Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

Het dakterras

Go to page : Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Next

Go down  Message [Page 15 of 17]

351Het dakterras - Page 15 Empty Re: Het dakterras on Sat Oct 17, 2009 4:30 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2
''Ben je nieuw hierzo? Ik heb je nooit eerder gezien ..'' vroeg Scorpio zonder op te kijken naar het meisje.

352Het dakterras - Page 15 Empty Re: Het dakterras on Sat Oct 17, 2009 4:36 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4
Wat moet ik nou zeggen? De reden van mijn komst verraden? Nee natuurlijk niet. 'Nee, ik ben niet nieuw. Ik kwam voorheen weinig ehh mijn kamer uit.' loog ze. Hopelijk zou de jongen verder geen vragen stellen, dan zou ze misschien nog door de mand vallen.

353Het dakterras - Page 15 Empty Re: Het dakterras on Sat Oct 17, 2009 4:59 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2
Triomfantelijk keek Scorpio op naar het meisje met witte haren. Het was bijna alsof er ''ik lieg'' op haar hoofd gestempeld zat. Het was zo makkelijk te zien, of zelfs te horen dat ze loog. ''Ben je nieuw hiero?'' Hij herhaalde zijn vraag, ditmaal met een triomfantelijke glimlach op zijn gezicht. Misschien zou ze nu eerlijk antwoorden.

(Scorpio always knows when people are lyinggggg!)

354Het dakterras - Page 15 Empty Re: Het dakterras on Sat Oct 17, 2009 5:07 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4
'Je hebt mijn antwoord gehad en je doet het er maar mee.' antwoordde ze zonder enige vorm van intonatie in haar stem. Haar wijntje was inmiddels al bijna op, helaas.

355Het dakterras - Page 15 Empty Re: Het dakterras on Sat Oct 17, 2009 5:09 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2
''Ik kan niet veel met een leugen,'' kaatste Scorpio gelijk terug terwijl hij het meisje vlotjes bestudeerde en haar daarna doordringend aan bleef kijken. Hij wou eerlijk antwoord ..

356Het dakterras - Page 15 Empty Re: Het dakterras on Sat Oct 17, 2009 5:12 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4
Aysa keek hem weer aan. 'En waarom zou ik jou mijn levensverhaal aan de neus hangen? Alsof jij er iets mee op schiet te weten waarom ik hier ben.'

357Het dakterras - Page 15 Empty Re: Het dakterras on Sat Oct 17, 2009 5:20 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2
''Ik wil het weten puur uit interesse, en ik ben niet vaak geïnteresseerd in mensen hun levensverhalen,'' antwoordde Scorpio nonchalant en bleef het meisje aankijken. Ze had hem nieuwsgierig gemaakt, normaal zou het hem inderdaad niks interesseren, maar nu wel.

358Het dakterras - Page 15 Empty Re: Het dakterras on Sat Oct 17, 2009 5:24 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4
'En als ik nou eens zeg dat ik mijn leven riskeer als ik het je vertel? Dan word je vast nog nieuwsgieriger of niet?' Een kleine grijns verscheen op Aysa's gezicht. Ze maakte het ventje nieuwsgierig.

359Het dakterras - Page 15 Empty Re: Het dakterras on Sat Oct 17, 2009 5:27 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2
''Hmpf,'' zuchtte Scorpio en bleef het meisje onderzoekend aankijken. ''You're not playing the game fair ..'' zei hij na een poos met fronsende wenkbrauwen. Ze maakte hem inderdaad nieuwsgieriger, en hij zou het uit haar krijgen .. hoe dan ook.

360Het dakterras - Page 15 Empty Re: Het dakterras on Sat Oct 17, 2009 6:03 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4
'Cheating is always part of the game.' zei ze grijnzend. Ze wisselde haar benen even om, de onderste werd moe door het ondersteunen van de bovenste.

361Het dakterras - Page 15 Empty Re: Het dakterras on Sat Oct 17, 2009 6:09 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2
Scorpio negeerde haar opmerking en bleef haar aankijken. ''Hmpff, can't you just tell me?'' vroeg hij, gefrustreerd en beet binnensmonds op zijn onderlip.

362Het dakterras - Page 15 Empty Re: Het dakterras on Sat Oct 17, 2009 6:13 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4
'Voor wat hoort wat. En misschien weet ik wel wat..' een klein evillish grijnsje verscheen. 'Ga je akkoord?' vroeg ze.

363Het dakterras - Page 15 Empty Re: Het dakterras on Sat Oct 17, 2009 6:17 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2
Wantrouwig keek Scorpio het meisje een poosje aan. Hij wist dat hij uiteindelijk toch wel akkoord zou gaan, wat dan ook, omdat zijn nieuwsgierigheid in het spel was gegooid. ''You're not cheating anymore, you're breaking the rules,'' zei hij zuchtend.
''Akkoord,'' zei hij uiteindelijk met een knikje.

364Het dakterras - Page 15 Empty Re: Het dakterras on Sat Oct 17, 2009 6:30 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4
'Mooi.' een triomfantelijke grijns verscheen. 'Noem eens een leuk restaurant in de buurt. I'm starving.' ze stond op, en keek nu neer op de jongen. Hij was zonder hakken al 10 centimeter kleiner, en nu was het net een kaboutertje. How cute.

365Het dakterras - Page 15 Empty Re: Het dakterras on Sat Oct 17, 2009 6:44 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2
Ugh! Scorpio vond het al erg genoeg dat hij niet veel langer was dan de meeste meiden, alhoewel hij nu wel 4 hele centimeters gegroeid was en dus 1 meter 79 was, was Aysa nog veel langer dan hem. Hij nam een paar stappen terug zodat hij niet naar haar op moest kijken en trok zijn wenkbrauwen op. ''That's it?'' vroeg hij wantrouwig en bleef haar aankijken. ''Hmm. Kies jij een restaurant, ik betaal. Onder één voorwaarde; draag geen hakken,''

366Het dakterras - Page 15 Empty Re: Het dakterras on Sat Oct 17, 2009 6:47 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4
'Dat is dan een deal. Wait here, be right back.' Ze lichtte even blauw op, en een hevige kou ontstond, waarna ze in het niets verdween. Snel trok ze gepaste kleding en platte schoenen aan. Al snel stond ze weer voor Scorpio. Nog steeds was ze een stukje groter, maar nu scheelde het nog maar een paar centimeter. 'Zullen we gaan?'

367Het dakterras - Page 15 Empty Re: Het dakterras on Sat Oct 17, 2009 6:50 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2
Gefascineerd keek Scorpio naar het plekje waar het meisje zonet was verdwenen. Whoah .. Toen het meisje weer op hetzelfde plekje verscheen besloot hij haar later over haar krachten te vragen. ''Weet mevrouw al naar welk restaurant we gaan?'' vroeg hij terwijl hij even zijn achterzakken voelde om te checken of zijn portemonnee er wel in zat. Gelukkig. Hij hoefde niet eens te checken of er geld in zat, er zat altijd wel geld in. En niet weinig ook.

368Het dakterras - Page 15 Empty Re: Het dakterras on Sat Oct 17, 2009 6:55 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4
'Ja. Maar meneer zal zijn eeuwige nieuwsgierigheid nog even in bedwang moeten houden.' ze grijnsde en liep richting de deur van het dakterras. 'Let's go.'

369Het dakterras - Page 15 Empty Re: Het dakterras on Thu Nov 12, 2009 8:35 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1
Courtney liep het dakterras op. Er stonden wat fakkels, en Courtney ging er naast zitten. Ze rilde over haar hele lichaam van de kou, zelfs met haar jas aan. Ze streek door haar haren. De mensen hier waren asociaal. Ze was nieuw, en niemand praatte tegen haar. Ze was dan ook te goed voor hun, maar dan nog. Ze mochten wel een poging doen.

370Het dakterras - Page 15 Empty Re: Het dakterras on Fri Nov 13, 2009 5:30 pm

Ben

Ben
Niveau 3
Ben ging naar het dakterras. De laatste keer dat hij daar was geweest was het best wel rustgevend geweest dus hij dacht dat het deze keer ook wel zo zou zijn.

http://somnium.forum2go.nl

371Het dakterras - Page 15 Empty Re: Het dakterras on Fri Nov 13, 2009 5:33 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1
Courtney zag een jongen het dakterras opkomen. Ze glimlachte naar hem."Hey," sprak ze langzaam. Ze haalde haar vingers opnieuw door haar haren, en streek ze achter haar oor. Ze hield haar hoofd een beetje schuin. De jongen was schattig. Ze grijnsde."Ik ben Courtney."

372Het dakterras - Page 15 Empty Re: Het dakterras on Fri Nov 13, 2009 5:55 pm

Flint

Flint
Niveau 1
Flint liep met zijn beker chocomelk het dakterras op, er stonden wat mensen maar Flint liep rustig naar een bankje toe en ging daar op zitten.
"Chocomelk chocomelk chocooomeeeeelk" hij fluisterde het nogal zachtjes en wiebelde wat met zijn benen.
Hij droeg een baby blauwe met konijntjes bestikte pyjama en droeg knal roze konijnen pantoffels.

373Het dakterras - Page 15 Empty Re: Het dakterras on Fri Nov 13, 2009 11:18 pm

Ben

Ben
Niveau 3
Ben grijnsde toen hij het meisje zag. 'Hoi, ik ben Benjamin. Maar zeg maar Ben, dat doet iedereen al,d us laten we die traditie maar niet verbreken,' zei hij.

374Het dakterras - Page 15 Empty Re: Het dakterras on Sat Nov 14, 2009 9:33 am

Courtney

Courtney
Niveau 1
Courtney's blik verzachtte. Wat een lieve jongen."Oké, laten we dat dan maar niet doen, Ben," zei ze met twinkelende oogjes. Ze keek naar het jongetje dat op het dakterras zat. Ze fronsde. Mochten hier kinderen van 10 jaar op school zitten? en zo ja, moest hij dan niet naar bed? Ze keek weer naar Ben en klopte op de plaats naast haar."Kom zitten."

375Het dakterras - Page 15 Empty Re: Het dakterras on Sat Nov 14, 2009 10:18 am

Ben

Ben
Niveau 3
Ben haalde zijn schouders op. 'Waarom ook niet,' zei hij. Hij ging naast Courtney zitten. 'Ben je nieuw hier?' vroeg hij. 'Ik heb je nog niet gezien. Maar ja, ik verdwaal ook nog steeds, dus ik let ook niet altijd op,' zei hij grinnikend.

Sponsored content

Back to top  Message [Page 15 of 17]

Go to page : Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Next