Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kamer 2314, Nicholas & Carter.

+3
Nicholas
Seth
Yuu
7 posters

Go to page : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Next

Go down  Message [Page 6 of 17]

126Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 6 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 9:13 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick zoog zijn lippen in, en er was nu een streep op de plaats waar zijn lippen net nog zaten. Hij wou praten, maar omdat dat niet kon besloot hij maar te zwijgen. Hij draaide zijn hoofd op zijn, en keek naar de kast.

127Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 6 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 9:17 pm

Gast


Guest

Een klein glimlachje speelde om zijn mond. Hij sloot zijn ogen en drukte een zachte kus op Nicholas' wang.
'Got ya,' fluisterde hij met een kriebelende stem in zijn oor. Zijn ogen fonkelden gemeen. Uiteindelijk liet hij Nicholas los en zette hij een stap achteruit.
'Weltrusten,' zei hij, en terwijl hij vrolijk een liedje floot liep hij terug naar zijn bed, om zich vervolgens plat op zijn buik te laten vallen en Nicholas nog even een speelse blik toe te werpen.

128Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 6 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 9:18 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick wreef over zijn wang, hard en snel. Hij trok zijn lip op."Ik ben in de badkamer." hij trok een deken mee en deed de deur op het slot. Hij ging in zijng emaakte bedje liggen. Hij zuchte. Hij ging zich dus echt niet overgeven aan een homo. Getsie. het idee alleen al.

129Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 6 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 9:29 pm

Gast


Guest

Carter zuchtte. Hij verborg zijn hoofd in zijn kussen en voelde hoe de slaap langzaam op hem inwerkte.
Nicholas was behoorlijk lastig en vermoeiend.
Niet dat hij dat erg vond, nee, het maakte het een ongelofelijke uitdaging om hem voor zich te winnen.
Misschien was het dan toch niet genoeg om hem af en toe alleen te plagen.
Misschien wilde hij toch wel meer.

130Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 6 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 9:32 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick sliep eindelijk, maar enkele uurtjes later werd hij alweer wakker mt een stijve nek. Hij stond op en gooide de dekens aan de kant. Hij opende de deur en schopte de dekens verder naar buiten. Daarna stapte hij even snel onder de douche.

131Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 6 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 9:36 pm

Gast


Guest

Carter werd langzaam wakker van het geluid van kletterend water. Al snel besefte hij dat er iemand aan het douchen was. Het duurde een tijdje voordat hij door had dat het Nicholas moest zijn. Al geeuwend draaide hij zich op zijn rug. Hij staarde een tijdje naar het plafond en dacht aan zijn acties van gisteravond.
Hmm... hij vroeg zich af of het een effect zou hebben op Nicholas' gedrag.

132Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 6 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 9:39 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick droogde zich af en trok kleding aan, stapte de kamer in en keek opzij. Carter was wakker. Jammer."Eh, goeden morgen." hij glimlachte netjes. Hij liep naar het bureau en ging op de stoel zitten.

133Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 6 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 9:41 pm

Gast


Guest

'Morning,' zei Carter. Hij kuchte even bij het horen van zijn eigen accent en ging overeind zitten. 'How's your cheek?' vroeg hij met een onschuldige grijns op zijn gezicht.

134Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 6 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 9:46 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Rot op," merkte Nick rustig op."Ik heb net alles er goed afgewassen, geen sporen meer. Don't. Try. It. Again." Hij klemde zijn kaken op elkaar."Ik ga echt niet elke dag in dat bad liggen hoor. Mijn nek is zo stijf als het maar kan."

135Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 6 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 9:53 pm

Gast


Guest

Carter ging in een kleermakerzit zitten. Zijn duivelse gedachtes maakten plaats voor zijn zorgzame kant.
'Heb je er veel last van? Ik heb een jaartje fysiotherapie gestudeerd en kan je wel een massage geven. Ik beloof geen smerige trucjes uit te halen,' zei hij op een bezorgde toon, terwijl hij Nick serieus aankeek.

136Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 6 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 10:00 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick snoof."Asjeblieft zeg! Alsof ik dat geloof. Nee, ik vraag Yumiko wel. Die kan vast wel iets met die vingertjes van haar." hij lachte ondeugend.

137Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 6 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 10:12 pm

Gast


Guest

'Yumiko? Bedoel je dat adorabele meisje met die paarse haartjes die alleen al ademloos was van mijn naam?' vroeg Carter met een uitdagende twinkeling in zijn ogen, maar al snel vemande hij zich weer en stond hij op.
'Stel je niet aan, ik ben geen monster. Straks heb je nog een ernstige nekaandoening en dan is dat mijn schuld. Dat zou ik mezelf niet vergeven,' zei hij. Hij keek Nicholas streng aan.

138Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 6 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Wed Sep 30, 2009 7:22 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Hij keek Carter raar aan."Yes.. die ja." Hij fronste. Die ging haar zinnen duidelijk op Carter zetten. Hij zuchtte."Goed zo. Dan loop jij met een schuldgevoel rond." Hij glimlachte. Hij wou Yumiko eigenlijk niet laten komen, want dan zou ze geen aandacht aan hem besteden maar aan Carter.

139Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 6 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Wed Sep 30, 2009 12:01 pm

Gast


Guest

'Wat zijn we toch vergevingsgezind,' merkte Carter droogjes op. Hij luisterde echter absoluut niet naar Nicholas en liep op hem af om hem vervolgens van achteren in de houdgreep te nemen. Zijn ene arm sloeg hij om Nicholas' nek en zijn andere arm klemde hij om zijn middel heen. Hij trok Nicholas' hoofd iets naar achter zodat hij hem vanaf de zijkant aan kon kijken.
'Zelfs als ik het onschuldig bedoel denk jij door. Ik zou toch nog maar eens nadenken over de vraag of je niet stiekem heel erg nieuwsgierig bent,' fluisterde hij tegen hem. Hij grijnsde, blies even in Nicholas' oor en liet hem daarna weer los.
'Ik ga ontbijten, lati,' zei hij. In zijn pyjama en op blote voeten verliet hij de kamer.

140Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 6 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Wed Sep 30, 2009 3:10 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick was met stomheid geslagen. Wat dacht die vieze homo wel niet? Hij gromde. Hij trok een paar gympen aan en ging toen op weg naar de eetzaal.

141Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 6 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Wed Sep 30, 2009 4:21 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko had een beetje een dubbel gevoel over de grot. Ze had eigenlijk totaal geen interesse meer in Nicholas gehad. Geen gevoelens, maar toch was er iets van haar naar hem toe trok. En daar wilde ze vanaf. Eigenlijk wilde ze gewoon duidelijkheid. Of die gast haar nou wilde gebruiken als toy, of gewoon als een gewone vriend. Voor haar was het tweede prima, maar het eerste was nog steeds heel verleidelijk. Ze klopte een paar keer op de deur, en hoopte eigenlijk dat hij er niet was.

142Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 6 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Wed Sep 30, 2009 7:52 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Opgelucht, maar tegelijkertijd ook enigszins teleurgesteld besefte ze dat Nicholas niet in zijn kamer was. Ze zou een andere keer wel terugkomen. Ze sjokte de gangen uit, en ging richting buiten. Even een luchtje scheppen.

143Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 6 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Thu Oct 01, 2009 9:13 pm

Gast


Guest

Carter liep direct na zijn aanvaring met Nick door naar zijn kamer. Hij had zin in een verkoelende douche. Haastig liep hij naar binnen, duwde hij de deur dicht. Meteen liep hij door naar de badkamer. Hij schoot uit zijn kleren en stapte onder de douche die hij extra koud zette.
Poeh, wat had hij het plots warm gehad.

144Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 6 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Thu Oct 01, 2009 9:22 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick beet op zijn nagel. Dit was niet de planning."Ehm.. zullen we dan maar gewoon wat knuffelen en kletsen?" zei hij grijnzend, en hij krabde op zijn achter hoofd.

145Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 6 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Thu Oct 01, 2009 9:26 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'I'm all yours.' zei ze op fluisterende toon. Ze drukte een lange, tedere zoen op zijn lippen.

(( lekker kort ))

146Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 6 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Thu Oct 01, 2009 9:29 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick grijnsde en ging op zijn bed zitten. Hij praatte extra hard, hopend dat Carter zou komen. Met een schok besefte hij dat hij Carter wou laten komen omdat hij niet te lang alleen wou zijn met Yumiko. Hij schudde die gedachte van zich af en trok haar op zijn schoot."HOW'S LIFE?"

147Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 6 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Thu Oct 01, 2009 9:31 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Je hoeft niet zo hard te praten hoor.' zei ze grinnikend. 'I'm okay, I guess.' zei ze. Ze drukte nog even een zoen op zijn lippen.

148Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 6 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Thu Oct 01, 2009 9:34 pm

Gast


Guest

Carter hoorde gedempte stemmen. Hij deed de douche uit en stapte eronder vandaan. Nog altijd met de vreemde gewoonte om zich niet af te drogen na het douchen schoot hij meteen terug in zijn boxer. Hij sloeg een handdoek om zijn nek en trok de deur van de badkamer open.
Daar was Nick, en hij had het nu al voor elkaar gekregen om een meisje de kamer in te lokken.
Een klein glimlachje verscheen op zijn gezicht. Wat een schatje, nu al aan het twijfelen...
Oh wacht even, hij kende dat meisje.
'Yo Yumi-chan,' zei Carter droogjes. Hij liep naar zijn kledingkast en haalde er een donkere spijkerbroek uit die hij een beetje ongeduldig aansjorde. Terwijl het water langs zijn lichaam op de grond droop draaide hij zich weer om naar de twee om Nick's blik op te vangen, en hem een knipoog te schenken.

149Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 6 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Thu Oct 01, 2009 9:38 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas beantwoorde de zoen, en hij legde zijn ene hand in haar nek en de andere op haar rug. Na een tijdje stopte hij de zoen. Hij keek haar aan. Toen Carter binnen kwam merkte hij dat ze elkaar al kende."Oh, jullie kennen elkaar al. Mooi." Hij keek expres niet naar Carter, en hield zijn ogen gericht op Yumiko. Ze mag nu wel weg hoor NEE STRAKS WORD JE WEER AANGERAND Nick haalde sneller adem.

150Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 6 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Thu Oct 01, 2009 9:40 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko sprong op toen ze de knipoog van Carter naar Nicholas toe zag. 'Wat was dat?' siste ze. Het lieve, onschuldige meisje wat ze was geweest toen ze hem had ontmoet was verdwenen. Een felle blik maakte plaats voor de ietwat onzekere van toen.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 6 of 17]

Go to page : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum