Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

Kamer 6841. Miyoko & Iris

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Next

Go down  Message [Page 5 of 15]

101 Re: Kamer 6841. Miyoko & Iris on Mon Sep 14, 2009 9:08 pm

Shayla

Niveau 1
-New(?)-

Shayla liep zoekend door de gangen, opzoek naar de juiste kamer. In haar rechter hand hield ze een plastic tasje vast en met haar andere hand ging ze langs de muur, om de deuren te voelen. 8e deur links, hadden ze gezegt. Nou maar hopen dat het waar was. Ze was bij deur nummer 8, dus klopte ze voorzichtig aan.

View user profile

102 Re: Kamer 6841. Miyoko & Iris on Mon Sep 14, 2009 9:11 pm

Miyoko

Niveau 2
Miyoko schrok op van de klop op de deur. Blij liep ze er naar toe, en opende de deur. 'Oh, hoi eh.. ' ze slikte, en keek het meisje aan. Hoe heette dat blinde meisje ook al weer.. OHJA. 'Shayla!' ze lachte, en hielde de deur open. 'Come in, come in.'

View user profile

103 Re: Kamer 6841. Miyoko & Iris on Mon Sep 14, 2009 9:14 pm

Shayla

Niveau 1
Shayla twijfelde even, dus bleef ze nog maar even buiten staan. 'Uhm, dat hoeft niet hoor, ik wil niemand tot last zijn.' Ze hield de plastic tas op en glimlachte zwak. 'Ik heb wat voor Iris, als ze er tenminste is.' Zei ze op een vragende toon en deed de tas weer omlaag.

View user profile

104 Re: Kamer 6841. Miyoko & Iris on Mon Sep 14, 2009 9:16 pm

Miyoko

Niveau 2
Miyoko glimlachte, en knikte. 'Jij bent niemand tot last. Ik haal Iris binnen, ga maar op een bed zitten.' Ze liep weg, en liep gelijk weer terug. 'Ehh, ongeveer 5 stappen naar voren, en dan 3 naar rechts. Dan is er een bed.' Ze liep twijfeldn weg, om iris op te halen.

((IRIS KOM Very Happy ))

View user profile

105 Re: Kamer 6841. Miyoko & Iris on Mon Sep 14, 2009 9:17 pm

Iris

Niveau 2
Iris kwam de gang inlopen, ze zag Yoko-chan, 'Yoko-chan,' riep ze enthousiast. Ze keek haar aan met een gimlach, ze stopte met lopen totdat voor Yoko-chans neus stond.

View user profile http://xxx--iris.hyves.nl/

106 Re: Kamer 6841. Miyoko & Iris on Mon Sep 14, 2009 9:19 pm

Miyoko

Niveau 2
Miyoko gaf haar een knuffel. 'Hi Iris! Shayla is in onze kamer voor jou!' ze pakte Iris' hand, en sleurde haar mee de kamer in. 'Here she is!' riep ze vrolijk

View user profile

107 Re: Kamer 6841. Miyoko & Iris on Mon Sep 14, 2009 9:20 pm

Shayla

Niveau 1
Shayla glimlachte en liep naar het bed toe. Ze gebruikte de instructies die Miyoko had gegeven en ging toen zitten. Eigenlijk had ze dat helemaal niet nodig, omdat ze kon voelen via de wind, maar ze wardeerde Miyoko haar zorg en vriendelijk had. Ze kon voetstappen op de gang horen en voelde binnen een paar seconden al weer de aanwezigheid van twee bekende. Ze glimlachte naar beide en zette het plastic tasje neer op het bed. En nu is de vraag, hoe ga je dit brengen Shayla...

View user profile

108 Re: Kamer 6841. Miyoko & Iris on Tue Sep 15, 2009 5:40 pm

Shayla

Niveau 1
((Zeg Laura, domme knakworst, het is dan wel de bedoeling dat je reageert he >,<))

View user profile

109 Re: Kamer 6841. Miyoko & Iris on Tue Sep 15, 2009 7:45 pm

Iris

Niveau 2
(( Jaja, sorry ;f ))

Iris keek Yoko-chan verbaasd aan, maar toen ze binnen kwam zag ze Shayla, 'Uhmm, hoi?' aarzelde ze even. 'Waarom moest ik komen?' vroeg ze verbaasd.

110 Re: Kamer 6841. Miyoko & Iris on Tue Sep 15, 2009 7:52 pm

Shayla

Niveau 1
Shayla frunnikte even aan de handvaten van het plastic tasje en stelde zich toen recht. 'Nou, we hadden laatst gepraat en je had problemen met emoties, dus dacht ik, misschien kan ik door een bepaalde manier helpen. Ik denk niet dat je erop zit te wachten om er weer met mij over te praten, dus heb ik dit voor je mee genomen...' Ze kiepte het tasje leeg boven het bed en legde de spullen wat beter neer. 'Ik dacht, misschien wil je het dan wel neer zetten in een tekening, dus heb ik een tekenblok, goede potloden met verschillende diktes en kleur potloden gekocht. Of, misschien wilde je het liever van je af schrijven, dus heb ik een dagboek voor je gekocht, met slot. Ook heb ik een notitie boekje, vooals je het wilt stoppen in een lied of gedicht.' Ze deed een stapje weg van het bed en glimlachte.

View user profile

111 Re: Kamer 6841. Miyoko & Iris on Tue Sep 15, 2009 8:18 pm

Iris

Niveau 2
Iris trok een wenkbrauw op, Sorry, hoor, meid. Maar ik heb het niet nodig, een dagboek heb ik al! Teken doe ik al, WAT WIL JE HIERMEE BEREIKEN? ze moest moeite doen om niet boos te worden, ze deed haar mond open om wat te zeggen maar besefte dat het eigenlijk was het best wel lief. 'Bedankt,' fluisterde ze tenslotte.

112 Re: Kamer 6841. Miyoko & Iris on Tue Sep 15, 2009 8:28 pm

Shayla

Niveau 1
Shayla streek even met haar hand door haar haar en liep toen weer naar de deur. 'Sorry als je vind dat ik me er teveel mee bemoei, maar die dingen helpte mij, dus ik dacht, misschien helpt het jou ook.'

View user profile

113 Re: Kamer 6841. Miyoko & Iris on Tue Sep 15, 2009 8:30 pm

Iris

Niveau 2
Iris mompelde wat, 'Uhu,' was het einige antwoord wat ze had. Ze ging op haar bed zitten en pakte de spullen weer in de tas.

114 Re: Kamer 6841. Miyoko & Iris on Tue Sep 15, 2009 8:32 pm

Miyoko

Niveau 2
Miyoko stond op, en liep naar Shayla toe. 'Ik vind het heel lief van je Shayla!' Ze liep snel weer naar Iris toe. 'Kan je niet wat enthousiaster zijn?' Ze ging op het bed zitten, en wenkte naar Shayla. 'Je mag wel hier blijven hoor! Ik kan wel wat thee maken?'

View user profile

115 Re: Kamer 6841. Miyoko & Iris on Tue Sep 15, 2009 8:37 pm

Shayla

Niveau 1
Shayla bleef onzeker staan. 'Hoeft niet hoor, ik wil niemand tot last zijn. Ik weet dat ik erg lastig ben voor bijna iedereen.'

View user profile

116 Re: Kamer 6841. Miyoko & Iris on Tue Sep 15, 2009 8:39 pm

Iris

Niveau 2
Iris haalde haar schouders op, 'Sorry, Shayla,' verontschuldigde ze. Dank je Yoko-chan.. 'En nee hoor, je bent helemaal niet lastig, leuk dat je langs kwam,' zei ze er haastig achteraan. Ze ging liggen op haar bed, ze voelde zich schuldig, tegen over Yoko-chan en Shayla-chan (( jaja, het word al -chan ;' p )) ze was erg chaggie, wat best wel lullig voor beide was.

117 Re: Kamer 6841. Miyoko & Iris on Tue Sep 15, 2009 8:39 pm

Miyoko

Niveau 2
Miyoko schudde haar hoofd, en liep naar haar toe. Voorzichtig pakte ze haar hand, en nam haar mee naar haar bed. 'Zoals ik al zei, je bent niemand tot last!' Het is zo'n lief meisje, en dan reageerd iris zo raar.. Ik snap het niet. 'En trouwens, ik wil je ook wel beter leren kennne!'

View user profile

118 Re: Kamer 6841. Miyoko & Iris on Tue Sep 15, 2009 8:41 pm

Lily

Niveau 1
Lily klopte bang op de deur van Miyoko's en Iris kamer. Ze moest Miyoko spreken.
Een klein briefje had ze in haar hand, in het haastig neergekrabbelde handschrift van haar moeder.
Ze hield het briefje wat meer omhoog en las het nogeens, en nogeens, en elke keer werden haar ogen groter en banger.
Lily, Mila is ziek, de dokters weten niks, stuur je zo snel mogelijk een bericht.

View user profile http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

119 Re: Kamer 6841. Miyoko & Iris on Tue Sep 15, 2009 8:44 pm

Lune

Niveau 2
Misschien was het beter om te praten met een persoon waar je ruzie mee had, ook al wist je niet of je nog ruzie met degene had. Lune wist daar alles van, hij wist niet of hij moest aankloppen bij Yoko, hij wist ook niet of ze alleen was in de kamer. Het zag er van uit dat het niet zo was..

View user profile

120 Re: Kamer 6841. Miyoko & Iris on Tue Sep 15, 2009 8:44 pm

Shayla

Niveau 1
Shayla wist even niet hoe ze moest antwoorden, dus glimlachte ze zwak. Ze hief haar hoofd wat meer op, toen ze de aanwezigheid van iemand voelde. 'Volgens mij krijgen we nog meer bezoek.' Zei ze toen maar en richte haar hoofd naar de deur.

Last edited by Shayla on Tue Sep 15, 2009 8:46 pm; edited 1 time in total

View user profile

121 Re: Kamer 6841. Miyoko & Iris on Tue Sep 15, 2009 8:45 pm

Miyoko

Niveau 2
Miyoko hoorde geklop op de deur, dus opende ze de deur. Met een glimlach keek ze Lily aan. 'Lily-CHan!' Ze gaf haar een grote knuffel, en hiel de deur voor haar open. 'Wil je binnen komen?'

View user profile

122 Re: Kamer 6841. Miyoko & Iris on Tue Sep 15, 2009 8:50 pm

Lily

Niveau 1
Lily had tranen in haar ogen en schudde haar hoofd.
'Miyoko,'Zei ze snel.'Kom je even op de gang staan.'
Ze keek Miyoko smekend aan.

View user profile http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

123 Re: Kamer 6841. Miyoko & Iris on Tue Sep 15, 2009 8:53 pm

Lune

Niveau 2
Lune glimlachte zacht, hij stond nog uit het zich van Yoko en het huilende meisje, het kon nog wel even wachten...Hij draaide zich om, en snelde weg.

View user profile

124 Re: Kamer 6841. Miyoko & Iris on Tue Sep 15, 2009 8:54 pm

Miyoko

Niveau 2
Miyoko keek haar met geschrokken ogen aan, en sloot snel de deur. Snel gaf ze haar nog een knuffel, terwijl ze haar rug streelde. 'Ach meisje toch.. Wat is er aan de hand?' Met vriendelijke ogen keek ze haar aan, terwijl ze haar hand pakte. Het viel haar op dat Lily een briefje in haar hand hield. Ze kon het niet goed lezen, want de helft van de letters kon ze niet zien. Alleen de woorden "Mila en Ziek" vielen haar op.

View user profile

125 Re: Kamer 6841. Miyoko & Iris on Tue Sep 15, 2009 8:58 pm

Shayla

Niveau 1
Shayla bleef zitten en voelde zich toch niet helemaal op haar gemak. Ze was nog nooit zoveel onder de mensen geweest en zoveel drame had ze nog nooit mee gemaakt in 1 week tijd. Ze voelde haar telefoon trillen en hoorde een bekend geluid ervan komen. Dat geluid maakte haar telefoon alleen als haar vader belde. Ook dat nog... Ze nam even snel op. 'Ik bel straks wel terug.' Zei ze kortaf en hing toen weer op. Irritante vent...

View user profile

Sponsored content

Back to top  Message [Page 5 of 15]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Next

Similar topics

-

» De geheime kamer.
» Nieuwe spreuken.