Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Yumiko's kamer: film avond

+6
Lucy
Toushirou
Lily
Yuu
Nicholas
Yumiko
10 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Go down  Message [Page 2 of 8]

26Yumiko's kamer: film avond - Page 2 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:45 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Hi.' begroette ze Rusine vriendelijk, totaal vergeten dat ze elkaar helemaal niet mochten. 'Ehh.. er liggen er een stuk of 10 op de kast bij de tv, vechten jullie maar uit welke we gaan kijken.' daarna richtte ze haar blik weer op Nicholas.

'Omdat ik wat voor je voelde, Nicholas. Ik voelde echt wat voor je, en omdat je me enorm hebt gekwetst hiermee. En ik snap niet dat je dat niet begrijpt.' nog steeds stonden haar ogen smekend. Alsjeblieft, vertrek..

27Yumiko's kamer: film avond - Page 2 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:47 pm

Seth

Seth
Niveau 3

"LUCY!" Blij met de afleiding kijk hij haar aan. Toen bedacht hij zich echter dat er een nogal wraakzuchtige Yuu naast hem zat, en veegde hij gauw alle euforie van zijn gezicht.

28Yumiko's kamer: film avond - Page 2 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:46 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine, wiens mond een stukje openviel bij Yumiko's vriendelijkheid, keek de twee kemphanen bijna bang aan. De wereld is gek geworden. De wereld is gek geworden. De wereld is gek geworden.

29Yumiko's kamer: film avond - Page 2 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:47 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas keek haar overdonderd aan."Je voelde iets voor me?" Hij schudde zijn hoofd en sloot zijn ogen. Waarom zijn meisjes altijd zo onduidelijk? Ze flirtte wat met elkaar, maar meer was het toch niet? Hij opende zijn ogen weer en keek even naar Yuu.

30Yumiko's kamer: film avond - Page 2 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:49 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'DENK JE GODVERDOMME DAT IK ZOMAAR MET JE HET BED IN DUIK?' schreeuwde ze boos. 'En nu vertrek je uit m'n kamer.' beval ze.

31Yumiko's kamer: film avond - Page 2 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:50 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Nicholas wrote:Nicholas keek haar overdonderd aan."Je voelde iets voor me?" Hij schudde zijn hoofd en sloot zijn ogen. Waarom zijn meisjes altijd zo onduidelijk? Ze flirtte wat met elkaar, maar meer was het toch niet? Hij opende zijn ogen weer en keek even naar Yuu.

((en toen werd het verlangen om homo te worden íets groter Twisted Evil ))

32Yumiko's kamer: film avond - Page 2 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:50 pm

Lucy

Lucy
Niveau 1

Lucy keek Seth aan en daarna een Yuu. Ze zuchtte. Snel draaide ze haar hoofd weg. Stom stom stom "Een horrorfilm ofzo lijkt me altijd wel goed," merkte ze maar even op.

33Yumiko's kamer: film avond - Page 2 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:52 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu stond op het punt om Seth's hoofd af te bijten toen die veel te enthousiast reageerde op de binnenkomst van het meisje, terwijl hij totaal niet gereageerd had op hem. Hij greep naar Seth's hand en hield hem stevig vast, terwijl hij vijandig naar Lucy keek. Zijn vingers duwden zich tussen die van Seth.
Mooi niet dat hij Seth nog een keer ging kwijtraken, en al helemaal niet aan een meisje.

34Yumiko's kamer: film avond - Page 2 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:52 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Ja, zo'n type vond ik je eerlijk gezegd wel," zei Nick eerlijk. Hij leunde tegen de deurpost, en keek haar gekweld aan."Yumi, asjeblieft. Als je me er nu uit zet is het voor goed over." Hij stapte op zij, zodat hij midden in de deur opening stond.

35Yumiko's kamer: film avond - Page 2 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:54 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'O, wat wilde jij dan? Wil je me morgen of overmorgen ineens terug als "scharrel"?' vroeg ze met een gefronst voorhoofd. Hij is écht niet te geloven.



Last edited by Yumiko on Thu Aug 27, 2009 9:58 pm; edited 1 time in total

36Yumiko's kamer: film avond - Page 2 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:56 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine keek nu echt met iets dat leek op doodsangst en leedvermaak uit haar ogen. De wereld is gek geworden. De wereld is gek geworden. De wereld is gek geworden. De wereld is gek geworden. De wereld is gek geworden. De wereld is gek geworden. De wereld is gek geworden.

37Yumiko's kamer: film avond - Page 2 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:56 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth voelde een stroomschok door zich heengaan toen Yuu's vingers zich tussen die van hem friemelden. Zijn blik bleef op zijn hand hangen en keek hem vervolgens met grote ogen aan. O nee. Daar was het weer.
In zijn hoofd begon zich er een herkenbaar tafereel af te spelen:
Een hormoongevulde magneet schoot met een zéer grote snelheid op een ontzettend geweldig doelwit af, maar daar was plots zijn geweten die het met een 'noooooooo' zéer effectief op de grond mepte en erop begon te hameren. 'NIET WEER, NIET WEER!'

38Yumiko's kamer: film avond - Page 2 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 9:57 pm

Lucy

Lucy
Niveau 1

Lucy keek even Yuu aan. "Sorry," mompelde ze terwijl ze zich weer vlug omdraaide. Mooi niet dat ze zich nog ging omdraaien. Yuu maakte haar alleen maar bang met zijn vijandige blikken. Ze deed toch helemaal niets? Of zou hij het toch weten? Haar ogen stonden groter als normaal en ze keek geschrokken. Misschien moest ze maar weggaan.

39Yumiko's kamer: film avond - Page 2 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 10:00 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu glimlachte naar Seth toen hij hem even aankeek. Hij streelde zachtjes met zijn duim over de bovenkant van Seth's hand. Ergens in zijn glimlach was een sadistisch trekje te zien. Ondertussen merkte hij vanuit zijn ooghoek dat Lucy door kreeg dat ze beter uit de buurt kon blijven. Mooi.

40Yumiko's kamer: film avond - Page 2 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 10:00 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas haalde zijn schouders op."Nee. Ja. Nee. Weet ik veel." Hij keek haar nu ook aan."Alsof je een drug voor me bent. Met je leven maakt me kapot, maar zonder je leven maakt me hebberig." hij keek weg van haar, naar zijn schoenen.

41Yumiko's kamer: film avond - Page 2 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 10:02 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko fronste weer even naar Nicholas en draaide zich daarna om.

Yumiko besloot Nicholas verder maar te negeren en zette een film op. Het was een horror.. Ze nam plaats naast Lucy en spoelde de voorstukjes even door.



Last edited by Yumiko on Thu Aug 27, 2009 10:05 pm; edited 1 time in total

42Yumiko's kamer: film avond - Page 2 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 10:02 pm

Gast


Guest

Marauwdon kwam aanlopen met een flinke fles Vodka "ow...euhm.." hij keek naar een rug van Nick "Hallo..."
Op zijn schouder zat een grote dikke tor.


((ja ja Bob de tor ;D))

43Yumiko's kamer: film avond - Page 2 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 10:02 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou stond op. Hij werd zo'n beetje gek van zijn ruziënde gedachten en ging bij Nick staan. 'Nicholas, ik geloof dat Yumiko liever heeft dat je weggaat' zei hij terwijl hij hem kwaad aankeek. Hij zag er waarschijnlijk niet erg imposant uit met zijn lengte, maar dat kon hem niet schelen.

http://bussjah.hyves.nl

44Yumiko's kamer: film avond - Page 2 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 10:02 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick bleef in de deuropening gaan en hij keek hun aan."Waar is er nog plek voor moi?"

45Yumiko's kamer: film avond - Page 2 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 10:05 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

((Ik heb aandacht nodig. Seriously. Anders krijg ik weer moordneigingen.))

Rusine trok haar wenkbrauwen op en ging toen verdoofd op de grond tegen een bed aan zitten. Vanaf hier had ze mooi beeld op het scherm maar zat ze ook niet zo in het midden van alles. Horror, fiiijjjn...

46Yumiko's kamer: film avond - Page 2 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 10:04 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko keek richting Nicholas. Hier naast mij, maar ik hoop niet dat je daar ook nog eens gaat zitten.

47Yumiko's kamer: film avond - Page 2 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 10:05 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Ondertussen in Seth's hoofd:
Met een enorm gejammer begon het verlangende magneetje uit de greep van zijn geweten te ontsnappen. "IK WIL HEM HEBBEN," schreeuwde het kwaad, terwijl het zich wild spartelend bevrijdde. Zijn geweten, die altijd al traag van begrip was geweest, zette grote ogen op en besloot dat het beter een bericht door kon zenden naar Seth's ledematen, voor er iets tamelijk onaangenaams (voor buitenstanders) zou gebeuren.
Haastig rukte Seth zijn hand uit die van Yuu, sprong op, en liep hij haastig naar de kast met DVD's. "Deze, of deze?!" zei hij, terwijl hij twee random hoesjes van het kastje griste.
Pas toen hij beter keek zag hij wat hij gedaan had. In éen hand hield hij "The Ring" en in de andere "The Grudge".
O. Nee.
Het was éen ding dat iedereen nu wist dat hij, nouja, dat hij op een bepaalde manier geaard was, maar het was iets heel ánders dat iedereen ineens wist van de reden van al zijn nachtmerries.
Hij slikte, maar bleef de hoesjes stoer omhoog houden.



Last edited by Seth on Thu Aug 27, 2009 10:08 pm; edited 1 time in total

48Yumiko's kamer: film avond - Page 2 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 10:07 pm

Gast


Guest

Marauwdon glipte droogjes voorbij Nick en ging naast Rusine zitten "Die!" hij wees naar The grudge en zetten de Vodka fles neer.
"Hallo ik ben Mauw..euhm..juist dat klonk droogjes.." hij hield zijn hand uit naar Rusine.

49Yumiko's kamer: film avond - Page 2 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 10:08 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Ik ben woef.' zei ze droog, waarna ze wees naar The Grudge wees. 'Doe die maar.'

50Yumiko's kamer: film avond - Page 2 Empty Re: Yumiko's kamer: film avond Thu Aug 27, 2009 10:10 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu wees naar The Ring. 'Ik wil de ander,' merkte hij op. Hij hield van The Ring. Het was zijn lievelingsfilm. Diep in zijn hoofd jammerde er een stemmetje om het feit dat Seth zo ruw zijn hand losgerukt had. Ach, hij kwam wel weer terug.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 8]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum