Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kamer 2314, Nicholas & Carter.

+3
Nicholas
Seth
Yuu
7 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Next

Go down  Message [Page 5 of 17]

101Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 5 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 6:06 pm

Gast


Guest

'Ow, en jij denkt dat ik de deur niet open kan krijgen als ik dat wil?' zei Carter door de deur heen. Hij viste zijn portomonnee uit zijn zak en haalde er een penny uit. Hij tikte er even mee tegen de deur.
'Je kent het trucje met het muntje toch wel?'

102Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 5 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 6:21 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick vloekte en stond op. Hij trok zijn deken uit het bad en legde die in de hoek van de badkamer. Hij trok zijn shirt en broek weer aan. Hij opende de deur en stond voor Carter zonder shirt. Hij zou bijna zo'n druppel langs zijn hoofd krijgen. (je weet wel Very Happy) snel hij liep langs hem heen de kamer in. Nick plofte op de bureau stoel neer en trommelde ongeduldig met zijn vingers op het bureaublad.

103Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 5 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 6:27 pm

Gast


Guest

Carter liep tevreden de badkamer binnen en sloeg de deur achter zich dicht. Hij schopte zijn broek en boxer uit en stapte onder de douche. Terwijl hij de warme waterstraal over zich heen liet lopen dwaalden zijn gedachtes af.
Hij vond het geweldig om Nicholas te pesten, maar zoals hij er nu tegenaan keek werd het niks. Nicholas leek hem bovendien niet echt een type dat in staat was om een lange relatie aan te gaan, en al helemaal niet met een jongen. Meer dan wat met hem spelen zat er echt niet in.
Carter zuchtte. Hij vroeg zich af hoe lang het nog zou duren voordat hij weer een nieuw vriendje of vriendinnetje gevonden had. Hij vond het helemaal niet leuk om alleen te zijn en het was nu al bijna drie weken uit met zijn vorige vriendinnetje.
Nicholas plagen was vermakelijk, maar het stelde hem niet genoeg tevreden. Hij moest snel een nieuwe puppy vinden die hij in zijn sterke armen kon nemen. Hij miste de warmte.

104Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 5 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 6:39 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick stond op en bonkte op de deur."Kunnen we een overeenkomst maken?" hij wou cool klinken, maar z'n stem sloeg over."Jij randt me niet aan en ik slaap gewoon in mijn eigen bed?"

105Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 5 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 6:43 pm

Gast


Guest

Carter zette de douche uit en sloeg een handdoek om zich heen. Hij nam de moeite niet zichzelf af te drogen en trok de deur van de badkamer open. Terwijl water via zijn haar op de grond drupte keek hij naar de kleine Nicholas voor hem.
'Ik heb nooit gezegd dat ik je zou aanranden. Dat hebben jouw eigen fantasietjes je in het hoofd gebracht,' merkte hij op, terwijl hij langs Nicholas heen liep naar zijn kledingkast om een pyjama eruit te trekken en die vervolgens aan te doen terwijl hij nog altijd zeiknat was. Terwijl zijn pyjamabroek langzaam doorweekt raakte liet Carter de handdoek om zijn nek hangen. Hij ging op zijn bed zitten en keek naar Nicholas.
'Maar als je erop staat...'
Zijn ogen begonnen weer te twinkelen.

106Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 5 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 7:45 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick grimasde."Nee bedankt." Hij liep naar de badkamer en kwam terug met een zeiknatte deken."Volgens mij zit er een lek bij de douche.." Hij kreunde.

107Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 5 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 7:54 pm

Gast


Guest

Carter wierp even een blik op Nicks deken, en toen op de zijne.
'Neem de mijne maar,' opperde hij, terwijl hij zijn deken pakte en hem op Nicks bed gooide. Hij liet zich achterover op zijn kussen vallen en legde zijn handdoek over zijn hoofd. Zijn hoofd stroomde over van de verschillende soorten gedachtes. Hij probeerde de warboel van binnen tot rust te brengen, maar het lukte niet helemaal. Met een zucht trok hij de handdoek van zijn hoofd. Hij draaide zijn hoofd en keek naar Nicholas.

108Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 5 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 7:56 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Nee, hoeft niet," mompelde Nick terwijl hij naar de deken keek."Er ligt er vast wel een in de kast." Toen hij op keek zag hij dat Carter naar hem keek."Wat?" vroeg hij, en hij rommelde in de kast.

109Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 5 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 8:01 pm

Gast


Guest

'Neem mijn deken nou maar,' zei Carter. Hij kwam weer overeind en ging in kleermakerszit zitten. Zijn hele bed was doorweekt van zijn drijfnatte gestalte. Maar hij was het gewend, aangezien hij zich na het douchen nooit afdroogde.
'Ik zat te denken...' begon hij als antwoord op Nick's vraag.
'Heb jij het je ooit wel eens afgevraagd hoe het met een jongen zou zijn?' vroeg hij toen maar recht voor zijn raap.

110Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 5 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 8:04 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick's mond viel even open. Toen hij hem weer dicht klapte wachte hij even met antwoorden totdat hij rustig werd."Nee, nooit aan gedacht. Hoezo?"

111Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 5 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 8:15 pm

Gast


Guest

'Ben je nooit.... nieuwsgierig geweest? Een heel klein beetje misschien? Heb je je nooit afgevraagd waarom mensen zoals ik... zo hebberig zijn?' vroeg Carter verder, terwijl hij van binnen voelde hoe een nieuw plan om Nicholas in de hoek te drijven opkwam. Hij zuchtte even in zichzelf. Hij was ook onverbeterlijk.

112Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 5 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 8:17 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Nope. Ik heb ook nooit getwijfeld," deelde hij mee. Toen werd hij toch nieuwsgierig."Waarom zijn jullie dan zo hebberig?" hij draaide zijn hoofd schuin.

113Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 5 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 8:21 pm

Gast


Guest

'Oef... daar stel je me een vraag die ik niet met woorden kan beantwoorden,' zei Carter. Hij stond op en liep naar Nicholas toe.
'Maar ik kan het je wel laten zien,' zei hij, terwijl hij een afstand van een meter of twee hield en de jongen uitdagend aankeek.

114Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 5 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 8:25 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Ooh, dat hoeft niet hoor," merkte hij op. Hij schoof naar achter. Hij keek Carter argwanend aan. Om het onderwerp luchtiger te maken begon hij maar wat te kletsen."Wat ga je eigenlijk doen in de vakantie?" vroeg hij.

115Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 5 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 8:28 pm

Gast


Guest

Carter glimlachte even. Hij leunde tegen de kast die naast hem stond en sloeg zijn armen over elkaar. Terwijl er een paar druppels water via zijn haren langs de zeikant van zijn gezicht op de grond vielen keek hij naar Nicholas.
'Ik ga naar Japan, mijn zus opzoeken,' vertelde hij.
'Weet je zeker dat je het niet wil proberen? Het kan ook iets kleins zijn. Je hoeft niets te doen waar je later spijt van krijgt,' vervolgde carter uiteindelijk hun vorige gespreksonderwerp. Hij kreeg steeds meer zin om Nicholas' lichaamswarmte naar het kookpunt te laten stijgen.

116Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 5 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 8:32 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick klemde zijn kaken op elkaar."nee, dat denk ik niet. Waarom zou ik? Ik val op meisjes." Hij keek omhoog naar Carter die nu echt vervelend werd.

117Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 5 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 8:35 pm

Gast


Guest

'Wat maakt dat nou uit. Je kan het toch altijd proberen. Misschien kom je er plots wel achter dat je al die tijd iets geweldigs hebt gemist,' ging Carter verder. Hij deed een stap naar Nicholas toe en liet de grijns van zijn gezicht verdwijnen, om zo net te doen alsof hij bloedserieus was.
'Je weet maar nooit...'

118Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 5 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 8:38 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick deed nog een stap achteruit, en voelde de muur in zijn rug prikken. Perfect."Ik ben niet van plan om met een jongen te zoenen. Nu niet, nooit niet." hij bloosde alweer, verdomme. Hij voelde zijn bloed koken. Wat dacht Carter nou wel niet? Dat hij hem zo even homo kon maken?

119Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 5 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 8:43 pm

Gast


Guest

Carter schraapte al zijn concentratie bij elkaar om vooral niet breeduit te grijnzen bij het aanschouwen van Nicholas' rode wangetjes. Hij deed nog een stap dichterbij en legde zijn hand naast Nicholas' gezicht tegen de muur.
'En waarom krijg ik dan het idee dat die rode wangen van jou mij een heel ander verhaal vertellen?' vroeg Carter met zijn lage stem, terwijl hij zijn hoofd dichter naar Nicholas toe bracht en hem van een klein afstandje met een vurige blik aankeek. Zijn warme adem wasemde in Nicholas' gezicht. Een paar druppels water vielen van Carter's haren op zijn wang.

120Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 5 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 8:48 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Omdat jij totaal gestoord bent?" Hij zag nu Yuu en Toushirou, bij het feestje na het strippoker. Hij hapte naar adem en deed een stap opzij. Zijn blik was veelste vurig."Ga maar met die diertjes van je praten, die willen je vast wel zoenen."

121Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 5 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 8:52 pm

Gast


Guest

'Maar snap je het dan niet Nick?' zei Carter die nu ook een stap opzij zette en nu aan de andere kant van Nick's gezicht ook zijn hand tegen de muur zette.
'Jij bent mijn nieuwe puppy.'
Zijn eigen wangen kleurden nu ook een klein beetje rood van de verhitte verlangens die door zijn lichaam stroomden. Mooi niet dat hij Nick nu nog liet ontsnappen.

122Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 5 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 8:54 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick kreunde en schudde zijn hoofd."Nee. Ik ga je puppy niet spelen. Ik word niet zoals Toushirou en Seth." hij keek zijn kamergenoot aan.Waarom zit ik altijd bij homo's op de kamer?

123Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 5 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 9:01 pm

Gast


Guest

'Toushirou? Seth? Dat zijn Yuu's speeltjes. Ik ben Yuu niet. Vergeleken met mij is Yuu nog een klein en onervaren jongetje,' zei Carter duister. Hij boog zijn hoofd om in Nicholas' ogen te kunnen kijken.
'Wie in mijn armen valt, wordt geen mak lammetje, maar het tegenovergestelde. Kijk maar naar Yuu.'
hij kon zichzelf er niet meer van weerhouden om zijn hand naar Nicholas' schouder af te dwalen en hem tegen de muur te duwen.
Ongeduldig duwde zijn verlangen tegen de grens van zijn zelfbeheersing.

124Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 5 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 9:05 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick slikte."Oempf." Hij keek naar de grond. Zoals Yuu? Had Carter Yuu geschapen?"Dus Yuu is.. eigenlijk een noob? Jezus, en ik vond hem al eng." Hij keek naar Carter, fronsend. Hij keek naar de hand op zijn schouder, en keek weer kwaad op.

125Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 5 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 9:11 pm

Gast


Guest

Carter bracht zijn hoofd nog dichter bij Nicholas en keek met half gesloten ogen naar zijn lippen, die nu maar een paar milimeter van die van hem verwijderd waren.
'Yuu is geen noob. Hij heeft alles tenslotte van de beste geleerd. Maar niemand overtreft de meester,' fluisterde hij tegen Nick's lippen. Zijn hart bonkte stevig terwijl hij voelde hoe zijn adem trilde. Hij zat nu echt bijna aan zijn limiet.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 5 of 17]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum