Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

Het dakterras

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Next

Go down  Message [Page 4 of 17]

76 Re: Het dakterras on Sat Sep 05, 2009 9:15 pm

Lune

Lune
Niveau 2
NEW NEW.

Lune liep het dakterras op, niemand was er. Hij ging zitten aan de bar en legden zijn hoofd in zijn handen, zijn schouders begonnen te schokken, 'Wat ben ik toch een kluns..' snikte hij zacht in zichzelf.

View user profile

77 Re: Het dakterras on Sat Sep 05, 2009 9:30 pm

Gast

Guest
Marauwdon droeg een fel rode steen in zijn handen en gooide de zwarte cactus in de prullenbak, hij liet de steen in zijn broekzak glijden en liep naar Lune toe, zijn gezicht veranderde en hij leek weer normaal "Lune?"

78 Re: Het dakterras on Sat Sep 05, 2009 9:32 pm

Lune

Lune
Niveau 2
'Ga weg.. Ik ben je niet waart..' Lune snikte, 'Ik ben een lelijk mormel, en ik ben ook een vreselijke lul..' Lune dacht niet na wat hij zei, het floepte er gewoon uit.

View user profile

79 Re: Het dakterras on Sat Sep 05, 2009 9:34 pm

Gast

Guest
Marauwdon liep alsnog naar hem toe en legde zijn armen rond Lune heen "Jij bent het mij wel waard voor mij ben je de mooiste knakker hier op school en ben jij ff lucky ik val op lul...." hij legde zijn hoofd tegen lune's rug.

80 Re: Het dakterras on Sat Sep 05, 2009 9:35 pm

Iris

Iris
Niveau 2
Iris kwam afwezig aanlopen, ze keek vluchtig om zich heen en zag Mauw en Lune, ze negeerde hun en ging in een kleermakers-zit zitten. Ik haat mezelf, ik haat mezelf..

View user profile http://xxx--iris.hyves.nl/

81 Re: Het dakterras on Sat Sep 05, 2009 9:39 pm

Lune

Lune
Niveau 2
'Maar Maar, Ik weet het niet meer en ik, ik ben gewoon..' de rest wat Lune zei was niet meer te verstaan, alleen nog maar zielig zacht gemompel.

((Goede tijden.. Slechte tijden.. Blablablaa..))

View user profile

82 Re: Het dakterras on Sat Sep 05, 2009 9:41 pm

Gast

Guest
"Geniaal..." mompelde Marauwdon tegen Lune's nek, hij hoefde niks uit te leggen want zo vond hij het.

83 Re: Het dakterras on Sat Sep 05, 2009 9:45 pm

Lune

Lune
Niveau 2
Lune snoof nog een keer, 'je bent maar een rare..maar wel mijn rare,' Lune gniffelden door het snikken heen.

View user profile

84 Re: Het dakterras on Sat Sep 05, 2009 9:46 pm

Iris

Iris
Niveau 2
Iris sloot af en toe haar ogen, keek dan weer even naar Lune en Mauw, Wat heeft Lune? ze dacht weer terug toen Yoko-chan boos tegen haar deed omdat ze met Lune praatte. Jaja, Yoko-chan, ik laat ze met rust..

85 Re: Het dakterras on Sat Sep 05, 2009 9:46 pm

Gast

Guest
Marauwdon lachte zachtjes en hield Lune nog altijd vast, hij had nog tijd genoeg...tijd genoeg om te doen wat hij wou.

86 Re: Het dakterras on Sat Sep 05, 2009 9:53 pm

Lune

Lune
Niveau 2
Lune-Chan glimlachten, en sloot zijn ogen. De laatste traan viel van zijn kin af, en toen was het verdriet weg, weggenomen door Mauw's zachte stem, en aanrakingen.

View user profile

87 Re: Het dakterras on Sat Sep 05, 2009 9:56 pm

Iris

Iris
Niveau 2
Iris keek weer even, ze was blij dat de niet werd opgemerkt, dan had ze gestoord. Ze keek hun nieuwsgierig aan uit haar ooghoek, er kwam een steek van jaloezie boven, fúck.. ze staarde weer voor zich maar kon het niet laten om nog eens weer te kijken.

88 Re: Het dakterras on Sat Sep 05, 2009 10:08 pm

Lune

Lune
Niveau 2
((Ik vat die ene zin echt heel pervert op..))

View user profile

89 Re: Het dakterras on Sat Sep 05, 2009 10:16 pm

Iris

Iris
Niveau 2
(( Dat snap ik XD ))

90 Re: Het dakterras on Wed Sep 09, 2009 9:44 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
Aangezien het veel te druk was in de speeltuin had Scarlett besloten naar het dakterras te gaan, waar het helemaal leeg was. Perfect. Ze had haar haren in een staart gelaten daarnet, dus daar hoefde ze verder niet meer naar te kijken. Met een plof liet ze zich tegen de muur zakken en begon te tekenen. Dit keer met rust.

View user profile

91 Re: Het dakterras on Wed Sep 09, 2009 10:08 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
Zoals normaal tekende Scarlett wat als eerste in haar opkwam, en meestal kwam ze er later pas achter wat het was. Zo ook nu. Er onstond een kale vlakte met een paar verdorde planten en gieren. Op dat veld tekende ze een persoon, een meisje. Totaal uitgeput en alleen. Haar kleding was aan alle kanten kapot en haar haren vet. Knap was ze zeker niet. Daarna tekende ze er allerlei extra dingen bij en het gaf een verlaten effect. Ook gaf ze het meisje een heel aantal verwondingen, puur uit haat. Pas toen had ze door wat ze tekende. Yumiko. Totaal verlaten door iedereen. Zelfs Toushirou was er hier niet bij. As it should be.

View user profile

92 Re: Het dakterras on Wed Sep 09, 2009 10:14 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3
(( ik voel me vereeeeeeeeeerd <33 ))

View user profile

93 Re: Het dakterras on Wed Sep 09, 2009 10:15 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
((het is allemaal uit liefde I love you ))

View user profile

94 Re: Het dakterras on Wed Sep 09, 2009 10:27 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
Om het extra eenzaam te laten lijken maakte Scarlett alles donkerder en veegde ze een paar keer extra over een aantal stukken heen, zodat die op een mooie manier gingen vlekken. Daarna deed ze alles wat ze nog kon om de tekening zo goed mogelijk af te werken. Hoelang zat ze hier nu eigenlijk al? 3 uur? 4 uur? Het was blijkbaar beginnen te schemeren..

View user profile

95 Re: Het dakterras on Wed Sep 09, 2009 10:39 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
Scarlett voegde de laatste dingen toe aan haar tekening, veegde nog iets weg en rondde alles af, waarna ze haar tekenblok neerlegde en op de rand ging zitten. Het was inmiddels donker geworden; de perfecte tijd om hier te zitten. Tenminste.. In een paar seconden was de temperatuur nog lager geworden. Nú was het perfect om hier te zitten.

View user profile

96 Re: Het dakterras on Thu Sep 10, 2009 9:38 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2
Met een lachend gezich kwam Miyoko aanlopen. Er zaten wel wat mensen, dus ging ze aan een leeg tafeltje zitten. Wachtend tot er iemand langskwam, die ze kende. Behendig haalde ze een sigaret uit haar tasje, en begon hevig aan de filter te hijsen.

View user profile

97 Re: Het dakterras on Fri Sep 11, 2009 4:34 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1
-New-

Shayla liep voorzichtig de trap op en het eerste wat haar opviel was dat ze voelde dat er bijna niemand was. Ze liep voorzichtig verder, zoekend naar een stoel en een tafeltje. Toen ze een stoel met een tafel gevonden had, ging ze voorzichtig en zorgvuldig zitten. Ze genoot van de rust en stilte en van de koele bries die door haar haren waaide. Even geen stres of wat dan ook...

View user profile

98 Re: Het dakterras on Sat Sep 12, 2009 12:13 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3
Yumiko kwam het dakterras opgelopen. Er zaten wel wat mensen, maar die waren te verwaarlozen. Ze zocht Toushirou, gewoon om even te praten over de derde macht. Ze wist al iets meer door het boek in de bibliotheek. De machten werden immers verborgen gehouden op de Himalaya berg. En Yumiko had het idee dat de derde macht zich daar opnieuw schuil zou houden. Op het hoofdkwartier was hij immers niet. Ze liet zich zakken op een bankje onder het druivendak, en plukte zo nu en dan een druif, om hem vervolgens op te eten.

View user profile

99 Re: Het dakterras on Sat Sep 12, 2009 12:47 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3
Langzaam, heel langzaam, stroomde het dakterras leeg. Het begon inmiddels al te schemeren, en veel aardlingen vonden dat blijkbaar niet plezierig. Yumiko vond het echter geweldig. Dat betekende namelijk dat het kouder, en vooral donkerder zou worden. Dan begon de aarde een heel klein beetje op haar thuisplaneet te lijken.

View user profile

100 Re: Het dakterras on Sun Sep 13, 2009 1:39 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
-nouveau-

Met een afwezig gezicht liep Rusine het dakterras op. Omdat het al kouder werd, kwamen er steeds minder leerlingen het terras op. Rusine zelf had het ook wel koud, helemaal omdat het vroege ochtendzonnetje de aarde nog niet verwarmd had, maar ze had zin om naar het dakterras te gaan. Gekleed in zowaar een spijkerbroek en dichte schoenen en een jasje liep ze naar het barretje, waar ze een kop thee voor zichzelf inschonk. Met een afwezig gezicht ging ze op een van de gietijzeren bankjes aan de rand zitten, waar ze voorzichtig aan haar thee nipte. Hmmm.

View user profile

Sponsored content

Back to top  Message [Page 4 of 17]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Next