Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

Kamer 6666 - Darcy en Rusine

Go to page : Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Next

Go down  Message [Page 13 of 16]

301 Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine on Fri Nov 27, 2009 10:36 pm

Ruşine

Niveau 3
Rusine sliep sowieso niet erg vast, tenzij ze echt heel moe was, en schoot wakker toen er op haar deur geklopt werd. Met een slaperig hoofd stond ze op en na wat onzekere stappen liep ze langzaam naar de deur toe. Snel haalde ze haar hand door haar haar, waardoor het normaal zat, en wreef ze even in haar ogen. Op de tast ging ze opzoek naar de sleutel van de deur.

View user profile

302 Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine on Fri Nov 27, 2009 10:49 pm

Scorpio

Niveau 2
De drank zoog blijkbaar niet alleen Scorpio's verstand maar ook zijn geduld op. Hij bonkte nog een paar keer hard op de deur, en leunde toen lachend met zijn rug tegen de deur aan. Natuurlijk sliep ze! Het was half 1 for crying out loud! Langzaam zakte hij naar beneden en ging hij op de grond zitten, met een fles sterk drank in zijn handen.

View user profile

303 Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine on Fri Nov 27, 2009 10:56 pm

Ruşine

Niveau 3
Terwijl ze zocht, stootte Rusine haar knie tegen een tafel en onder luid gevloek draaide ze zich om. Daar lag de sleutel, en snel pakte ze hem om de deur te openen. Nog steeds vloekend opende ze deze naar zich toe. Er was niemand op de gang, dat konden haar half Aardse ogen nog wel zien.

View user profile

304 Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine on Fri Nov 27, 2009 11:08 pm

Scorpio

Niveau 2
Door de drank was Scorpio's reactievermogen vertraagd, dus in plaats van op tijd overeind te komen toen de deur opengetrokken werd viel hij naar achteren maar kwam gauw overeind terwijl hij zich probeerde te balanceren. Toen dit niet lukte greep hij de muur vast om overeind te blijven en keek uiteindelijk Rusine aan.
''Rusineee! Je bent nog wakker!! Heeeyyyyyyy!'' kraamde hij idioot uit en nam nog een slok van zijn frank.

View user profile

305 Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine on Fri Nov 27, 2009 11:12 pm

Ruşine

Niveau 3
Rusine keek met slaperige ogen naar de gedaante voor haar. Toen ze hem herkende, sloeg haar hart een paar slagen over. 'Sc.. Scorpio?' vroeg ze aarzelend. Hij rook naar alcohol en sigaretten.

View user profile

306 Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine on Fri Nov 27, 2009 11:25 pm

Scorpio

Niveau 2
Scorpio keek even om zich heen, alsof hij verwachte dat er iemand zou reageren of dat er toeschouwers waren maar liet uiteindelijk zijn ogen weer terug naar Rusine wandelen.
''Je herkent me nog! Ja. Voelt het niet alsof we elkaar jaaaren niet hebben gesproken?'' vroeg hij en leunde lachend tegen de muur aan.

View user profile

307 Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine on Fri Nov 27, 2009 11:29 pm

Ruşine

Niveau 3
Met grote ogen staarde ze hem aan. In één beweging pakte ze met haar ene hand de fles drank uit zijn hand en met de andere zijn arm, waaraan ze hem mee naar binnen trok. Snel deed ze de deur weer dicht en nadat ze de fles op tafel had gezet deed ze de deur ook weer op slot. Hoofdschuddend duwde ze Scorpio richting badkamer. Een koude douche zou hem wel goed doen. En anders was er altijd nog koffie.

View user profile

308 Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine on Fri Nov 27, 2009 11:36 pm

Scorpio

Niveau 2
''Hey!'' zei Scorpio toen hij opeens werd meegetrokken en keek om zich heen zich afvragend wat ze van plan was te doen. ''Ennn nuu?'' vroeg hij toen, met een wat uitdagend ondertoontje en pakte Rusine's handen, met een idiote grijns op zijn gezicht, vast.
''Weeetje Rusine, ik geef oppp,''

View user profile

309 Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine on Fri Nov 27, 2009 11:40 pm

Ruşine

Niveau 3
Rusine keek hem bijna angstig aan. Daarna schudde ze haar hoofd. 'Kom kom,' mompelde ze, terwijl ze hem het laatste stapje de badkamer in duwde. Daar eenmaal aangekomen knipte ze het licht aan. Omdat Rusine niet van fel licht hield, was het een warm lampje. Zonder te veel na te denken begon ze zijn overhemd los te knopen en ondertussen vloog er een handdoek naar de douchedeur waar deze overheen gign hangen.

View user profile

310 Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine on Sat Nov 28, 2009 2:35 am

Scorpio

Niveau 2
''Neenenenene Rusine, ik geef echttt op! Waar ik ook ben, Aarde of Ayao, hoe nuchter of dronkeh ik ook ben .. het maakt niks uit! Snap je het dan niet? Mijn gevoelens voor jou verandereh maar niet! Dussss ..'' zei hij grijnzend terwijl hij even toekeek hoe ze zijn overhemd knoopjes losmaakte.
''Ik - geef - op!! Ik deel je wel met de wereld als het moet! Ik wil jou! Jou jou jou!''

View user profile

311 Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine on Sat Nov 28, 2009 12:48 pm

Ruşine

Niveau 3
'Dat wil je niet Scorpio, echt niet. En houd alsjeblieft gewoon je mond,' fluisterde Rusine zachtjes. Als hij zo door ging.. nee dat kon ze niet hebben. Uiteindelijk had ze zijn overhemd los en flikkerde ze het ergens op de grond, waarna ze door ging met zijn riem.

View user profile

312 Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine on Sat Nov 28, 2009 1:00 pm

Scorpio

Niveau 2
''Nee, luister Russs! Dat heb ik mijzelf ook proberen wijs te maken voor de afgelopen 2 weken maar stiekem wist ik wel dat ik jou wel wou!!!'' antwoordde hij en haalde zijn schouders idioot op, waarna hij vervolgens zijn handen op haar heupen plaatste. ''Dussss, wanneer mogen jouw kleren uit?'' brabbelde hij en drukte Rusine tegen zich aan.
''Ik willlll je Rusine! Nu!''

View user profile

313 Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine on Sat Nov 28, 2009 1:08 pm

Ruşine

Niveau 3
Rusine haperde door zijn handen. Met een pijnlijke blik keek ze naar zijn gezicht, maar meteen wende ze haar ogen weer af. 'Nog niet Scorpio,' fluisterde ze weer, zachtjes. Zijn broek gleed naar beneden, maar hij had zijn schoenen nog aan. 'Doe je schoenen eens uit.'

View user profile

314 Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine on Sat Nov 28, 2009 2:28 pm

Scorpio

Niveau 2
''Ohhh, dus eerst ik en dan jij? Okay, daar kan ik wel mee leven!'' antwoordde hij en schopte zijn schoenen uit. Daarna wikkelde hij gauw zijn armen weer om haar heen en drukte een kus in haar nek. ''Ennnuuu jijjj!''

View user profile

315 Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine on Sat Nov 28, 2009 2:33 pm

Ruşine

Niveau 3
Rusine verstijfde toen hij haar in haar nek kuste. 'Straks, eerst moet je douchen, je stinkt,' fluisterde Rusine naast zijn oor. Ze sloot haar ogen half en staarde naar het douchedeurtje voor haar. Scorpio's koelte mengde langzaam met haar eigen temperatuur en half onbewust gleden haar handen over zijn borst naar zijn nek.

View user profile

316 Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine on Sat Nov 28, 2009 2:43 pm

Scorpio

Niveau 2
''Hmmmhhh,'' mompelde Scorpio terwijl hij genoot van Rusine's aanraking. Haar warme handen gleden van zijn borst verwarmend naar zijn nek. ''Belooooofd?'' brabbelde hij vervolgens en opende zijn ogen en keek naar beneden waar hij Rusine's warme ogen trof.. Door zijn groeispurt was hij nu zo'n 10 centimeter langer dan Rusine.

View user profile

317 Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine on Sat Nov 28, 2009 2:45 pm

Ruşine

Niveau 3
'Hmhm..' knikte Rusine, terwijl ze zichzelf dwong hem los te laten.

View user profile

318 Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine on Sat Nov 28, 2009 2:53 pm

Scorpio

Niveau 2
Voorzichtig stapte Scorpio uit zijn broek en leunde met zijn hand tegen de muur aan om overeind te blijven. ''Krijg ik nog een kusja voordat ik ga douchee?'' zei hij vervolgens en leunde grijnzend naar voren, ontzettend licht in zijn hoofd.

View user profile

319 Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine on Sat Nov 28, 2009 2:56 pm

Ruşine

Niveau 3
Twijfelend keek Rusine hem aan. Ze had zichzelf beloofd dit niet meer te doen, maar die belofte heb ik daarnet toch al verbroken? Langzaam zette ze een stapje dichter naar hem toe en drukte ze heel even heel zachtjes haar mond op de zijne.

View user profile

320 Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine on Sat Nov 28, 2009 3:01 pm

Scorpio

Niveau 2
Toen Scorpio Rusine's warme lippen weer op de zijne voelde ging alles gelijk automatische. Hij wikkelde zijn armen weer om haar heen en drukte haar tegen zich aan, en zoende haar terug. Misschien niet zo teder als normaal, maarja dat kreeg je als je onder de invloed was van drank.
''Ik vind je leukkkk Rusine,'' brabbelde hij weer en opende zijn ogen na hun korte zoen.

View user profile

321 Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine on Sat Nov 28, 2009 3:05 pm

Ruşine

Niveau 3
Rusine's hoofd leek even stil te staan. Het mocht gewoon niet. Het mocht niet gebeuren dat hij dit met haar kon doen. Niemand mocht haar zo'n gevoel geven. En toch kreeg de Ayaoaan het voor elkaar. Hij brabbelde wat, maar Rusine wilde er niet naar luisteren. Om te voorkomen dat hij nog meer ging zeggen, drukte ze haar lippen weer op de zijne.

View user profile

322 Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine on Sat Nov 28, 2009 3:17 pm

Scorpio

Niveau 2
''..E-'' nog voordat Scorpio verder kon praten voelde hij dezelfde warme lippen op zijn mond. Diezelfde lippen die hij had gemist, en uit zijn hoofd had proberen te zetten. Maar zoals gewoonlijk faalde hij big-time. Automatische beantwoordde hij de zoen weer en streelde haar wang, zijn andere hand gleed van haar rug langzaam naar beneden.

View user profile

323 Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine on Sat Nov 28, 2009 3:30 pm

Ruşine

Niveau 3
Rusine's hand gleed door zijn haar, waar haar vingers zich in verstrengelden. Haar lichaam weigerde gewoon te stoppen met Scorpio zoenen en aanraken, maar na een paar minuten haalde ze toch haar mond van de zijne af. 'En nu moet je douchen.'

View user profile

324 Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine on Sat Nov 28, 2009 7:55 pm

Scorpio

Niveau 2
Toen zijn lippen weer eenzaam waren opende Scorpio zijn ogen waar hij Rusine's warme ogen weer trof. Hij knikte langzaam, licht in zijn hoofd door de drank en Rusine's aanwezigheid.
''Ok, niet weggaan he ..'' fluisterde hij en keek haar aan alsof hij bang was dat ze zo weer weg zou gaan. Of dat dit een droom was.
Wat waggelend liep hij naar de douche, met zijn onderbroek aan, en stapte eronder. Hij zette het koude water aan op een harde stand zodat het water als naalden tegen zijn huid kon slaan.

View user profile

325 Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine on Sat Nov 28, 2009 8:00 pm

Ruşine

Niveau 3
'Je bo..' begon Rusine, maar toen stond hij al onder de douche en was ze te laat. Hoofdschuddend ging ze in de deurpost staan. Ze wierp even een blik op Scorpio en bedacht dat hij het niet zou merken als ze even op bed ging zitten. En dus deed ze dat.

View user profile

Sponsored content

Back to top  Message [Page 13 of 16]

Go to page : Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Next

Similar topics

-

» De geheime kamer.
» Nieuwe spreuken.