Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De Laatste Boom.

2 posters

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

26De Laatste Boom. - Page 2 Empty Re: De Laatste Boom. Sun Nov 01, 2009 8:05 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine knikte langzaam, terwijl haar ogen vol tranen werden. Snel knipperde ze, waardoor er eentje over haar wang heen gleed. Hij was warm. Toch veegde ze hem niet weg. Het was fijn niet alleen warmte van binnenuit te krijgen, maar ook van buitenaf. Die warmte van binnenuit was trouwens allang niet meer prettig. Het was een obstakel op het pad van verder gaan. Maar het was er wel degelijk en weigerde weg te gaan. 'O-.. Oké dan..' fluisterde ze schor.

27De Laatste Boom. - Page 2 Empty Re: De Laatste Boom. Mon Nov 02, 2009 4:20 am

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Met een zwaar gevoel in zijn maag nam hij een paar stappen terug, terwijl zijn ogen nog steeds op Rusine gericht waren. De emoties die hij nu voelde waren even zwaar als in de zaal. ''Ik .. ja. Ik eh, ik zie je nog wel Rusine,'' wist hij er na een poos uit te stoten en draaide zich uiteindelijk geforceerd om. Weg van het meisje waar hij zoveel om gaf, maar niet om mocht geven. Met versnelde passen liep hij in het pikkedonker terug naar het gebouw.

(dont ask me why im still awake)

28De Laatste Boom. - Page 2 Empty Re: De Laatste Boom. Mon Nov 02, 2009 8:18 am

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Geruisloos begonnen er tranen over haar wangen te glijden. Koude, kille tranen. Rusine liet ze gaan, veegde ze niet weg, verborg haar hoofd niet in haar handen. Ze staarde in de doodse mist totdat de laatste traan gerold had. Toen vertrok haar gezicht naar afstandelijk en emotieloos en stond ze op om haar weg terug naar school te vinden. Liever Merlyen, Night en Cecilio samen dan Scorpio.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum