Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

Aysa en Yumiko's terugkomst

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1Aysa en Yumiko's terugkomst Empty Aysa en Yumiko's terugkomst on Sat Nov 14, 2009 8:58 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4
Aysa en Yumiko waren in Magic Town aan het winkelen, iets wat de Heerseres Aysa verboden had, aangezien dat extreem gevaarlijk voor haar kon zijn. Maar de twee hadden niet geluisterd, en waren gewoon gegaan. Helaas. Op de terugweg zijn Aysa en Yumiko ontvoerd door een enorme groep LDD'ers, ondanks het feit dat Yumiko zei wie ze was. Ze geloofden haar niet en namen de twee gewoon mee. Vier weken hebben ze opgesloten gezeten in een donkere, kleine kamer op de basis van het LDD. Iedereen op MHS had al vastgesteld dat de twee dood waren. Vandaag zouden de twee geliquideerd worden door het LDD, maar ze wisten te ontsnappen. Dit is het moment waarop de twee zijn teruggekeerd. Ze zien er niet uit, zijn vier weken lang verwaarloosd en ook aardig toegetakeld.

Aysa hijgde. Doodop kwam ze aan bij de poort van Magic Highschool, samen met Yumiko. Ze zag hoe meerdere leerlingen opkeken en met grote ogen naar hen keek, alsof ze geesten waren. Zijzelf kon alleen maar blij zijn dat ze terug was op een veilige plaats, en dat alle ellende nu definitief achter de rug was.

2Aysa en Yumiko's terugkomst Empty Re: Aysa en Yumiko's terugkomst on Sat Nov 14, 2009 9:05 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
Rusine liep met de zon in haar gezicht, maar ze vond het niet vervelend, over het schoolplein. Ineens zag ze twee figuren lopen die er wel heel walgelijk uit zagen. Fronsend bleef ze staan. Ze herkende Yumiko meteen, al zag ze er ontzettend verwaarloosd uit. De andere was Aysa, aan haar lengte te zien. Met opgetrokken wenkbrauw bleef ze staan, op een plek waar de twee langs moesten komen, namelijk midden op de trap naar de deuren.

3Aysa en Yumiko's terugkomst Empty Re: Aysa en Yumiko's terugkomst on Sat Nov 14, 2009 9:10 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1
Courtney liep buiten rond, toen ze ineens twee gedrochten zag. De ene had paars haar, de ander was zo lang dat het eng was. Ze bleef op een afstandje kijken. Wie zouden dit zijn?

4Aysa en Yumiko's terugkomst Empty Re: Aysa en Yumiko's terugkomst on Sat Nov 14, 2009 9:11 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4
De Heerseres verscheen binnen enkele seconden. Haar gewoonlijke kalmte was zowaar verdwenen bij het zien van de twee, maar ze probeerde het te behouden. 'Wat is er met jullie gebeurt?' vroeg ze met grote ogen. Aysa slikte. 'O-o-ontv-voerd, L-leger des d-dui-s-ster, v-v-vandaag m-moet-ten ge-li-li-quideerd, o-o-ntsnapt.' stotterde Aysa met trillende benen. Ze was nog steeds in shock.

5Aysa en Yumiko's terugkomst Empty Re: Aysa en Yumiko's terugkomst on Sat Nov 14, 2009 9:14 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
(NICK HEEF TGEHEUGEN TERUG)

Nick liep naar de poorten. Hij zag Aysa, de langste vrouw die hij ooit gezien heeft, en Yumiko. Ook zag hij Rusine, en hij liep glimlachend op haar af."Rusine! Ik heb mijn geheugen terug!" zei hij grijnzend. Hij merkte een nieuw meisje op, roodharig."Je mag me wel wat uitleggen.. wat is er met hun gebeurd en wie is dat?" vroeg hij, zijn wenkbrauw optrekkend.

6Aysa en Yumiko's terugkomst Empty Re: Aysa en Yumiko's terugkomst on Sat Nov 14, 2009 9:16 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
Rusine keek Nicholas, die naast haar was gaan staan, met grote ogen aan. 'Kut..' fluisterde ze zachtjes. 'Herinner je je alles weer, en ook wat er gebeurde toen je je niets meer herinnerde?' vroeg ze met een klein stemmetje. 'Ik weet niet wat er met hun is gebeurd, laat de Heerseres het maar afhandelen.' Ze ving Aysa's woorden op, en haar gezicht vertrok. Waren ze maar echt geliquideerd.

7Aysa en Yumiko's terugkomst Empty Re: Aysa en Yumiko's terugkomst on Sat Nov 14, 2009 9:19 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
Nick keek haar aan."Wat heb je mij wijsgemaakt? Ik weet er weinig van.. Alleen dat ik met jou heb gepraat. Maar waarover..Geen idee. Wie is dat nou?" vroeg hij opnieuw, knikkend naar het rood harige meisje.

8Aysa en Yumiko's terugkomst Empty Re: Aysa en Yumiko's terugkomst on Sat Nov 14, 2009 9:21 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
'Oh, niets hoor,' glimlachte Rusine zwakjes. Daarna volgde ze Nicholas' blik en merkte ze Courtney op. 'Courtney. Ze plakt aan me omdat ik haar één keer teleporteerde en ze een crush op Yuu heeft.'

9Aysa en Yumiko's terugkomst Empty Re: Aysa en Yumiko's terugkomst on Sat Nov 14, 2009 9:23 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
Nick grijnsde."Ze lijkt niet op iemand die aan jou vast wil zitten," merkte hij op."Een crush op Yuu?! Weet ze dan niet dat hij homo is?" zei hij, nog steeds naar het meisje kijkend."She's hot."

10Aysa en Yumiko's terugkomst Empty Re: Aysa en Yumiko's terugkomst on Sat Nov 14, 2009 9:25 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4
De Heerseres keek met grote ogen naar de twee, en omhelsde Aysa toen om haar te troosten. 'Neem een douche, trek schone kleding aan.' zei de Heerseres. Aysa schudde haar hoofd. 'E-e-eten.' klonk haar trillende stem.

Yumiko stond er alleen maar een beetje bij, totaal niet beseffend wat er op het moment gebeurde. Haar benen trilden, en haar gedachten waren bij hetgeen wat er was gebeurd. Het bleef zich keer op keer opnieuw afspelen in haar hoofd.

11Aysa en Yumiko's terugkomst Empty Re: Aysa en Yumiko's terugkomst on Sat Nov 14, 2009 9:26 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
'Ik wil ook niet dat ze aan me plakt. En nee, ik heb neit gezegd dat ie gay is. Leedvermaak,' grijnsde Rusine. 'En geloof me, ze is niet aardig. Inhoudsloos en sletterig, als je het aan mij vraagt.' Rusine schudde haar hoofd lichtjes, als afkeuring. Alsof ik iemand daar op mag beoordelen... 'Ze heeft wel wat van Jade weg he?' merkte ze op, doelend op Nicholas' hele korte relatie met Jade waar Rusine persoonlijk een heel duidelijk einde aan had gemaakt.

12Aysa en Yumiko's terugkomst Empty Re: Aysa en Yumiko's terugkomst on Sat Nov 14, 2009 9:27 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1
Courtney merkte Rusine op. Ze stond te praten met een jongen. Hij was niet schattig. Hij was wel lekker. Dat moest Nick zijn, de typische high school hottie. Direct liep ze er op af."Hi, Rusine," zei ze kort. Ze draaide zich direct tot de jongen."Jij moet Nicholas zijn. Ik ben Courtney."

13Aysa en Yumiko's terugkomst Empty Re: Aysa en Yumiko's terugkomst on Sat Nov 14, 2009 9:35 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
Nick knikte nog snel naar Rusine."Ja, Jade kopie," mompelde hij. Toen glimlachte hij terug naar het roodharige meisje."Ja, klopt. Dat ben ik. sorry, maar ik moet nu toch echt even kijken bij Yumiko," verontschuldigde hij zich, terwijl hij snel naar Yumiko liep."yuum, yuum. Gaat het?" vroeg hij, terwijl hij zijn armen om haar heen sloeg.

14Aysa en Yumiko's terugkomst Empty Re: Aysa en Yumiko's terugkomst on Sat Nov 14, 2009 9:39 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
'Sommige dingen leer je ook nooit af he!' riep Rusine hem achterna. Of ze het over zijn contact met Yumiko had, of dat hij de Jadelookalike knap vond of wat dan ook, dat wist ze zelf niet eens. Ze wende haar blik heel evne op Courtney. 'Wat?' siste ze.

15Aysa en Yumiko's terugkomst Empty Re: Aysa en Yumiko's terugkomst on Sat Nov 14, 2009 9:41 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3
Yumiko schrok zich kapot bij de aanraking van Nicholas, waardoor ze een stap achteruit deed. Ze zei niets, haar ogen staarden Nicholas aan. Ze straalden uit hoe ze zich voelde, totaal gebroken. Een wrak.

16Aysa en Yumiko's terugkomst Empty Re: Aysa en Yumiko's terugkomst on Sat Nov 14, 2009 9:43 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1
Courtney keek glimlachend naar Rusine."Hij moet je niet - zelfs niet met zijn geheugen. How sad," zei ze grijnzend, terwijl ze keek hoe Nick afgewezen werd door het roze harige meisje. W

17Aysa en Yumiko's terugkomst Empty Re: Aysa en Yumiko's terugkomst on Sat Nov 14, 2009 9:44 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
Nick keek net zo geschrokken terug."Sorry, Yumiko.. Ik.. Het spijt me. Gaat het? Nee natuurlijk niet. Stomme vraag. Hoe is het? Je ... jezus," fluisterde hij.

18Aysa en Yumiko's terugkomst Empty Re: Aysa en Yumiko's terugkomst on Sat Nov 14, 2009 9:49 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
'Als ik hem nu zoen, dan weet hij niet hoe snel hij zijn armen om me heen moet wikkelen of mn jurkje uit trekken,' merkte Rusine op Courtneys opmerking op. Alsof dat kind er iets van begreep...

19Aysa en Yumiko's terugkomst Empty Re: Aysa en Yumiko's terugkomst on Sat Nov 14, 2009 9:52 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1
"Ik daag je uit om dat te doen," kaatste Courtney terug, terwijl ze haar uitdagend aan keek. Ze likte haar lippen af terwijl haar ogen zich vernauwden. Courtney leunde met haar hand tegen de boom."Of durf je dat niet?"

20Aysa en Yumiko's terugkomst Empty Re: Aysa en Yumiko's terugkomst on Sat Nov 14, 2009 9:54 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
'Waarom zou ik dat doen? Ik houd van iemand anders, weet je nog?' Rusine zuchtte en keek het meisje hoofdschuddend aan. 'En ik heb niets te bewijzen. Ik heb dingen met die jongen gedaan die jij nooit met Yuu zult doen.'

Last edited by Ruşine on Sat Nov 14, 2009 9:55 pm; edited 1 time in total

21Aysa en Yumiko's terugkomst Empty Re: Aysa en Yumiko's terugkomst on Sat Nov 14, 2009 9:54 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3
Yumiko schudde haar hoofd, al wist ze niet eens precies waarom. Op zijn vraag? Vast niet. Nicholas leek verdomd veel op één van de "gevangenisbewaarders", net iets te veel, het hadden tweelingbroers kunnen zijn. Haar ogen waren net tennisballen, en met een trillende hand wees ze naar zijn gezicht. 'J-j-jij was h-het!' zei ze met een trillende stem.

22Aysa en Yumiko's terugkomst Empty Re: Aysa en Yumiko's terugkomst on Sat Nov 14, 2009 9:57 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
(nick rende hard weg.'ONEE JE HEBT HET ONTDEKT!!!)

Nick keek haar niet begrijpend aan."Waar heb je het over, Yumiko?" vroeg hij. Hij keek haar bezorgd aan."Ik denk dat je even naar de ziekenzaal moet."

23Aysa en Yumiko's terugkomst Empty Re: Aysa en Yumiko's terugkomst on Sat Nov 14, 2009 9:58 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1
Courtney lachte klaterend."Je lult dus gewoon uit je nek, of je durft niet." Ze richtte haar ogen op Rusine."Alsof je niet eerder met hem hebt lopen rotzooien terwijl je van Scorpio hield," hielp ze haar herinneren."Pussy."

24Aysa en Yumiko's terugkomst Empty Re: Aysa en Yumiko's terugkomst on Sat Nov 14, 2009 10:01 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
Pats. Rusine keek het meisje strak aan terwijl ze haar hand weer liet zakken. Op de wang van het kind begon zich al een rode plek te vormen. 'Zeg dat nooit, maar dan ook nooit meer,' siste ze. Als haar ogen konden vlammen, hadden ze dat zeker gedaan.

25Aysa en Yumiko's terugkomst Empty Re: Aysa en Yumiko's terugkomst on Sat Nov 14, 2009 10:02 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3
Nog steeds in dezelfde houding. 'J-j-jij was het! J-jij h-hebt me dit aangedaan! E-elke dag, m-met je r-r-riem geslagen. O-ontken het niet!'

Sponsored content

Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next