Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kamer 6666 - Darcy en Rusine

+3
Yuu
Mimiko
Ruşine
7 posters

Go to page : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Next

Go down  Message [Page 6 of 16]

126Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 6 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Sat Oct 31, 2009 7:17 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine's gezichtsuitdrukking veranderde niet bepaald, terwijl ze deur weer open gleed, geruisloos. 'Ik geloof je niet,' sprak ze toen, haar ogen nog steeds op hem gericht. Hij kon vertrekken, of vertellen wat er was. Want als er één ding was waar ze een hekel aan had, dan was het wel niet weten wat er aan e hand was.

127Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 6 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Sat Oct 31, 2009 7:21 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick keek haar lange tijd aan."Waarom niet? Waarom moet ik altijd problemen hebben? Denk je dat het nooit een keer goed met me gaat? Blijkbaar niet, anders reageer je niet zo. Hij wou zijn gedachtes in elkaar slaan. Hij leunde weer tegen het bureau, niet van plan om weg te gaan.

128Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 6 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Sat Oct 31, 2009 7:24 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine liet de deur maar gewoon open staan. 'Je reageert verkeerd. Je geeft rare ontwijkende antwoorden en je kijkt me het ene moment amper aan en daarna staar je naar me. Je humeur slaat van het ene op het andere ogenblik totaal om en je bent zojuist niet weggegaan,' somde ze simpelweg op terwijl ze hem strak aanstaarde.

129Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 6 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Sat Oct 31, 2009 7:26 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick zuchtte."Ik kan het niet vertellen want het slaan totaal nergens op." Hij staarde naar zijn voeten. Hoe ging hij het zeggen? Ja, je ging vreemd met mij dus eigenlijk was er niets tussen ons. Maar ik ben even weg en je bent alweer gewoon bezig met je eigen vriendje! Vreselijk! Hoe durf je?! Hij rilde.

130Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 6 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Sat Oct 31, 2009 7:28 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Mijn hele leven slaat nergens op Nicholas.' ... 'Waar ben je bang voor? Dat ik je uit ga lachen?' Haar kille spottende blik veranderde in een onschuldig glimlachje. 'Of dat ik je moeder ga bellen om te zeggen wat voor een vreemd jongentje jij wel niet bent?'

131Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 6 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Sat Oct 31, 2009 7:33 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick keek haar aan met een blik van 'was dit als grapje bedoeld?' en gromde wat onverstaanbaars."Nee, het slaat gewoon nergens op. Wil je het weten? Oke. Je ziet me even niet en je rent direct terug naar Scorpio. En het slaat nergens op omdat.. omdat.. Je houd niet van mij. Ik was een speeltje voor een nacht. Maar Scorpio.. het is logisch dat je terug naar hem rent als ik uit zicht verdwijn, want hij is tenslotte je vriend. Of hij was je vriend. Of iets in die richting." Hij zuchtte.

132Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 6 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Sat Oct 31, 2009 7:38 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Haar gezicht stond niet langer spottend of triomfantelijk, niet langer onschuldig. Haar pijnlijke ogen keken hem nog steeds aan. 'Ik.. Jij..' begon ze stotterend, wetend dat het zo niet ging werken. 'Jij.. jij zei dat ik moest vechten voor Scorpio.. Ik.. Ik dacht.. En..'

133Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 6 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Sat Oct 31, 2009 8:14 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick keek haar aan."Geloofde je echt dat ik dat ooit zou menen? Je weet hoe ik denk over Scorpio. Je weet dat ik hem niet goed genoeg voor jou vind," zei Nick. Zijn stem klonk kil. Zijn ogen stonden zacht."Ik wou alleen dat jij je goed zou voelen.." Hij haalde diep adem."Dat is het enige wat telt." Nick kon zichzelf niet meer volgen.

134Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 6 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Sat Oct 31, 2009 8:45 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine schudde gefrustreerd haar hoofd. Waarom dacht niemand ooit aan zijn eigen geluk? Langzaam stond ze weer op en een soort van troostend streek ze met haar vingertoppen over zijn wang. 'Je moet ook eens aan jezelf gaan denken Nicholas. Anders word je alleen maar ongelukkig.'

135Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 6 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Sat Oct 31, 2009 9:20 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick trok zijn hoofd weg onder haar aanraking."Nee. Dan kom ik al die ongelukkigheid weer tegen, wat ik moet oplossen." hij grijnsde naar het bruinharige meisje.

136Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 6 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Sat Oct 31, 2009 10:17 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine liet haar hand weer zakken en keek hem op een rare half bezorgde, half gewone lege manier aan. 'Misschien moet je die dingen dan maar eens recht gaan zetten..' opperde ze, niet echt wetend over wat voor ongelukkigheden hij het had.

137Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 6 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Sat Oct 31, 2009 10:18 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick zuchtte."Probeer ik. Niemand accepteert het. Ik ben gestopt bij Scorpio," zei hij fronsend. Misschien was dat niet het beste moment om te stoppen. Hij had het immers nooit met hem kunnen vinden.

138Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 6 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Sat Oct 31, 2009 10:20 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Met wie heb je dan allemaal gepraat?' vroeg ze hem, toch best nieuwsgierig, terwijl ze alweer naar achter liep om op het bed te gaan zitten. 'En met wie wilde je allemaal praten dan?'

139Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 6 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Sat Oct 31, 2009 10:21 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Ik heb een poging gedaan bij jou.. maar dat vatte je te letterlijk op. En een poging bij Scorpio. En ik moet nog praten met Carter.. maar volgens mij vind hij het ook wel goed zo. En Emily moet ik nog mee praten. Ik heb haar helemaal uitgekafferd, maar dat verdiende ze niet. En ik moet nog met Scarlett praten." Hij klonk droevig. Scarlett had veel voor hem betekend.

140Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 6 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Sat Oct 31, 2009 10:27 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Hm, ik word daar liever niet aan herinnerd, oke?' vermelde Rusine met een droog gezicht toen hij over haar idiote gedrag begon toen hij had voorgesteld opnieuw te beginnen. Scorpio zou hem toch niet vergeven, dus waarom hij met hem wilde praten begreep ze niet. En Carter en Emily, wie waren dat ookalweer? 'Misschien moet je dan gewoon met Scarlett gaan praten.'

141Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 6 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Sat Oct 31, 2009 10:35 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick lachtte haar uit."Gewoon met Scarlett gaan praten?! Ze is Scorpio's tweede helft!" Hij klonk nog droeviger."Dit gaat nooit lukken," jammerde hij.

142Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 6 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Sat Oct 31, 2009 10:37 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine schudde fel haar hoofd. 'Ze is heel anders dan Scorpio en ze begrijpt er niets van. Maar ga gewoon nu naar haar toe. Klop gewoon op haar kamerdeur en als ze open doet vraag je of je even met haar kan praten. Ik weet zeker dat ze dat toe laat.'

143Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 6 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Sat Oct 31, 2009 10:41 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick schudde zijn hoofd."Ik ga eerst wel met Emily praten. En dan ga ik hopen dat ik Carter tegenkom op onze eigen kamer. En dan ga ik moed verzamelen voor Scarlett." Hij haalde zijn schouders op.

144Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 6 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Sat Oct 31, 2009 10:43 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine sloeg haar armen over elkaar en keek hem berispend aan. 'IK vind dat je meteen naar Scarlet moet. Emily en Carter zie je nog wel eens, maar hoe langer je Scarlett uitstelt, hoe minder kans je hebt.'

145Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 6 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Sat Oct 31, 2009 10:45 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick keek haar aan."Misschien heb je gelijk... maar straks vermoordt ze me. Dan kan ik nooit meer met Emily en Carter praten."

146Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 6 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Sat Oct 31, 2009 10:47 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Als je dood bent hoef je je daar ook geen zorgen meer over te maken,' grijnsde Rusine opgewekt terwijl ze hem lachend aankeek. 'En als je wilt vertel ik ze dan wel wat voor een goed persoon je eigenlijk was.'

147Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 6 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Sat Oct 31, 2009 10:50 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Alsof ze wel naar jou wil luisteren. Je hebt haar tweelingbroer gekwetst," herinnerde hij haar. Hij staarde uit het raam."Denk je dat ze met me wil praten?"

148Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 6 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Sat Oct 31, 2009 10:53 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Nee, ik bedoel dat ik dan wel met die Carter en Emily ga praten. En ja, ik weet zeker dat ze met je wilt praten.' Ze zuchtte even diep. 'You guys were friends right?'

149Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 6 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Sat Oct 31, 2009 10:54 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick knikte. Hij knikte nogmaals zelfverzekerd."Ik kan dit," zei hij. Hij liep naar Rusine en drukte een kus op haar kruin."Bedankt!" zei hij. Toen verliet hij direct haar kamer.

150Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 6 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Sat Oct 31, 2009 10:59 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine zette een glimlachje op en keek hem na. Daarna liet ze zich verslagen achterover vallen. Pas nu kwamen de echte consequenses van haar actie met Nicholas tevoorschijn. Ze had niet alleen haar eigen relatie verneukt, letterlijk, ze had zijn vriendschap met iemand anders even hard verkloot. En dat allemaal omdat zij zo nodig antwoorden wilde. En trouwens, ze wist het antwoord nu, en ze was nog niet eens langs geweest.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 6 of 16]

Go to page : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum