreemd, en toch kon ze zo normaal over Scorpio praten. Nick streek door haar haren."Ik ook, Rusine.. Ik ook." hij zuchtte."mhs maakt een heel ander mens van me. Ik ben in deze paar maanden zo erg veranderd," fluisterde hij. Hij tilde haar hoofd op met zijn losse hand, en keek haar aan.

250Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 10 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 4:57 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Toen ik hier kwam, moest ik niets van liefde, Ayaoanen en mijn familie hebben. En zie me nu. Mijn vriendje komt van Ayao en ik sta hier zo met jou vanwege hun,' fluisterde Rusine, zijn eerste opmerking totaal negerend. Met een verdrietige blik staarde ze in zijn ogen.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 10 of 17]

Go to page : Previous  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum