Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan

Go to page : Previous  1 ... 10 ... 16, 17, 18  Next

Go down  Message [Page 17 of 18]

401 Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan on Wed Oct 07, 2009 2:57 pm

Lune

Niveau 2
Lune werd vuurrood, waarom zegt Mimi dat nou?! Waarom roept ze niet iets doms! Zoals altijd; oh wacht, dit is dom! waarom roept ze niet iets slims! Dat we gewoon weer ruzie hadden en dat ik haar een klap heb gegeven en dat ze me toen het raam geslingerd heeft en dat we elkaar nu nooit meer willen zien, en dat Kyosu moet kiezen, kijk dat zou nou eens slim geweest zijn!

View user profile

402 Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan on Wed Oct 07, 2009 3:04 pm

Mimiko

Niveau 3
Mimiko zag het hoofd van Lune. 'Met het bedoel ik natuurlijk..', ze probeerde iets te bedenk wat het nog meer zou kunnen betekenen. 'Om .. één hele week uit elkaar te blijven!', riep ze uit eindelijk. Tuurlijk zou Kyosu het nooit geloven maar het was te proberen. 'En daar werd ik zo ongelukkig van', zei ze terwijl ze snel weer naar de grond keek.

View user profile

403 Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan on Wed Oct 07, 2009 9:22 pm

Kyosu

Niveau 2
Kyosu keek met open mond naar Mimiko, die dus totaal geen goede leugenaar was. Ook Lune's rode hoofd werkte niet erg mee. 'Jullie hebben WÁT?!' zei hij met een harde stem en stond met een ruk op. Hij schudde zijn hoofd en keek verwoed naar de twee die hem angstig aan zaten te kijken. 'Ik kan dit niet geloven,.' zei hij kwaad.

View user profile

404 Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan on Wed Oct 07, 2009 9:28 pm

Lune

Niveau 2
'Nee ik ook niet..'
mompelden Lune, hij voelde hoe de woorden naar hem toe werden geworpen, de uitdrukking op Kyosu's gezicht deed hem pijn. Hij slikte, wat was hij dom..

View user profile

405 Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan on Wed Oct 07, 2009 9:31 pm

Mimiko

Niveau 3
Mimiko trilde op haar bed. Bang dat Kyosu haar een ontzettende klap zou uit delen. Haar ogen vulde zich weer met tranen en ze bleef strak naar de grond kijken. Schuld gevoel en een lichtelijk spijt gevoel ging door haar heen. Maar nog erger was het voor Kyosu.

View user profile

406 Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan on Wed Oct 07, 2009 9:38 pm

Kyosu

Niveau 2
Kyosu stond nog een paar seconden met een woedende blik naar de twee te kijken. 'Dit flikken jullie nou altijd! Zodra het moeilijk word zeggen jullie niks meer!' riep hij kwaad, en balde zijn handen tot vuisten, en keek naar de grond. Hij moest zich nu echt even gaan inhouden. 'Jullie beseffen niet hoe veel ik voor jullie gedaan heb, wat er ook was ik heb jullie altijd gesteund, en wat krijg ik er voor terug?' siste hij. 'Jullie zoeken het maar fijn uit met zijn tweeën,' riep hij nog eens kwaad en wierp ze een minachtende blik toe, en stampvoete richting de deur. 'Ik hoop dat jullie nou blij zijn,' siste hij en gooide de deur met een klap open.

View user profile

407 Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan on Wed Oct 07, 2009 9:41 pm

Lune

Niveau 2
Woorden. Een klap. Stilte. Lune wist niks meer te zeggen, de warme tranen welde op. Alsof het wit in zijn ogen sneeuw was, en de lamp die brande in de kamer de zon, die het sneeuw deed smelten. Zo dat hij nu pas de echte realiteit zag, die de sneeuw voor zijn ogen zo lang verborgen had gehouden. Stilte. Geen gelach. Enkel gehuil, gehuil in stilte. Hij was dom, zij was dom. Ze waren allebei dom. Hij kon er niks aan doen. Zij kon er niks aan doen. Het was gewoon..Gevoel.

View user profile

408 Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan on Wed Oct 07, 2009 9:48 pm

Mimiko

Niveau 3
Ze wilde wel naar hem roepen maar haar woorden waren op. En als ze al riep wat viel er dan te zeggen? Sorry? Voor dit kon je geen sorry zeggen. Niet nu niet op dit moment, nooit niet. De tranen rolde onbewust over haar wangen die met spetters op de grond landde. Ze voelde een leegte in haar maag die zo enorm was dat je er niet mee kon leven. De leegte die Kyosu vulde. Het was weg. Kyosu was weg. De woorden boorde zich een weg door haar hart en de pijn werd alleen nog maar scherper.

View user profile

409 Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan on Thu Oct 08, 2009 8:11 pm

Kyosu

Niveau 2
Kyosu schudde zijn hoofd. 'Jullie zijn echt ongelovelijk,' zei hij minachtend, en liep de kamer uit zonder verder nog wat te zeggen. Hij deed niet eens meer de moeite om de deur dicht te doen.

View user profile

410 Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan on Mon Oct 12, 2009 5:52 pm

Lune

Niveau 2
New.

Met een gelukzalige glimlach op zijn gezicht, zijn wangen zo rood als de roos in zijn handen, stond Lune voor Mimi's deur, Mimi. Die alles voor hem betekende, waar hij alles aan kwijt kon en wie'ns vertrouwen hij niet be twijfelde. Hij klopte aan, 'honey,' riep hij op een kleffe toon. 'Ik ben het! Lulu! ik wil even met je praten,' hij klopte nogmaals. Hij hoopte vurig dat ze open zou doen.

View user profile

411 Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan on Mon Oct 12, 2009 6:04 pm

Mimiko

Niveau 3
Mimiko die zich nog altijd voor de spiegel voor alles stond uit te schelden had het gevoel dat ze door de grond zakte toen ze de stem van Lune hoorde. Haar ogen waren nog steeds rood en ze voelde had zich nog nooit zo vreselijk gevoeld. Ze dacht weer terug aan Terra.
Snel gooide ze wat water in haar gezicht en bedacht onderweg naar de deur een smoes waarom haar ogen rood waren. Toen ze eenmaal voor de deur stond ademde ze nog een keer goed in en opende hem. 'Luneeee', zei ze zo vrolijk mogelijk.

View user profile

412 Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan on Mon Oct 12, 2009 6:07 pm

Lune

Niveau 2
'Mimiiii!' riep Lune vrolijk, hij wou haar eigenlijk bespringen, kussen mee naar bed trekken, of de douche. Hij begon spontaan te grijnzen bij die gedachten, hun samen, naakt, in het veel te krappe douch hokje, zwetend en snakkend naar een beetje adem. Heerlijk. Maar toen hij beter keek zag hij haar rode, betraande ogen. De glimlach smolt meteen al van zijn gezicht af, 'wat is er..?' vroeg hij over-bezorgd.

View user profile

413 Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan on Mon Oct 12, 2009 6:15 pm

Mimiko

Niveau 3
Mimiko staarde naar de grond en probeerde zo snel als ze kon de smoel weer naar boven te halen. 'Eeh zeep..', zei ze terwijl ze stuntelig van haar oog naar de bad kamer wees. 'In me oog.. prikt', ze vormde een klein lachje. 'Awh', zei ze er nog stunteliger achter aan. Hoe ongelovig wilde je het hebben. Zelfs Iris zou er niet ingetrapt zijn. Toch probeerde ze haar gelovige blik te behouden en keek hem met een lachje aan.

View user profile

414 Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan on Mon Oct 12, 2009 6:22 pm

Lune

Niveau 2
Lune keek Mimi ijzig aan, 'zeg Mimi..Waarom huil je?' hij legde zijn hand op Mimiko's schouder, en kneep daar zacht in, maar wel dat ze zich niet kon los rukken.

View user profile

415 Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan on Mon Oct 12, 2009 7:06 pm

Mimiko

Niveau 3
Mimiko zette snel een stap naar achter. 'Nee.. nee ik huil niet zeep..', zei ze moeizaam. 'Auwawh', ze lachte zenuwachtig en keek achterom. Alsof Lune opeens achter hou haar zou staan. De roos was haar nog niet opgevallen en ze kreeg een brok in haar keel toen ze hem zag.

View user profile

416 Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan on Mon Oct 12, 2009 7:42 pm

Lune

Niveau 2
'Wat dan?' Lune keek Mimi aan, hij wist dat ze iets voor hem verborg.

View user profile

417 Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan on Mon Oct 12, 2009 7:45 pm

Mimiko

Niveau 3
'zeep', zei ze nogmaal geïrriteerd. 'In me oog', zei beet op haar lip en staarde hem aan. Wat moest ze doen? Als ze het zou vertellen zou hij helemaal niets meer met haar te maken willen hebben. Maar alsnog wat maakte het hem uit. Het was voor hem maar proberen en niets meer. Dus het zou hem ook niets moeten uimaken. Toch vertelde haar iets het niet te zeggen.

View user profile

418 Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan on Tue Oct 13, 2009 7:40 pm

Lune

Niveau 2
Lune geloofde er niks van, hij keek Mimi onderzoekend aan, maar besloot dat dit weinig zin had. Als ze het niet moest vertellen, dan zei ze het niet. Maar het was wel zo dat ze in relatie's toch geen geheimen voor elkaar hebben? Ze wist toch wel dat ze hem alles kon zeggen? Oke niet alles, hij zou het natuurlijk helemaal niet leuk vinden als ze ging zeggen dat ze vreemd ging, met terra ofzo! haha, dat zou ze toch ook nooit doen, toch?

View user profile

419 Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan on Tue Oct 13, 2009 7:47 pm

Mimiko

Niveau 3
Mimiko staarde hem verstrooit aan. In haar gedachte speelde alles zich weer af. Hoe Terra haar kuste, masseerde, aan raakte. Ze walgde weer van zich zelf. Slet, het was deze dagen al een miljoen keer door haar hoofd gevlogen en telkens sneed het meer in haar maag. 'Ehh.. kom binnen..', zei ze na een veel te lange tijd te staren naar Lune. Ze liep voor Lune uit en ging op het bed zitten en wachtte tot hij achter haar aan zou komen.

View user profile

420 Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan on Tue Oct 13, 2009 8:02 pm

Lune

Niveau 2
Lune nam naast Mimiko plaats op het bed, al meteen, hij kon het niet laten, legde hij zijn hand zachtjes op haar boesem, de andere op haar wang. Richting haar oog, om de "tranen" weg te vegen, 'niet huilen om een stukje zeep, he..'

View user profile

421 Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan on Tue Oct 13, 2009 8:11 pm

Mimiko

Niveau 3
Mimiko schokte van de aan raking van Lune. Ze schoof een klein stukje op zodat hij er net niet meer bij kon komen. Wat moest ze doen. Alsof er nooit wat gebeurt was. Hem laten gaan? Sex met hem hebben? Ze kon het niet. Ze kon niet doen. Ze kon hem niet begriegen. Niet Lune, haar Lune. Maar als ze eerlijk was was alles gelijk over. Ze keek hem even verbaast aan alsof ze zijn vraag niet had gehoort. 'Nee', zei ze afwezig.

View user profile

422 Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan on Tue Nov 17, 2009 8:20 pm

Terra

Niveau 2
Terra had zijn laptop onder zijn arm en keek even de gang door, waar was Ben? ze gingen toch Mimiko haar kamer binnen crashen om er een cartoon/anime marathon te gaan houden?

View user profile

423 Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan on Wed Nov 18, 2009 11:20 pm

Ben

Niveau 3
Ben was onder weg, met chips en koek en popcorn en cola en wat hij nog meer had kunnen bedenken, had hij allemaal mee genomen in een tas. Hij vond het hilarisch dat ze Mimiko gingen overvallen.

View user profile http://somnium.forum2go.nl

424 Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan on Thu Nov 19, 2009 8:59 pm

Mimiko

Niveau 3
((O.O))

Mimiko lag rustig op haar bed. Ze probeerde wat te lezen, haar gedachte op iets anders af te zetten. Maar met moeite. Dingen van de afgelopen weken speelde zich af als filmpjes in haar hoofd. Al haar vrienden leken op eens weg te zijn.
Kysosu, Lune, Cosette.. als ze haar nog een vriendin kon noemen. Alles was opeens veranderd. In een klap was alles en iedereen weg en had ze het gevoel alleen over gebleven te zijn. Toch wist ze dat ze wel andere had.

View user profile

425 Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan on Thu Nov 19, 2009 9:39 pm

Ben

Niveau 3
Ben keek of hij Terra al zag maar die was nergens te bekennen. Dus bonkte hij zelf maar op de deur.

View user profile http://somnium.forum2go.nl

Sponsored content

Back to top  Message [Page 17 of 18]

Go to page : Previous  1 ... 10 ... 16, 17, 18  Next