Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Love Room, ['ll]

3 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Love Room, ['ll] Empty Love Room, ['ll] Sat Aug 29, 2009 11:18 am

Itachi

Itachi
Niveau 1

De Love Room is een en al roze, rood en lila-paars. In deze kamer verklaar je je liefde, of je zoekt je liefde. Er staat een bar, aparte tafeltjes met 2 stoelen, of 3 (Speciaal voor Rusine Very Happy).

Personen: Zoveel mogelijk
Regels: Vrij



Last edited by Itachi Uchiha on Sat Aug 29, 2009 11:25 am; edited 1 time in total

2Love Room, ['ll] Empty Re: Love Room, ['ll] Sat Aug 29, 2009 11:19 am

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

((*kijkt naar de stoelen per tafeltje* geen trio's dus?))

3Love Room, ['ll] Empty Re: Love Room, ['ll] Sat Aug 29, 2009 11:22 am

Itachi

Itachi
Niveau 1

Ruşine wrote:((*kijkt naar de stoelen per tafeltje* geen trio's dus?))

(( Wil je dat dan? *wenkbrauwwiebel* ))

4Love Room, ['ll] Empty Re: Love Room, ['ll] Sat Aug 29, 2009 11:24 am

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Itachi Uchiha wrote:
Ruşine wrote:((*kijkt naar de stoelen per tafeltje* geen trio's dus?))

(( Wil je dat dan? *wenkbrauwwiebel* ))

((uiteraard))

5Love Room, ['ll] Empty Re: Love Room, ['ll] Sat Aug 29, 2009 11:24 am

Itachi

Itachi
Niveau 1

Ruşine wrote:
Itachi Uchiha wrote:
Ruşine wrote:((*kijkt naar de stoelen per tafeltje* geen trio's dus?))

(( Wil je dat dan? *wenkbrauwwiebel* ))

((uiteraard))

(( Komt voor elkaar Wink ))

6Love Room, ['ll] Empty Re: Love Room, ['ll] Sat Aug 29, 2009 11:26 am

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Itachi Uchiha wrote:
Ruşine wrote:
Itachi Uchiha wrote:
Ruşine wrote:((*kijkt naar de stoelen per tafeltje* geen trio's dus?))

(( Wil je dat dan? *wenkbrauwwiebel* ))

((uiteraard))

(( Komt voor elkaar Wink ))

((yay))

7Love Room, ['ll] Empty Re: Love Room, ['ll] Sat Aug 29, 2009 11:31 am

Lune

Lune
Niveau 2

Lune-Chan liep de 'Love-Room' in, puur om nog meer suiker hartjes te scoren. Het was er nog best leeg, hij liep naar een bakje met suikerhartjes
die op een van de taveltjes stond, en graaide er een stuk of 6 uit.

8Love Room, ['ll] Empty Re: Love Room, ['ll] Sat Aug 29, 2009 5:52 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Het was hier helemaal leeg. Met een verdrietig gezicht liep Rusine de ruimte in. Heel even flitste het door haar hoofd dat er maar twee stoelen per tafeltje waren. Ze mocht Nicholas. Heel erg. Te erg. En daarnaast zoende hij geweldig en hij was absoluut niet bang geweest om met haar te dansen en te zoenen waar iedereen bij was en dat had ook zo zijn waarde. Maar aan de andere kant, Scorpio was de enige van de twee die letterlijk had gezegd dat hij van haar hield, ookal stonk zijn adem naar rook en was hij net zo snel weer verdwenen. Van Nicholas had ze niet meer gehoord dan dat hij vond dat ze er maar het beste van moesten maken. Versuft ging ze op een stoelte zitten, alleen.

9Love Room, ['ll] Empty Re: Love Room, ['ll] Sat Aug 29, 2009 5:57 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi liep suf de kamer binnen, ze zag een meisje met bruine haren zitten. Hij haalde even flink zijn neus op. Hij baalde van Mimioko, ze had hem écht pijn gedaan, hij liet het dan wel niet merken, maar hij was er kapot van. Volgens mij zijn er meer gekwetste mensen dan gelukkige mensen vandaag.. hij grinnikte om die gedachte. Toen liep hij naar het meisje toe en ging naast haar zitten. 'Hoi,' zei hij schor.

10Love Room, ['ll] Empty Re: Love Room, ['ll] Sat Aug 29, 2009 6:56 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine schrok uit haar overpeinzingen op. Er zat een jongen naast haar, maar hij leek totaal niet voor haar te komen. Zijn gezicht stond verdrietig. 'Hi,' antwoorde ze met een klein stemmetje.

11Love Room, ['ll] Empty Re: Love Room, ['ll] Sat Aug 29, 2009 7:19 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi keek afwezig voorzich uit, daarna bekeek ze het meisje, 'Ik haat valenstijnsdag..' mopperde hij.

12Love Room, ['ll] Empty Re: Love Room, ['ll] Sat Aug 29, 2009 7:44 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Ik niet,' mompelde Rusine terug. Vandaag was een prachtige dag, en daarnaast had ze dan toch eindelijk met Nicholas gezoend en Scorpio had haar verteld dat hij van haar hield. Het was prachtig, alleen jammer dat die dingen tegelijkertijd vielen.

13Love Room, ['ll] Empty Re: Love Room, ['ll] Sat Aug 29, 2009 8:01 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi verbaasde zich, 'Nou, aan je gezichtsuidrukking lijkt het er niet op,' zei hij verontwaardigt.

14Love Room, ['ll] Empty Re: Love Room, ['ll] Sat Aug 29, 2009 8:03 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Ik heb met de jongen gezoend waarvan ik dat als sinds dag twee hier wil en iemand heeft me verteld dat hij van me houdt. Kan niet beter toch?' Het was eruit voor ze er erg in had. 'Helaas zijn het niet dezelfde personen,' voegde ze er dus maar aan toe, op een zachter, fluisterend stemmetje.

15Love Room, ['ll] Empty Re: Love Room, ['ll] Sat Aug 29, 2009 8:41 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi hoorde dat laatste niet, hij keek haar geschokt aan, 'Zwaar kut, maar ook fijn, denk ik,' zei hij. 'Ik heb iemand die op mij is én op een gay,' zei hij er snel achteraan.

16Love Room, ['ll] Empty Re: Love Room, ['ll] Sat Aug 29, 2009 8:44 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Die heeft hetzelfde als ik, alleen zijn de mijne allebei straigt. Hoop ik,' antwoorde Rusine half begrijpend.

17Love Room, ['ll] Empty Re: Love Room, ['ll] Sat Aug 29, 2009 8:45 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi knikte, 'Ja maar die van mij wees me af, daarna ging ze flirten met die homo, Lune als je die kent,' zei hij kwaad. Mimi-chan, ik krijg je nog wel..

18Love Room, ['ll] Empty Re: Love Room, ['ll] Sat Aug 29, 2009 8:49 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Beeld je evne mijn situatie in. Ik sta te dansen met jongen 1, en ik kan het niet laten naar jongen 2te kijken. Even later loop ik te zoenen met jongen 1, en alleen op dat moment heb ik niet aan jongen 2 gedacht. Dan gebeurd er vanalles en dan kom ik jongen 2 ineens tegen en dan nouja, dan vertelt hij me dat hij van me houdt en kust hij me, en nouja, ik weet gewoon niet meer wat te doen..' Het klonk zo wanhopig. Met een zucht liet ze haar hoofd in haar handen zakken.

19Love Room, ['ll] Empty Re: Love Room, ['ll] Sat Aug 29, 2009 8:54 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi knikte begrijpend, 'Ik snap het, meestal wil ik wel advies geven, maar helaas, ik weet niks. In deze situatie geld; Eerlijkheid duurt het langst. Zeg het, je moet het zeggen. Zo snel mogelijk voordat je er een kwetst en er spijt van krijgt dat je het niet eerlijk heb gezegd,' vertelde hij.

20Love Room, ['ll] Empty Re: Love Room, ['ll] Sat Aug 29, 2009 8:58 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Maar ik weet het gewoon niet. Ik bedoel, ik vind Nicholas een geweldig persoon, maar Scorpio is zo, anders en ze hebben allebei net dat ene waar ik niet tegen kan en ik weet niet wie ik liever heb en ja..' hakkelde ze. Waarom ze haar hart uitstorte, dat wist ze niet.

21Love Room, ['ll] Empty Re: Love Room, ['ll] Sat Aug 29, 2009 9:01 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi wist niet wat hij moest doen, 'Sorry, ik weet niet hoe je heet, ik weet niet of je troost wil, of dat je alleen wilt zijn,' zei hij. 'Pardon, ik val je alleen maar lastig,' zei hij terwijl hij opstond.

22Love Room, ['ll] Empty Re: Love Room, ['ll] Sat Aug 29, 2009 9:02 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine negeerde de jongen compleet. Hij had haar alleen maar met haar neus op de feiten die voor haar ogen rondsprongen gedrukt, en nu ze het zo had gezegd, kon ze helemaal niet meer onder de aantrekkingskracht die Scorpio op haar had uit.

23Love Room, ['ll] Empty Re: Love Room, ['ll] Sat Aug 29, 2009 9:06 pm

Gast


Guest

Marauwdon liep in zijn valentijns outfit de kamer binnen en keek even rond, zou hij er nu eindelijk eens achter komen of hij wel van iemand kon houden.

24Love Room, ['ll] Empty Re: Love Room, ['ll] Sat Aug 29, 2009 9:06 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi liep geïrriteerd de kamer uit, Irritand wijf...

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum