Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

Ouderavond!!

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

26Ouderavond!! - Page 2 Empty Re: Ouderavond!! on Sun Nov 08, 2009 9:54 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3
Yuu's ogen knepen zich samen. 'Georgina Sparks?' vroeg hij met een licht trillende stem. 'Wie is dat?' Dat laatste vroeg hij niet aan Seth's vader maar aan Seth. Hij keek hem met een licht dreigende blik aan maar plotseling maakte Ren een opmerking waardoor hij meteen weer terug viel in zijn charmante rolletje.
'Ryuu is een tijd verloofd geweest met Melissa Chevalier. Alleen werd die trouwerij afgeblazen omdat uw zo-'
Yuu legde zijn hand op de mond van zijn vader.
'Hahaha! En zullen we dan nu stoppen met praten over verloofdes, status, geld of trouwerijen?!' vroeg hij terwijl hij zijn vader even moordend aankeek en hem daarna weer los liet. Ren trok zijn stropdas recht en keek even naar James.
'Goed dan,' zei hij. Hij herstelde zich en toverde zijn twinkelende grijns weer tevoorschijn.
Yuu keek even aarzelend van Seth naar James en weer terug.
Wie was die Georgina Sparks of Nottingham Park?!

27Ouderavond!! - Page 2 Empty Re: Ouderavond!! on Sun Nov 08, 2009 10:02 pm

Seth

Seth
Niveau 3
James glimlachte beleefd en klopte wat onzichtbaar stof van zijn mouw. "Goed," zei hij met fonkelende ogen, terwijl zijn blik naar zijn zoon gleed. "Laten we erover ophouden."
Seth keek echter helemaal niet opgelucht, of blij, of Setherig. Nee. Hij staarde zijn vader woedend aan en beet op zijn lip.
Hij had nooit mogen beginnen over Georgina.
Hij draaide zich met moeilijke ogen om naar Yuu en opende weifelend zijn mond.
"Georgina is een jeugdvriendin," mompelde hij, terwijl hij bloosde en naar de grond keek.
"JA, EEN JEUGDVRIENDIN," brulde James, die twee champagneglazen van een tafeltje viste en er éen aan Ren aanbood. "Ik herinner me nog hoe m'n jongen hier naakt door de tuin rende- de kleine opdonder. En Georgie erachteraan, natuurlijk! De twee waren onafscheidelijk!"
Seth's ogen werden groot en hij keek Yuu hopeloos aan.
"N-nee dat.. dat.. Georgie is.. IK BEDOEL GEORGINA.. ik-..!" Hij werd nog veel roder, hapte naar adem en draaide zich om.
"Ik ga naar de wc."
Wanhopig beende hij langs de vele ruggen en lachende ouders, trok de deur van de jongenswc open, en stormde in een hopeloze tred de ruimte in.
Oh god.
Oh gottegot.
Dit ging helemaal de verkeerde kant op.

28Ouderavond!! - Page 2 Empty Re: Ouderavond!! on Sun Nov 08, 2009 10:09 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3
Yuu voelde vijandigheid tegenover deze 'jeugdvriendin' in zich opvlammen. Hij balde zijn handen tot vuisten en keek van zijn vader naar James.
'Ik ben zo terug,' zei hij uiteindelijk. Op het moment kon het hem niet zoveel schelen wat zijn vader James allemaal aan zou doen. Hij kon die vader van Seth niet uitstaan.
Met grote passen beende Yuu achter Seth aan naar de jongenswc's. Hij gooide de deur open en sloeg hem met een knal weer dicht. Met boos twinkelende ogen keek hij naar Seth.
'Seth, verdomme wat is hier aan de hand?! Waarom doet je vader zo?! Waarom weet hij niet dat jij en ik... Waarom wist ik helemaal niks van ene Georgina Sparks?! Is het waar wat je vader zegt?! Ga je met haar trouwen?!' riep hij uit. Hij hijgde licht van woede en stapte op Seth af. Zijn vuisten hield hij nog altijd gebald strak langs zijn lichaam, maar zijn ogen twinkelden op een gevaarlijk dreigende manier.
'Vertel op, waar denk je dat je mee bezig bent?' vroeg hij op een duister toontje. Zijn handen gleden langzaam naar Seth's armen waar hij met zijn vingertoppen over de stof van zijn jasje streek. Zijn lichaam tintelde van top tot teen.

Ren stond nog altijd in de eetzaal en keek even geamuseerd naar Yuu die achter Seth aan gelopen was. 'Aah, it's so good to be young...' mompelde hij terwijl hij even naar James knipoogde en weer een stapje dichterbij deed.
'So James, waar is je vrouw?' vroeg hij nieuwsgierig en duivels tegelijk.

29Ouderavond!! - Page 2 Empty Re: Ouderavond!! on Sun Nov 08, 2009 10:14 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
Rusine keek fronsend naar het geschreeuw en zag nog net Seth weghobbelen. Een glimlachje speelde rond haar mond. Yuu plus vader maken kennis met Seth plus vader. Dat kon gewoon niet goed komen. Daarna richtte ze zich weer op Arita en Micheal. 'Dus..' begon ze moeizaam. Langzaam begon het tot haar door te dringen.
Ze zullen altijd anders zijn. Ze zullen het nooit helemaal begrijpen. Hoofdschuddend dwong ze de vervelende gedachtes uit haar hoofd. Zo moest ze niet denken.
Micheal knikte langzaam zijn hoofd. 'Dus..' antwoorde hij. Zwijgend stonden de twee elkaar even aan te kijken, totdat Arita de stilte verbrak.
'Ik ga even met wat ouders contact zoeken.. jullie vermaken je wel he..?' Nog voor ze konden antwoorden, was Arita alweer verdwenen. Afwachtend keek Rusine haar soortvanbroer aan.

30Ouderavond!! - Page 2 Empty Re: Ouderavond!! on Sun Nov 08, 2009 10:18 pm

Seth

Seth
Niveau 3
Seth schrok zich dood toen Yuu plotseling de ruimte indenderde, en hij ook nog eens veel te snel veel te dichtbij kwam.
Even uit het veld geslagen staarde hij afwezig in Yuu's ogen, zodat er een paar seconden voorbij gleden voor hij weer wist wat er ook alweer allemaal aan de hand was in de..
"OH!" Hij hapte naar adem en zijn ogen werden groot. "Georgina is.. nee ik ga.. ik ga niet met haar trouwen!" Zijn gezicht vertrok en hij bracht zijn handen naar zijn gezicht.
"Georgina is de dochter van de Sparksen, kennisen van mijn ouders." Hij haalde een vinger voor zijn ogen vandaan en keek Yuu doodsbang aan.
"And.. and.. I guess.." Hij beet op zijn lip en vervolgde in een zeer klein stemmetje: "I guess she likes me."
Hij werd vuurrood en keek Yuu hopeloos aan.

James keek Ren zonder enige achterocht aan, en nam een zorgvuldig sipje van zijn champagne.
"Scarlett is thuis-, ze heeft een grote zaak op komst. Ze is human rights lawyer, you see," ging hij achteloos verder met pochen.

31Ouderavond!! - Page 2 Empty Re: Ouderavond!! on Sun Nov 08, 2009 10:29 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3
Yuu's ogen knepen zich samen. 'Oh really? Maybe I should meet her then, so that I can tell her to back off,' gromde hij tussen zijn tanden door. Zijn handen streken langs de stof van Seth's jasje en klemden zich uiteindelijk aan de uiteindes vast.
'Ik vind het niet leuk meer om te doen alsof ik alleen je kamergenoot ben,' fluisterde hij terwijl hij diep in Seth's ogen bleef kijken. 'Ik wil dat je je vader vertelt hoe het werkelijk zit.'
Zijn ene hand hield nog altijd Seth's jasje vast, terwijl zijn andere hand afdwaalde naar zijn haar en er langzaam doorheen streek. Zijn verslavende verlangens werden met de minuut groter en onbewust deed hij nog een stapje dichterbij, terwijl hij Seth in de ogen bleef kijken.

'Ah, dus ze komt vanavond niet meer?' vroeg Ren, terwijl hij naar een kelner wenkte en twee glazen whiskey van zijn dienblad pakte. Hij gaf er een aan James en klinkte zijn glas tegen dat van hem. 'Op een avond met alleen maar mannen, dan maar,' zei hij met een grijns, vlak voordat hij zijn whiskey in één keer achterover sloeg. Iets wat hij Yuu ook geleerd had.

32Ouderavond!! - Page 2 Empty Re: Ouderavond!! on Sun Nov 08, 2009 10:41 pm

Seth

Seth
Niveau 3
James knikte, zette het glas whiskey op een borreltafel, en hield het bij zijn champagne. Hij was nooit een fervent drinker geweest. Bovendien moest hij natuurlijk zijn plaats behouden.
"Op een avond met alleen maar mannen," stemde James glimlachend in, en hij hief zijn glas. Hij wist niet zeker waar het vandaan kwam, maar plots kreeg hij een akelig gevoel in zijn buik dat hem vertelde iets naar achteren te stappen.
Een beetje argwanend bleef zijn blik in die van Ren hangen.
Wat hoogst dubieus.

- ondertussen -

"M-maar!" Seth keek Yuu met grote ogen aan, en beet op zijn lip. "Je begrijpt het niet, je begrijpt het niet!"
Totaal wanhopig beende hij de ruimte door, zijn schouders opgetrokken, en een grote frons op zijn gelaat.
"Mijn vader die.. die.. denkt.. die denkt..!" Hij hapte naar adem en schopte tegen een willekeurig wchokje. "MIJN VADER DENKT VERDOMME DAT IK EEN HETERO BEN, EN DAT IK GA TROUWEN MET GEORGIE--.. NA." Hij ramde zijn vuist tegen een muur en keek Yuu wild aan.
"HIJ WORD WOEDEND ALS IK ZEG.. OVER.. OVER JOU." Hij wees naar Yuu en bleef hem totaal van de kaart aankijken.
Hij hapte naar adem en keek even verslagen naar de grond. "Bovendien," begon hij met een trillende stem, waar de wanhoop van afdroop, "Georgie denkt dat ik haar.. dat.. en ik kan het haar niet aandoen om het haar te vertellen."

33Ouderavond!! - Page 2 Empty Re: Ouderavond!! on Sun Nov 08, 2009 10:47 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3
Yuu's ogen schoten vuur. Razernij vlamde in hem op. Hij was in een paar grote passen bij Seth, greep hem bij zijn arm en keek hem woedend aan.
'Waar hecht je nou verdomme meer waarde aan, het welzijn van die klotevriendin en die vader van je, of aan mij?!' siste hij. Adrenaline schoot door zijn lichaam. 'Als je verdomme je vader de waarheid niet vertelt krijgen we straks dezelfde situatie als met Melissa!' riep Yuu uit. 'Wil je dat soms nog een keer meemaken?!'
Zijn ogen vernauwden zich tot minieme spleetjes terwijl hij Seth's arm met veel teveel kracht fijnkneep.

Ren keek een tijdje terug in James' ogen en besloot toen hem maar een hint te geven. Hij leunde tegen de bar en keek even naar de deur van de jongenswc. 'Ze doen er wel lang over, hm?' zei hij, gevolgd door een knipoog.

34Ouderavond!! - Page 2 Empty Re: Ouderavond!! on Sun Nov 08, 2009 10:52 pm

Seth

Seth
Niveau 3
James keek even afwezig in de richting van de wc's. "Ja, er zijn ook zoveel mensen."
Zijn blik gleed door de zaal en hij sipte van zijn champagne.
((interessant he))

Seth keek Yuu totaal hopeloos aan. Daar had hij een punt.
Hij wilde niet hetzelfde als in Parijs- als met Melissa. Zijn ogen werden groot en even leek het alsof hij een besluit had gemaakt.
Maar net toen hij zijn mond opende schoot zijn vader's gezicht door zijn hoofd.
Die uitdrukking.
Alsof er een hoop uitwerpselen onder zijn neus was geschoven.
Seth grimaste, deinsde geschrokken achteruit, en wierp een verontschuldigende blik op Yuu.
"Sorry, dat kan ik echt niet," stamelde hij wanhopig, terwijl hij zich weer omdraaide naar de deur, en de zaal instormde.

35Ouderavond!! - Page 2 Empty Re: Ouderavond!! on Sun Nov 08, 2009 10:57 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3
Yuu draaide zich met een ruk om en stormde achter Seth aan. Al snel was hij binnen handbereik. Hij greep de jongen bij zijn pols en sleurde hem met al zijn macht tussen de vele mensen door richting een deur die hij met een ruk open trok. Hij duwde Seth naar binnen en sloeg de deur met een knal achter zich dicht.
'Laten we je maar even op andere gedachten brengen dan,' gromde Yuu terwijl zijn ogen levensgevaarlijk twinkelden. Hij greep Seth bij zijn schouders en tilde hem zo op de pooltafel die achter hem stond. Zijn handen schoten onder zijn overhemd en zijn lippen duwden zich gretig op die van Seth. Hij streek met zijn vingers over Seth's rug en kreeg het binnen no-time bloedheet. Zijn wangen kleurden rood van opwinding en zijn hart klopte als een gek. Hij ging Seth even goed laten zien wat hij moest missen als hij zo doorging.

Ren had net een leuke opmerking willen maken toen hij plots werd afgeleid door Seth die de wc weer uit kwam. Hij zag er niet al te vrolijk uit. Even later volgde Yuu zijn voorbeeld en nog voordat hij iets kon roepen waren ze alweer door een andere deur verdwenen.
'Volgens mij hebben ze relatieproblemen,' flapte Ren eruit, nu Yuu er niet meer was om hem de mond te snoeren. Zijn blik gleed weer naar James en plots besefte hij dat hij beter zijn mond had kunnen houden.
'Oeps, volgens mij mocht ik dat niet zeggen.'

36Ouderavond!! - Page 2 Empty Re: Ouderavond!! on Sun Nov 08, 2009 11:03 pm

Seth

Seth
Niveau 3
Oke. James had nu officieel een hekel aan die vent.
Slechte grappen, slechte humor, en pochen met auto's die niet eens uit zijn eigen land kwamen?
Pfuh.
Hij snoof hooghartig en nipte van zijn champagne.
"Zeg, kerel, ik ben welgesteld van een goede portie humor, maar er is een limiet. Grappen over mijn zoon gaan me te ver."
Wat hij eigenlijk bedoelde was: grappen over mijn stand, die wordt beïnvloed door zulk schoremtaal, gaat mijn pet te boven.

--

Seth keek Yuu met grote ogen aan, wilde protesteren, maar voor hij ook maar iets kon uitbrengen werd hij ruw op een of andere tafel geduwd.
Hij wilde wel protesteren, maar op de een of andere manier wilden zijn handen niet luisteren. Die schoten namelijk koortsachtig naar Yuu's schouders, waar ze haastig het jasje van zijn lichaam wilde scheuren.
Dat mislukte echter, natuurlijk, maar Seth was veel te wanhopig om er meer tijd aan te besteden, en greep zich hopeloos vast in Yuu's haren.
Verdomme. Waarom moest Yuu nou juist op zo'n moment zo.. onweerstaanbaar zijn.

37Ouderavond!! - Page 2 Empty Re: Ouderavond!! on Sun Nov 08, 2009 11:11 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3
'Ow maar ik maakte geen grapje hoor,' zei Ren, die het nu toch al verpest had. Hij grijnsde even en besloot toen maar zijn zoon terug te pakken voor alle problemen die hij hem had bezorgd. En voor die ene keer dat hij hem had geslagen.
'Mijn zoon is homosexueel en voor zover ik weet, jouw zoon ook,' zei Ren. Hij keek even naar de deur waar Seth en Yuu door verdwenen waren. 'Als je me niet gelooft, waarom ga je dan niet kijken?' vroeg hij op een uitdagend toontje. Hij pakte geamuseerd een nieuwe whiskey van een dienblad en nipte aan zijn glas, terwijl hij met twinkelende oogjes naar James keek.
Oh wat hield hij er toch van om de levens van andere mensen te verpesten.

Yuu's handen dwaalden af naar Seth's heupen, grepen zich daar vast en duwden hem verder de pooltafel op, zodat hij nu ook zijn eigen knie tegen het ding kon zetten en zich verder over Seth heen kon buigen. Zijn handen grepen zich vast aan Seth's jasje en duwden het dwingend over zijn schouders. Hij had zoveel opgekropte woede die eruit moest dat hij absoluut geen zin had om voorzichtig te doen. Terwijl zijn lippen druk die van Seth bezighielden dwaalden zijn handen af naar Seth's stropdas, die hij met een haastige beweging lostrok. Op de één of andere manier vond hij het extra opwindend dat Seth's vader op dit moment maar een deur van hen verwijderd was.
Hij hoefde deur maar open te trekken en...
Oké, misschien had geheimzinnig doen toch één voordeel. Een klein glimlachje verscheen op zijn gezicht terwijl hij Seth's overhemd ook over zijn schouders duwde en zijn handen over zijn ontblootte bovenlichaam liet glijden.

38Ouderavond!! - Page 2 Empty Re: Ouderavond!! on Sun Nov 08, 2009 11:23 pm

Seth

Seth
Niveau 3
"Hoe durft u!" barstte James met toegknepen oogjes los. "Mijn zoon weet dondersgoed dat hij zich.. dat hij.. nouja, jeweetwel!" James voelde hoe zijn handen begonnen te tintelen.
"Als u me niet gelooft, DAN ZAL IK U DAT BEWIJZEN."
Hij draaide zich om, keek woedend naar de deur waarachter zijn HETEROSEXUELE zoon was verdwenen. Met een woedende tred beende hij ernaartoe.
"..this is outrageous," mompelde hij nog, en met die simpele woorden rukte hij de deur open.

--

"Y-yuu, stop it," klaagde Seth, die zijn lippen liet afdwalen naar zijn hals en zijn handen hopeloos om Yuu's jasje klemde.
"Ik wil niet dat-.."
En op dat moment ging de deur open.

Het eerste geluid was het geluid van een tinkelend champagneglas, dat in honderden stukjes uiteen barstte op de grond.
James keek zijn zoon verbijsterd aan.
Zijn zoon.
Zijn zoon?
Op een pooltafel, met een..
..
een jongen.
een jongen.
Zijn zoon met een jongen.
Zijn ogen groeiden in grootte, en al snel was er een immense afgunst op zijn gezicht te lezen.
Hij keerde zich tot Yuu.
"WAAR DENK JIJ DAT JE GODVERDOMME MEE BEZIG BENT." Totaal verwoed stormde hij op hem af, en trok hij hem woedend van de tafel, zodat Yuu met een klap op de grond terecht kwam.
James keek hem hijgend aan.
"HOE DURF JE MIJN ZOON ZO TE MISHANDELEN- HOE DURF JE MIJN STATUS, MIJN STÁTUS ZO NAAR BENEDEN TE HALEN. YOU EGOCENTRIC PERVERTED FAG."

39Ouderavond!! - Page 2 Empty Re: Ouderavond!! on Sun Nov 08, 2009 11:29 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3
Yuu schrok zich wild toen hij plots van Seth afgetrokken werd, iets wat hem overigens nog veel kwader maakte dan hij nu al was. Met een ruk schoot hij weer overeind. Zijn ogen schoten bijna letterlijk vuur terwijl hij Seth's vader uitdagend aankeek. Hij had helemaal geen zin om nog een wit voetje bij die klootzak te halen. Hoe durfde die eikel het in zijn hoofd te halen om te zeggen dat hij Seth MISHANDELDE. Uitdagend spuugde Yuu voor James' voeten op de grond.
'Bite me,' gromde hij, vlak voordat hij nog even een blik op Seth wierp.
'Je zegt het hem godverdomme. Totdat je het hebt gezegd, kan je fluiten naar... dit,' gromde hij. Wat Yuu met dit bedoelde begreep Seth vast wel.
Met grote passen beende Yuu de poolkamer uit. Hij negeerde zijn vader die in de deuropening met een geamuseerde grijns stond toe te kijken spontaan. Hij had geen zin meer om ook nog maar één woord vuil te maken aan dat stuk stront.

40Ouderavond!! - Page 2 Empty Re: Ouderavond!! on Sun Nov 08, 2009 11:46 pm

Seth

Seth
Niveau 3
Seth's ogen schoten open, zijn ademhaling was compleet van de baan, en zijn vingers trilden onophoudelijk terwijl hij haastig zijn overhemd van de tafel griste en het over zijn armen trok.
"JA, VLUCHT MAAR, VIEZE HOMO," schreeuwde James, die al zijn waardigheid aan de kant had gezet en in een compleet verstrooide uitbarsting was beland.
Zijn carriëre, zijn carriëre! Wat zouden zijn collega's zeggen? Zijn zoon, aangerand door een homo!
Hij keerde zich wanhopig, en met diepe afgunst op zijn gezicht om naar het vervuilde wezen op de pooltafel.
"Ik denk dat de Sparks hier niet blij mee zullen zijn," gromde hij, terwijl hij zijn hand naar zijn hoofd bracht en razendsnel nadacht. "Maar als we.. ik denk dat er nog wel iets te regelen valt, jongen, ja het komt wel goed. De Sparks begrijpen het."
Zijn vader zakte weg in een verstrooid gemompel, en het enige wat Seth kon doen was hem met grote ogen aanstaren.
Yuu's ogen flitsten door zijn hoofd, Yuu's lippen schoten door zijn lichaam, zijn sadistische opmerkingen joegen huiveringen over zijn rug, en al snel verdronk hij in een waas van ontembare emoties.
"...NEE!"
Zijn vader keek hem afwezig aan. "Nee, nee, m'n jongen, het komt wel goed, heb vertrouwen, je moeder en ik-"
Seth schudde zijn hoofd, en sprong van de pooltafel, terwijl hij wild naar adem hapte en zijn vader totaalgefrustreerd aankeek.
Het was even stil. "Het komt goed, m'n jongen, geen paniek, GEEN PANIEK VERD-"
"NEE VERDOMME, IK WIL HET NIET. IK WIL HET NIET. IK HOU VAN GODVERDOMME YUU EN GODVERDOMME IK WIL DAT JE STOPT MET JE MET MIJN LEVEN TE BEMOEIEN ALSOF JE ER OOIT GODVERDOMME EEN DEEL VAN HEBT UITGEMAAKT."
James deinsde totaal verbijsterd naar achteren, en zocht houvast bij de pooltafel, die hij krampachtig vastklampte.
"W-wat.. je.." Plots schoot zijn blik naar zijn zoon. Dat afgedankte.. Dat afgedankte mormel. "GODVERDOMME SETH HOU JE MOND JE HEBT HELEMAAL NIETS TE WILLEN, VERWEND MORMEL, WAT DENK JE WEL NIET, DAT JE MIJN HELE STATUS VAN DE BAAN MAG GOOIEN? DAT IK DAT TOELAAT?!"
James stormde in een roes naar voren, greep het ondankbare kreng aan zijn kraag beet, en liet een vuist door de lucht zoeven, die met een harde klap tegen Seth's kaak knalde.
Het was even stil, waarin de twee jagend ademhaalde.
"Zie je nou wel," fluisterde James toen, terwijl een duivels glimlachje zich om zijn mond trok. "Het is afgelopen met jou. Je gaat weg van deze vervloekte school, het is genoeg geweest. Ik haal je eraf."
Seth's ogen vlogen open, en hij keek zijn vader geschrokken aan. De pijn in zijn kaak negeerde hij volkomen- de pijn die opwelde in zijn hart was veel erger.
"P-pa dat kan je niet-.. Yuu... ik.. ik..!" Tranen welden op in zijn hazelnootbruine ogen, en hij deinsde haast psychopatisch achteruit.
"NEE, IK WEIGER, IK WIL NIET WEG, IK WIL NIET WEG."
Totaal verstrooid beende hij de kamer uit.
"JE GAAT VAN SCHOOL, JONGEN, JE GAAT HIER WEG."
"GO TO HELL."

En met die woorden smeet hij de deur achter zich dicht, baande zich huilend een weg door de verontwaardigde ouders, en was hopeloos op zoek naar Yuu.
Hij wilde Yuu nu hebben, hij wilde troost, hij wilde weg, hij wilde nooit meer terug naar die vreselijke zak.

41Ouderavond!! - Page 2 Empty Re: Ouderavond!! on Sun Nov 08, 2009 11:54 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3
Ren had zijn armen over elkaar geslagen en leunde nog altijd langs de deurpost terwijl hij de ruzie tussen de twee aanschouwde. Hij deed een stap de poolkamer in en keek Seth een tijdje na, voordat hij zich weer op James richtte.
'Gut oh gut, kijk nou wat je hebt gedaan, James. Je eigen zoon gaat er liever vandoor met een zilverharige, roodoogige homosexueel dan dat hij naar jou luistert. Je hebt het flink verpest,' zei hij op een geamuseerd toontje. Hij liep op James af. Zodra hij binnen een kleine afstand was verdween zijn geamuseerde glimlach als sneeuw voor de zon.
'Er is hier helemaal niemand voor wie jij je moet schamen, behalve voor jezelf. En als je mijn zoon nog één keer voor egocentrische homo durft uit te schelden, zal ik je achtervolgen tot in je diepste nachtmerries,' gromde hij er op een duistere toon achteraan. Zijn felrode ogen gloeiden op in het donker, terwijl hij James bij zijn kraag pakte, zijn lippen even ruw op die van hem drukte en hem daarna op de grond gooide.
'Stuk ongedierte,' siste Ren. Hij keek hem nog even dreigend aan en beende daarna met een hervonden geamuseerde glimlach op zijn gezicht de eetzaal weer in.
Oh wat een drama, wat heerlijk. Zijn leven leek opeens een stuk minder slecht.

42Ouderavond!! - Page 2 Empty Re: Ouderavond!! on Sun Nov 08, 2009 11:59 pm

Seth

Seth
Niveau 3
"W-wa.. wa.."
Totaal verbijsterd bracht hij zijn hand naar zijn lippen.
"G..g..gatver..GATVERDAMME."
Paniekerig schoot hij overeind, en met een gezicht van een oorwurm begon hij zijn mouwen langs zijn lippen te vegen.
"GATVERDEGATVER, JIJ IDIOOT, JIJ RAMDEBIEL, YOU FAG, YOU ABSOLUTE FAG."
Woest beende hij de zaal in, keek nog eens razend om zich heen en baande zich toen een weg door de verontwaardigde ouders.
"UIT DE WEG," brulde hij kwaad.
En met die woorden verdween James William Connor uit de zaal.

43Ouderavond!! - Page 2 Empty Re: Ouderavond!! on Mon Nov 09, 2009 8:30 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
Nick keek zijn ouders levenloos aan. Wat kon hij nou met hun, hij wist helemaal niets van hun. Mensen keken naar zijn vader, Edward Fiske, en wezen. Ze fluisterden. Zijn vader lachte hartelijk."Ik ben Edward Fiske, en dat is Anna Masen, je moeder." toen fronsde hij. Hij pakte zijn zoon bij zijn arm en trok hem een eindje weg. Zijn moeder leek het geen probleem te vinden. Ze liep naar wat andere ouders om mee te praten. Edward begon te fluisteren."Je bent dus ook mijn status op deze school vergeten?" Nick trok zijn wenkbrauw op. Edward lachte en sloeg hem op zijn schouder."Geweldig! Dat moet je maar uit gaan zoeken, dan doe je tenminste nog iets nuttigs, hm!" Nick glimlachte wrang. Was dit zijn vader? Wat een eikel.

44Ouderavond!! - Page 2 Empty Re: Ouderavond!! on Wed Nov 11, 2009 11:12 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
((ja ik vond het een goed idee van mezelf, dus ik ga lekker met mezelf doooooooooooor))

Rusine stond Micheal nog lachend aan te kijken, maar ze wist even niets te zeggen.
'Ilinca?' klonk een stem achter haar. Ze rolde met haar ogen, maar draaide zich niet om. Ilinca was haar naam niet. NIET NIET NIET NIET Crina, haar moeder, ging naast haar staan.
'Wie is dit?' vroeg ze haar dochter. Rusine draaide zich geërgerd om.
'Dit is Micheal, mijn broer.' Ze wierp een dodelijke blik op haar moeder, die haar twijfelend aankeek.

Sponsored content

Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2