Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De boomhut

5 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down  Message [Page 2 of 4]

26De boomhut - Page 2 Empty Re: De boomhut Fri Aug 21, 2009 12:44 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko keek hem even raar aan, maar herstelde zich al snel. 'Wie zegt dat het over jou en mij gaat? Wil je soms dat het over jou en mij gaat?' vroeg ze met een vragende blik in haar ogen.

27De boomhut - Page 2 Empty Re: De boomhut Fri Aug 21, 2009 12:46 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas keek boos."Yumi, stop it. Hou je niet van de domme, anders ga ik nu weg en dan word het sowieso niets meer tussen ons. Als dat is wat je wil, veel plezier dan."

28De boomhut - Page 2 Empty Re: De boomhut Fri Aug 21, 2009 12:49 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Je beantwoordde mijn laatste vraag niet, Nicholas.' ze had hem nog geen één keer in een gesprek Nicholas genoemd. 'Wees eens eerlijk. Ik zal eerlijk zijn als jij het bent. Zo niet, verpest je het nu voor jezelf, en misschien ook voor mij.'

29De boomhut - Page 2 Empty Re: De boomhut Fri Aug 21, 2009 12:51 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Ohja, ik wil zo graag dat het over ons gaat. Ik hou van drama, I love it! It's my freaking drug! Wat denk je zelf?" Zei hij, terwijl hij haar aankeek."Zeg het maar. Is our story finished, of wil je er verder mee?"

30De boomhut - Page 2 Empty Re: De boomhut Fri Aug 21, 2009 12:56 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Weet je, zoals ik vanmiddag al zei, ja ik had er zelfs wel wat in gezien. Ja, misschien zelfs nu ook. En ja, misschien hecht ik teveel waarde aan een simpele kus. Maar so be it, it's the way I am, and a lot of other girls are. Ik lijk misschien een evil Ayaoaan, maar je hebt een heel verkeerde indruk van me. Ik ben op die planeet geboren, heb misschien wat evil trekjes, maar ik ben géén gevoelloos mens, oké?' Yumiko kon zichzelf wel voor haar kop slaan. Zo open mocht ze niet zijn, dat mocht niet.

31De boomhut - Page 2 Empty Re: De boomhut Fri Aug 21, 2009 12:58 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Goh, je hebt gevoellens. Gaaf," zei Nick langzaam."Dat beantwoord mijn vraag niet. Dat is een misschien. Ik wil een ja of een nee: Wil je verder? Ja of nee." Hij tikte met zijn voet op de grond. Hij wou nu weg, of hij wou nu blijven. Keuze!

32De boomhut - Page 2 Empty Re: De boomhut Fri Aug 21, 2009 1:00 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko's hart bonkte in haar keel. Was ze eerlijk, liep ze het enorme risico opnieuw gekwetst te worden. Loog ze, zou ze het risico nemen om Nicholas weg te jagen en een klein sprankeltje hoop te doden. 'Ja.' antwoordde ze uiteindelijk, na een heftige discussie met haar eigen gedachten.

33De boomhut - Page 2 Empty Re: De boomhut Fri Aug 21, 2009 1:02 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas, die nee verwacht had, was een paar minuten stil."oké," zei hij toen."En nu? Gaan we meer samen rondhangen? Of eh.." hij streek door zijn haar."Niets vast, he!" waarschuwde hij haar.

34De boomhut - Page 2 Empty Re: De boomhut Fri Aug 21, 2009 1:04 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko schrok even van zijn handeling. 'I think so.' zei ze zacht, waarna ze in zijn ogen keek. Ze dacht even dezelfde twinkeling als gisteravond te zien.

35De boomhut - Page 2 Empty Re: De boomhut Fri Aug 21, 2009 1:05 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas glimlachte en trok haar tegen zich aan, met haar hoofd op zijn schouder. Hij sloeg zijn arm om haar schouder heen."Dit is goed zo, voorlopig."

36De boomhut - Page 2 Empty Re: De boomhut Fri Aug 21, 2009 1:07 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko zei niets. Stiltes waren op dit soort momenten veel beter dan woorden. Woorden verbraken situaties vaak alleen maar. Of ze creëerden situaties, prettig of juist heel onprettig.

37De boomhut - Page 2 Empty Re: De boomhut Fri Aug 21, 2009 1:09 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Na een half uurtje zo gelegen te hebben maakte Nick zich los uit de omhelzing."We should go.. het is al donker.." hij stond op en liep naar buiten, waar hij op Yumiko wachte.

38De boomhut - Page 2 Empty Re: De boomhut Fri Aug 21, 2009 1:11 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'I like darkness.' zei ze grijnzend. 'Oops, Ayao trekje.' zei ze al glimlachend. Ze stond ook op en ging naar buiten. Dit voelde geweldig.

39De boomhut - Page 2 Empty Re: De boomhut Fri Aug 21, 2009 9:57 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas pakte haar hand vast en hun vingers strengelde in elkaar (weet je wel!) en hij liep zijn weg het bos uit.

40De boomhut - Page 2 Empty Re: De boomhut Sat Aug 22, 2009 10:19 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas liep de boomhut in, hopend dat hij Yumiko daar zou aantreffen. Hij zag alleen twee lege kussens. Hij plofte op een van ze en zuchte. Hij zou wachten tot ze zou komen.

41De boomhut - Page 2 Empty Re: De boomhut Sat Aug 22, 2009 10:19 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Na een onbedoelde afwijzing (( arme Yumi )) bij het meer, bedacht Yumiko zich hoe het kwam dat ze zich ineens voor de voeten had geworpen bij Seth. Misschien omdat ze nogsteeds jaloezie voelde prikken bij het zien van Nicholas en Ayano, en ze zelf het gevoel ook wilde ervaren wat hen hadden, zoals zij het zag. Met een zucht ging ze de boomhut in. 'O, je bent er weer.' zei ze zuchtend.

42De boomhut - Page 2 Empty Re: De boomhut Sat Aug 22, 2009 10:21 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Jij ook," zei Nicholas opgelucht."Luister, ik denk dat we - weer - moeten praten. Het spijt me van het bal. Ik wou nog met je praten, maar toen was je al verdwenen." hij keek haar aan, en klopte op het kussen naast zich."Kom zitten, als je dat wil.."

43De boomhut - Page 2 Empty Re: De boomhut Sat Aug 22, 2009 10:23 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko ging met lichte tegenzin zitten. 'Vertel wat je te vertellen hebt.' zei ze, terwijl ze alvast een blikje van de voorraad pakte en openmaakte.

44De boomhut - Page 2 Empty Re: De boomhut Sat Aug 22, 2009 10:25 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick zuchte."Waarom kwam je gister zelf niet naar mij toe? Ayano en ik waren vrij snel uitgedanst." hij keek haar schattend aan."en ik kon niet naar je toekomen omdat.. nou, ik moest Ayano helpen. Ik mocht dus niet flirten en zo met andere meisjes. Ik mocht het wel, maar dat maakte het niet geloofwaardig," zei hij glimlachend. Daarna keek hij weer serieus.

45De boomhut - Page 2 Empty Re: De boomhut Sat Aug 22, 2009 10:28 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko keek hem even aan. 'Geloofwaardig? Wat moest er geloofwaardig blijven dan?' Yumiko begreep het niet helemaal, misschien kwam het wel door de klap op haar hoofd van gister tijdens het feest.

46De boomhut - Page 2 Empty Re: De boomhut Sat Aug 22, 2009 10:30 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Ayano wou Lucas jaloers maken," zei hij snel."Als je ooit verteld dat ik je dit verteld heb, zwaait er wat." Hij keek haar aan, en pakte toen haar hand."Are we okay now?"

47De boomhut - Page 2 Empty Re: De boomhut Sat Aug 22, 2009 10:32 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko grijnsde even. Arme Ayano. Ze keek weer in zijn veel te bruine ogen, wat het eigenlijk onmogelijk maakte om nu "nee" te zeggen. 'Ja.' zei ze met een glimlachje erbij.

48De boomhut - Page 2 Empty Re: De boomhut Sat Aug 22, 2009 10:35 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas glimlachte, en bleef haar aankijken. Hij streek met zijn losse hand door haar haren. Hij keek naar haar lippen, en toen weer naar haar ogen. Hij wou haar zoenen, maar zou dat alles niet nog ingewikkelder maken?

49De boomhut - Page 2 Empty Re: De boomhut Sat Aug 22, 2009 10:39 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko deed niets bewust, het leek eigenlijk gewoon vanzelf te gaan. En voor ze het wist waren haar lippen geplant op die van Nicholas.

50De boomhut - Page 2 Empty Re: De boomhut Sat Aug 22, 2009 10:41 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas zoende terug. Of had hij haar geozend? Hij wist het niet meer. Hij legde zijn hande nu in haar nek

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 4]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum