Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

Kamer 6666 - Darcy en Rusine

Go to page : Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16

Go down  Message [Page 16 of 16]

376 Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine on Tue Dec 01, 2009 8:16 pm

Scorpio

Niveau 2
Scorpio knikte wat schaapachtig en keek haar even na. Toen Rusine uit het zicht was stapte hij zelf ook uit bed en merkte nu pas dat hij alleen zijn Diesel boxer aan had. Arme Rusine .. ze had tegen zijn koude lichaam aan moeten liggen.
Moe rekte hij zich uit en gaapte.

View user profile

377 Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine on Tue Dec 01, 2009 8:18 pm

Ruşine

Niveau 3
Rusine toileteerde even en raapte toen Scorpio's kleren van de grond. Ze liep de kamer weer in en stak haar armen met de kleren uit naar de Ayaoaan. 'Ik waarschuw je, ze stinken,' grijnsde ze. Ze vond het opzich best jammer dat hij ook opgestaan was, want als hij nog in bed had gelegen was ze er zo weer bij gaan liggen.

View user profile

378 Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine on Tue Dec 01, 2009 8:35 pm

Scorpio

Niveau 2
Scorpio strekte grijnzend zijn armen uit en viste de kleren uit Rusine's handen. Hij snoof even en keek toen hoofdschuddend naar Rusine. ''Rook en alcohol, ach .. ze ruiken tenminste niet naar kots,'' zei hij nonchalant en trok zijn broek aan.
''Ik ga me zo even opfrissen,''

View user profile

379 Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine on Tue Dec 01, 2009 8:41 pm

Ruşine

Niveau 3
'Ik houd je niet tegen,' glimlachte Rusine. Ze liet haar blik op Scorpio hangen en glimlachend aan. Daarna wende ze haar blik af en ging opzoek naar de sleutel. Deze bleek naast de fles drank te liggen die nog altijd op het tafeltje stond. Met de sleutel in haar hand opende Rusine de deur van haar kamer.

View user profile

380 Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine on Tue Dec 01, 2009 8:52 pm

Scorpio

Niveau 2
''Als ik wat menselijker rook zou ik je gezoend hebben, maar dat moet dan maar even wachten ..'' zei Scorpio terwijl hij zijn shirt over zijn hoofd trok en vervolgens naar de deu rliep.

Last edited by Scorpio on Tue Dec 01, 2009 9:09 pm; edited 1 time in total

View user profile

381 Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine on Tue Dec 01, 2009 8:56 pm

Ruşine

Niveau 3
Rusine keek even naar de zijkant van zijn arm, voordat ze een stap opzij/naar voren zette en voor Scorpio's neus ging staan. 'Dacht je nou echt dat je dronken om half een 's nachts aan kan kloppen en er dan zo makkelijk van af komt?' glimlachte ze, waarna ze haar handen in zijn nek en op zijn wang legde en haar mond tegen de zijn duwde.

View user profile

Sponsored content

Back to top  Message [Page 16 of 16]

Go to page : Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16

Similar topics

-

» De geheime kamer.
» Nieuwe spreuken.