Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Het woud

+2
Nicholas
Yumiko
6 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Go down  Message [Page 7 of 7]

151Het woud - Page 7 Empty Re: Het woud Fri Sep 04, 2009 11:27 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Ja.. we kunnen natuurlijk altijd verdwijnen," grinnikte Scarlett. "R.I.P. Toushirou en Scarlett. Omgekomen bij een kampeertripje. Perfect, isn't it?' Met een grijns op haar gezicht keek ze Toushirou aan, al zag hij dat toch niet.

152Het woud - Page 7 Empty Re: Het woud Fri Sep 04, 2009 11:31 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou lachte. 'Nah, dat is lullig voor de rest. Al die moeite voor een memorial' zei hij plagerig. 'En doodgaan op een kampeertocht vind ik nou niet echt een apotheose' voegde hij er droog aan toe. Hij gaf haar nog een zoen. 'Wanneer gaan we überhaupt terug?'

http://bussjah.hyves.nl

153Het woud - Page 7 Empty Re: Het woud Fri Sep 04, 2009 11:36 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Morgen ofzo," mompelde Scarlett schouderophalend. 'Laat ze maar alles regelen, doen ze ook nog eens iets nuttigs. En oh wee als hij niet goed genoeg is!" grijnsde ze toen.

154Het woud - Page 7 Empty Re: Het woud Fri Sep 04, 2009 11:43 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou lachte. 'Ik wil wel dat er barbie muziek wordt gedraaid. Anders ben ik niet tevreden. O, en iedereen moet in het roze' zei hij op verwaande toon. Hij keek naar de oever. 'Volgens mij moeten we zo terug, ik kan ieder moment gaan -' bracht hij uit, met daarna een enorme gaap. 'Gapen dus' zei hij droog.

http://bussjah.hyves.nl

155Het woud - Page 7 Empty Re: Het woud Fri Sep 04, 2009 11:47 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Wat ben jij een aansteller zeg," lachte Scarlett, waarna ze wat water op hem gooide. "Ik houd je wel wakker, we staan hier goed!" Zonder ook maar met haar ogen te knipperen bleef ze staan waar ze stond.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 7 of 7]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum