Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

Yuu's stage in de ziekenzaal.

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4

Go down  Message [Page 4 of 4]

76 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sun Nov 15, 2009 9:52 pm

Yuu

Niveau 3
Ow daar was het weer: MIJN YUU. Dat was toch echt een woordje waar Yuu geen weerstand tegen had. Hij haalde de bloeddrukmeter van Noah's arm voordat het ding klaar was met meten en gooide het terug in een bak. 'Oké, je bent wel klaar. Ik zal de gegevens doorgeven aan het tennisteam en dan zien zij maar wat ze ermee doen,' zei Yuu terwijl hij Noah's shirt van het bed pakte en het naar hem gooide. Hij liep op Seth af, greep hem bij zijn arm en sleurde hem naar het bed. 'Hier komen jij. Jij hebt uitgebreid onderzoek nodig want er is van alles mis met jou,' bromde hij, terwijl hij ongeduldig wachtte tot Emily en Noah de kamer uit zouden verdwijnen.

77 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sun Nov 15, 2009 9:56 pm

Noah

Niveau 1
Noah was abrupt stil toen Seth dingen riep die hem absoluut niet aanstonden.
Wat?! ZIJN DOKTER WAS HOMO?! HIJ HAD ZICH UITGEKLEED VOOR EEN HOMO DOKTER?! Noah wist niet hoe snel hij zijn shirt weer aan moest trekken. Hij keek vol afgrijzen naar Yuu die de jongen al op het bed legde voordat hij uberhaupt weg was.
'JEZUS JULLIE ZIJN NIET NORMAAL!' riep Noah verwoed uit. Hij greep Emily bij haar arm en trok haar mee richting de deur naar de hoofdzaal. 'Kom, ik wil hier geen toeschouwer van zijn,' bromde bij terwijl zijn gezicht vertrokken was van walging.
Bah, homo's. En dan dacht die bitch van Yuu ook nog is dat hij hem kon commanderen? Alsjeblieft zeg. Alsof dat zichzelf nog een man kon noemen. Zich zo laten domineren door zo'n monster.
Gatferdamme.

View user profile

78 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sun Nov 15, 2009 9:59 pm

Nicholas

Niveau 2
(( XD gatferdamme ))

View user profile

79 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sun Nov 15, 2009 10:04 pm

Emily

Niveau 2
Voordat Seth had kunnen antwoorden had Yuu zich al overgegeven en nog hetzelfde moment werd ze opeens door Noah meegetrokken aan haar arm. Zij hoefde hier inderdaad ook geen toeschouwer van te zijn. Zonder nog een blik op het tweetal te werpen liep ze verder mee met Noah, de ruimte uit. Of ze nu met Seth daar was of met Noah, dat maakte haar niet uit. Zolang ze daar maar weg was.
'... Je wordt vast wel geaccepteerd in het tennisteam," begon ze maar, om van onderwerp te kunnen veranderen en Noah misschien een beetje te doen kalmeren. Tja, als Yuu in de buurt was was er ook altijd wel wat.

View user profile

80 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sun Nov 15, 2009 10:06 pm

Seth

Niveau 3
"N-NEE WACHT!" brulde Seth, die in een eigenaardige mengeling van extreme extase en extreme woede verkeerde. "Ik was.. ik wilde.. WACHT EVEN IK WAS NOG NIET KLAAR MET HEM!" protesteerde hij nog verwilderd, maar Yuu blokkeerde zijn zichtveld, en bovendien was de deur al dichtgeknald.
Zijn verhitte blik keerde zich tot Yuu.
"IK WAS NOG NIET KLAAR," herhaalde hij maar.

View user profile

81 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sun Nov 15, 2009 10:29 pm

Yuu

Niveau 3
'Jammer dan,' zei Yuu, die Seth op het bed duwde en over hem heen kroop hij zette zijn handen naast Seth's gezicht op de lakens en keek hem met een Yuuish blik aan.
'Tijd voor jouw fysieke test,' zei hij met een klein grijnsje op zijn gezicht. Hij boog zich naar beneden en duwde zijn lippen dwingend op die van Seth. Zijn hart klopte wild in zijn borstkas en zijn hele lichaam tintelde van top tot teen.
MIJN YUU. En dan nog met dat accent ook.

82 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sun Nov 15, 2009 10:54 pm

Seth

Niveau 3
"Maar ik ben helemaal niet ziek!" piepte Seth, die Yuu smekend aankeek. Zo af en toe schoot zijn blik naar de deur. Ook al had hij zich een paar minuten geleden hoogst dubieus gedragen, hij wilde niet dat de bruinharige sukkel hem zo onderdanig zag.
Dat zou zijn grandioze reputatie immers ten gronde doen.

View user profile

83 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sun Nov 15, 2009 11:08 pm

Yuu

Niveau 3
'Waarom ben je hier dan?' vroeg Yuu, die de knoopjes van Seth's overhemd al aan het losmaken was en de stethoscoop al snel over zijn borstkas liet glijden en met een aangename grijns op zijn gezicht naar Seth's wild kloppende hart luisterde. 'Zie je wel, er is van alles mis met jou,' bromde Yuu op een laag toontje terwijl hij Seth met een twinkeling in zijn ogen aankeek.

84 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sun Nov 15, 2009 11:10 pm

Seth

Niveau 3
"Ik ben helemaal.. niet..." Zijn stem droogde op, terwijl zijn blik langzaam van Yuu's gezicht naar beneden gleed. Zijn ogen werden groot, en met een gehersenspoelde blik keek hij opnieuw in Yuu's fantastische ogen.
"Ik ben niet ziek..." herhaalde hij mompelend, "..dokter."

View user profile

85 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sun Nov 15, 2009 11:18 pm

Yuu

Niveau 3
'Bewijs me dan maar hoe fit je wel niet bent,' fluisterde Yuu met zijn kriebelstem in Seth's oor. Hij trok zijn stethoscoop van zich af en streek nu in plaats van met het koude metaal met zijn warme hand over Seth's borst. Hij was veel te lang bezig geweest met allemaal oninteressante patiënten en Seth was al twee keer uit zijn handen geglipt. Nu kon hij dan eindelijk Seth zijn biologieles geven.

En natuurlijk gooide Yui net op dat moment de deur van het kamertje open.
'JA DAT DACHT IK DUS EVEN NIET! YUU ER IS EEN MEISJE DAT JE HULP NODIG HEEFT! ZE KAN NIETS MEER ZIEN!' riep Yui die op de twee afracete en Yuu van het bed trok.

Oké hier werd hij dus echt heel erg agressief van.
'KAN JE DAT VERDOMME NIET ZELF OPLOSSEN JE ZIET TOCH DAT IK BEZIG BEN?!' schreeuwde Yuu razend tegen Yui. Yui leek totaal niet uit het veld geslagen te zijn van de 1 meter 90 lange rood-oogige demon voor haar neus.
'ZEG, IK BEN GEEN HOTEL! JE GAAT AAN HET WERK OF JE ROT MAAR OP!' riep Yui net zo razend terug. Haar blik viel op Seth.
'Jij. oprotten!'

86 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sun Nov 15, 2009 11:24 pm

Seth

Niveau 3
"J-JA!" piepte Seth, die doodsbang van Yui, naar dokter Takano keek.
Meteen schoot zijn hand door de lucht, en greep hij krampachtig de doktersjas vast. Met een gezicht vol afgunst staarde hij naar zijn hand, die niet wilde luisteren.
"Verdomme!" vloekte hij wild.

View user profile

87 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sun Nov 15, 2009 11:48 pm

Yuu

Niveau 3
Yuu wilde zichzelf al weer op Seth storten en Yui gewoon negeren maar blijkbaar had Yui dat door want ze sprong tussen hen in en begon nogal onhandig de doktersjas van Yuu's lijf te trekken. 'Trek dat ding uit! Je kan ook makkelijk zonder die jas iedereen helpen!' riep ze gefrustreerd en triomfantelijk tegelijk, nu ze eindelijk door had wat de oorzaak was van Seth's plakkerige gedrag.

88 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Mon Nov 16, 2009 4:03 pm

Seth

Niveau 3
"NEEEEEEEEEEE!" brulde Seth wanhopig, die overeind schoot en de jas met veel gepaniekeer uit Yui's hand wist te rukken.
"NIET DE JAS, NIET DE JAS- D-.."
Yui staarde hem ongelovig aan. Seth's mond gleed open, en zijn wangen kleurden rood, maar hij bleef de jas krampachtig vasthouden. Blijkbaar was zijn hoofd daar niet helemaal van op de hoogte.
"DIE JAS DIE IS.. HEEL BELANGRIJK.. STRAKS.. eh.. in-..infecties, enzo! JA. VOOR INFEACTIES!" Triomfantelijk zwiepte hij de jas heen en weer. Hij glunderde onmiskenbaar van zijn fantastische leugen.

View user profile

89 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Mon Nov 16, 2009 4:22 pm

Yuu

Niveau 3
Yuu was helemaal in zijn sas. Seth ging compleet uit zijn dak en Yuu vond het fantastisch. Hij keek geamuseerd toe hoe Yui en Seth om zijn doktersjas aan het vechten waren en ging met zijn armen over elkaar op het bed zitten.
'Seth, als je die jas nu niet teruggeeft en nu niet maakt dat je wegkomt ontsla ik Yuu direct als stagaire en zie je hem helemaal nooit meer zonder jas!' riep Yui woedend uit. Ze stond licht hijgend van woede en inspanning met gebalde vuisten tegenover Seth. Een paar patiënten waren stiekempjes naar de deuropening van het kamertje gelopen en keken om de hoek van de deur mee. Yuu zwaaide even grijnzend naar ze en richtte zich weer op Yui. 'Yui, laat hem nou,' zei hij licht vermoeid. Hij had geen argumenten om zijn opmerking te onderbouwen dus hield hij verder maar zijn mond en keek hij met fonkelende oogjes naar de verwilderde Seth.

Sponsored content

Back to top  Message [Page 4 of 4]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4