Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

Yuu's stage in de ziekenzaal.

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down  Message [Page 3 of 4]

51 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sat Nov 14, 2009 6:09 pm

Emily

Niveau 2
Emily had een poging gewaagd tot het kwaad aankijken van Yuu na zijn opmerking, maar toen ze zijn rode ogen weer zag hield ze daar al vlug mee op en begon ze op het blok te schrijven. "30.." mompelde ze wat afwezig terwijl ze het aan het opschrijven was.
30 hmm.. Was ook niet ontzettend laag? Aan Noah's gedrag te merken in ieder geval wel.
Zo onopvallend mogelijk bestudeerde ze Noah en merkte ze inderdaad dat hij eigenlijk ontzettend mager was voor een jongen. Maar ergens had het wel iets schattigs.. op de een of andere manier dan. Hmm, schrijf nu maar door.

View user profile

52 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sat Nov 14, 2009 6:21 pm

Yuu

Niveau 3
'Heb geduld, straks gaan we je kracht meten,' zei Yuu die het lint om Noah's borst bond. Hij probeerde het zo strak mogelijk te trekken maar Noah had zijn spieren enorm aangespand en dat waren er bij zijn borst behoorlijk veel waardoor hij het niet kleiner kon krijgen dan 38. Dat was een behoorlijk verschil met zijn taille. Blijkbaar deed dit jongetje veel aan het trainen van zijn armen, maar weinig aan het trainen van de rest. Plotseling bedacht Yuu zich dat Noah deze test onderging omdat hij in het tennisteam wilde. Ah... vandaar.
'38,' zei Yuu tegen Emily. 'Pretty impressive for such a small kid, hm?' zei Yuu met een brede grijns op zijn gezicht. Dat zijn eigen borst tien inches breder was zei hij er maar niet bij. Hij was niet zo van het opscheppen.

53 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sat Nov 14, 2009 6:27 pm

Noah

Niveau 1
Een triomfantelijke grijns verspreidde zich over Noah's gezicht bij het horen van zijn borstmaat. 'ZIE JE WEL!' riep hij enthousiast uit. Zijn oogjes begonnen onbewust te glunderen van het getal dat veel hoger was dan de magere 30 van zijn taille.

View user profile

54 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sat Nov 14, 2009 6:31 pm

Emily

Niveau 2
Noahs blije gedrag werkte aanstekelijk en een grijnsde speelde op op Emily's gezicht. Snel noteerde ze de 38 van zijn borst en streepte ze de "0" van 30 door, om er een 4 van te maken. Dat scheelde al wat en misschien hielp het wel. Als Yuu het niet doorhad.
Ach tegen de tijd dat Yuu het blok kreeg was hij de cijfertjes allang vergeten.
Nu nog Noahs kracht meten.

View user profile

55 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sat Nov 14, 2009 6:45 pm

Yuu

Niveau 3
Yuu borg zijn meetlint op en pakte een handkrachtmeter van het kastje. 'Hier in knijpen,' legde hij uit aan Noah, terwijl hij ondertussen een stopwatch tevoorschijn haalde.
'Oké, je moet er twintig seconden in knijpen!' zei Yuu. Hij telde af van drie tot nul, en drukte de stopwatch in.

56 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sat Nov 14, 2009 6:48 pm

Noah

Niveau 1
Noah keek even naar de krachtmeter in zijn hand en zette al zijn kracht zodra Yuu de stopwatch indrukte. Hij kneep zijn ogen dicht en perste zijn lippen op elkaar terwijl hij zijn hand helemaal fijn kneep. Toen de twintig seconden eindelijk voorbij waren liet hij het ding hijgend los. '121 lbs!' riep Noah trots uit. Het was niet overdreven sterk, maar toch behoorlijk hoog. Maar ach, dat mocht ook wel als je toptennisser was. Helemaal in zijn nopjes omdat hij blijkbaar toch niet zo'n slappeling was als iedereen altijd dacht legde hij de krachtmeter op het bed.
'En nu?' vroeg hij ongeduldig. Hij wilde snel de volgende krachttest doen of wat het dan ook mocht zijn wat hij moest doen. Hij wilde dat verdomde tennisteam, Emily en Yuu wel eens even laten zien hoe stoer en sterk hij wel niet was.

View user profile

57 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sat Nov 14, 2009 6:52 pm

Emily

Niveau 2
"Goedzo!" bracht Emily blij uit na Noah's vrolijkheid. Ze mocht dan eigenlijk niet weten of het hoog was of niet wat hij haalde, zijn reactie zei genoeg. Niemand reageerde zo blij wanneer ze niet tevreden waren over het resultaat.
Oh right, opschrijven! Snel schreef Emily het getal op en keek ze weer richting de twee. Hoelang zou het nog duren voor ze bij Yuu weg kon?

View user profile

58 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sat Nov 14, 2009 6:57 pm

Yuu

Niveau 3
'Ik moet nog even kijken of je fysiek wel helemaal gezond bent,' legde Yuu uit die Noah op het bed duwde en de stethoscoop om zijn nek aan zijn oren zette. Hij legde het uiteinde op Noah's borst en luisterde aandachtig naar zijn hartritme. Het was redelijk bovengemiddeld, maar dat kwam waarschijnlijk omdat hij zich zojuist heftig had ingespannen voor zijn krachtmeting. 'Oké draai je even om,' zei Yuu, Terwijl hij een knie op het bed zette en Noah naar beneden duwde zodat die op zijn rug zou liggen. Hij legde de stethoscoop op verscheidene plekken op zijn rug en luisterde hier en daar aandachtig.

59 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sat Nov 14, 2009 6:59 pm

Noah

Niveau 1
'H-hé! Wat doe je?!' riep Noah verontwaardigd uit toen hij plots met zijn neus in de kussens werd geduwd en Yuu half over hem heen kroop om vervolgens een koud ding op verschillende plaatsen tegen zijn rug te duwen. Hij wist wel dat dit nodig was, maar normale dokters lieten hem altijd gewoon rechtop zitten.
Zijn twijfels of Yuu wel een echte dokter was groeiden met de seconde.

View user profile

60 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sat Nov 14, 2009 7:02 pm

Emily

Niveau 2
"Yuu doe normaal!" riep Emily nog voor ze het zelf door had gehad.
Oke. Misschien had ze normaal nooit iets op die toon gezegd - of geroepen - tegen Yuu, maar hij vroeg er nu toch echt om.
Normaal gesproken werkte het echt niet zo daar was ze zeker van. Nouja, ze dacht er zeker van te zijn. Het zag er in ieder geval niet erg betrouwbaar uit.

View user profile

61 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sat Nov 14, 2009 7:11 pm

Seth

Niveau 3
Oh god. Waar was hij echt mee bezig?!
Wanhopig draaide hij zich om, zodat hij nu met zijn rug naar de deur van de ziekenzaal stond.
"SETH, je bent gewond, kíjk maar!" riep een innerlijk stemmetje, dat het voormekaar kreeg om zijn hoofd richting een spiegel te draaien.
"Ja.. da's waar ja.." mompelde Seth beteuterd, die zijn hand even over de streep op zijn wang liet glijden.
De inkt veegde een beetje uit, en hij stak een boos pruillipje vooruit.
Verdorie.
Die Yuu moest niet denken dat hij.. er zo.. fantastisch uit kon zien, terwijl SETH er niet bij was. Stomme - en vooral goddelijke - sadist dat het was.
Hij draaide zich om, stormde naar de deur, en rukte die met een klap open.
"IK HEB PIJN," brulde hij voor de tweede keer de ziekenzaal door. Zijn stem trilde een beetje, en zijn hoofd liep rood aan van de concentratie, en de gezichten die plots zijn kant op keerden.

View user profile

62 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sat Nov 14, 2009 7:15 pm

Yuu

Niveau 3
Yuu merkte dat Noah's hartslag versnelde en kon niets anders doen dan even te grijnzen. 'Oh, volgens mij is er iets mis met je hart,' merkte hij droogjes op. Hij klom van het bed, trok Noah weer overeind en legde de stethoscoop nog eens op zijn borst. 'Hm... ik denk dat ik je bloeddruk ook nog even moet meten,' zei Yuu plagerig.

Yui keek verstoord op toen Seth voor de zoveelste keer de ziekenzaal binnenkwam. 'Hij is daar,' gromde ze naar hem, terwijl ze naar het aparte kamertje wees waar Yuu de fysieke test op Noah uitvoerde. Het was dat het een stuk rustiger was geworden nu de avond viel, anders had ze hem er net zo snel weer uitgegooid. Bovendien had ze het idee dat Seth toch wel zou blijven komen als ze hem eruit bleef gooien. Die jongen was als een irritante vlieg die maar niet bij je hoofd vandaan wilde gaan.

Last edited by Yuu on Sat Nov 14, 2009 7:29 pm; edited 2 times in total

63 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sat Nov 14, 2009 7:17 pm

Noah

Niveau 1
Noah werd wat wild heen en weer geslingerd en keek uiteindelijk recht in Yuu's vuurrode ogen. Angst schoot weer door hem heen en hij deinsde achteruit op het bed. 'H-helemaal niet! Mijn hart is prima!!' riep hij uit. 'Ik hoef m'n bloeddruk helemaal niet te meten!!'
Hij keek Yuu kwaad aan en sloeg de stethoscoop weg. 'Ik hoef geen gezondheidstest! Ik ben kerngezond!'

View user profile

64 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sat Nov 14, 2009 7:25 pm

Emily

Niveau 2
"Yuu!!" riep Emily, wiens ogen zo'n beetje de grootte van tennisballen aannamen, geschrokken uit.
"Dit hoort er allemaal helemaal niet bij!! Rond het nou maar af dan kunnen we weg.." Ja, of ik roep er gewoon een verpleegster bij die het even afhandelt.

View user profile

65 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sat Nov 14, 2009 9:04 pm

Flint

Niveau 1
Flint had dan wel een druk verband om zijn arm gekregen maar nadat hij van het tennis veld af was gekomen was zijn arm echt zeer gaan doen, Hij deed voorzichtig de deur open en keek even rond op zoek naar de dokter van eerst.
hij had zijn arm nog niet bekeken en was er dus ook niet achter gekomen dat zijn arm nu ongeveer zwart zag en dikker was dan eerst.
Het voelde wel pijnlijk erg pijnlijk "S-sorry m-misschien moet ik later terug komen..." hij keek een beetje voorzichtig naar de jongen die er nogal boos uitzag.

View user profile

66 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sun Nov 15, 2009 8:31 pm

Seth

Niveau 3
Seth's blik gleed van Yui, naar het aparte kamertje.
Mijn god.
Wat was Yuu aan het uitvoeren... in een apart kamertje dat...
Zijn ogen werden groot en hij stormde op de deur af.
Wild rukte hij het ding open.
"HOU OP, HOU OP HOU OP!" brulde hij, wild maaiend met zijn armen.

View user profile

67 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sun Nov 15, 2009 8:37 pm

Yuu

Niveau 3
'Hé! Wil je nou in het tennisteam of niet?! Ik probeer je alleen maar te helpen, krielkip!' riep Yuu streng naar Noah. Hij keek verschrikt op toen Seth plots binnen kwam stormen. Dit was de derde keer al weer. Die gast moest echt iets doen aan zijn fetish.
Of naja, eigenlijk niet.
'Yo Seth, wat is er loos?' vroeg Yuu droogjes, terwijl hij Noah weer op het bed duwde en een bloeddrukmeter uit de materialenkast pakte.

68 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sun Nov 15, 2009 8:40 pm

Noah

Niveau 1
Noah schrok zich wild toen er plots een onbekende jongen als een soort paard het kamertje binnen kwam gestormd. 'Jezus doe normaal man!' riep Noah kwaad. Hij was vooral kwaad omdat de jongen hem aan het schrikken had gemaakt. Stoere mannen schrokken niet.
Plotseling begon het een beetje tot Noah door te dringen dat hij in zijn boxer zat en hij nu drie toeschouwers had.
Plotseling voelde hij zich enorm geïntimideerd.
'Yuu schiet verdomme eens op ik ben het zat!' riep Noah streng naar zijn dokter, terwijl hij ondertussen zijn ogen strak op Seth gericht hield. Wat kwam dat paard hier doen?

View user profile

69 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sun Nov 15, 2009 8:42 pm

Flint

Niveau 1
Flint voelde een soort vreemde tinteling in zijn arm en tilde hem op, hij keek naar de topjes van zijn vingers die nogal donker geblakerd zagen, het was alsof het vuur in zijn arm zijn arm had verbrand...ernstig..
"S-sorry...m-maar..v-volgens ...." hij werd al weer stil.

View user profile

70 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sun Nov 15, 2009 8:46 pm

Seth

Niveau 3
"IK DOE NORMAAL," brulde hij verwilderd, terwijl hij met een trillende vinger van Yuu, naar de boxer, naar Noah's gezicht wees.
"EN DOE VERDOMME EEN BROEK AAN WAAR DENK JE DAT JE MEE BEZIG BENT."
Hij balde zijn vuisten, en keek de sukkel met groeiende haat aan.

View user profile

71 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sun Nov 15, 2009 8:49 pm

Yuu

Niveau 3
'Seth doe rustig, ik leg Noah een fysieke test af,' zei Yuu die een bloeddrukmeter om Noah's arm deed en hem indrukte. Hij keek even op naar Seth, die er nogal wild uit zag. Eigenlijk zag hij er ongelofelijk onweerstaanbaar uit zelfs, nu hij zo door het lint ging. Een verliefd grijnsje verscheen op Yuu's gezicht terwijl hij naar Seth bleef staren.
Wat was het toch een dotje.

72 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sun Nov 15, 2009 8:54 pm

Noah

Niveau 1
Noah kwam woedend overeind. Het kon hem niets schelen als zijn bloeddruk nu weer boven gemiddeld zou zijn, dat klotejoch werkte hem enorm op z'n zenuwen. 'WAT DENK JE NOU, DAT IK JOUW COMMANDO'S OP GA VOLGEN?!' riep hij met zijn laagste stem. 'Als ik in mijn boxer wil staan dan doe ik dat!'
Het duurde een paar seconden nadat hij dat gezegd voordat hij zelf doorhad wat hij zei. Snel greep hij naar zijn broek en trok hij hem aan. 'En wat kom jij hier eigenlijk doen?! Flikker op! zie je niet dat we bezig zijn?!'

View user profile

73 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sun Nov 15, 2009 9:17 pm

Seth

Niveau 3
"JA DAT IS NOU PRECIES HET PROBLEEM," brulde Seth, wiens hoofd nu langzaam rood aanliep van toenemende agressie.
"WAT DENK JE WEL NIET," raasde hij daar zonder veel over zijn woorden na te denken achteraan, "DAT JE EEN PRIVÉSESSIE KAN HEBBEN MET MÍJN YUU?! NOU. MOOI NIET."
Verhit stampte hij naar een stoel in de hoek van de kamer, plofte daar met veel kabaal op, en vouwde kwaad zijn armen over elkaar.

View user profile

74 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sun Nov 15, 2009 9:19 pm

Flint

Niveau 1
Flint zetten voorzichtig een stap achteruit als die twee hem zouden zien konden ze hem misschien wel aan stukken scheuren zo boos leken ze, die twee waren nog enger dan zijn zussen.....
Hij legde zijn hand tegen zijn andere arm en hij liep voorzichtig naar een stoel om daar te gaan zitten, het was waarschijnlijk ook niet zo erg wat hij had.

View user profile

75 Re: Yuu's stage in de ziekenzaal. on Sun Nov 15, 2009 9:45 pm

Emily

Niveau 2
Voordat Emily het doorhad was er ruzie ontstaan in de kleine ruimte en het enige wat ze meegekregen had was dat Seth kwaad was omdat Yuu Noah moest onderzoeken en Noah in zijn boxer zat. En hij was niet eens kwaad op Yuu maar op Noah.
Alsof die er wat aan kon doen dat Yuu hem al die bevelen opdroeg.
"Waarom ga je niet meer buiten wachten?" vroeg ze toen maar aan Seth, terwijl ze het blok en de pen op een random plek neerlegde. "Dan zijn Yuu en Noah vast sneller klaar en kun je weer naar hem toe," stelde ze voor.
En dan was zij gelijk van Yuu verwijderd. Jammer voor Noah maar die leek zichzelf goed te kunnen redden in deze situatie. En anders waren de andere verplegers er nog.

View user profile

Sponsored content

Back to top  Message [Page 3 of 4]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next