Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De Hal ;D

+7
Scorpio
Mendua
Miyoko
Toushirou
Ayano
Nicholas
Ruşine
11 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Go down  Message [Page 2 of 7]

26De Hal ;D - Page 2 Empty Re: De Hal ;D Thu Aug 20, 2009 2:01 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano keek Lucas even aan en daarna staarde ze weer naar het plafond. Er was iets raars aan hem, maar ze wist niet wat. Ergens wilde ze het hem vragen, maar ze wist wel beter en hield wijs haar mond. "Heerlijk uitgeslapen?" vroeg ze terwijl ze hem lachend aankeek. Al zou hij het misschien niet eens merken omdat hij naar zijn voeten keek.

27De Hal ;D - Page 2 Empty Re: De Hal ;D Thu Aug 20, 2009 2:06 pm

Gast


Guest

Hij slikte. "Fantastisch..." Hij liet zijn ogen langzaam omhoog klimmen naar haar gezicht. "Je ziet er beter uit dan gister," grijnsde (t?d?) hij vaagjes.

28De Hal ;D - Page 2 Empty Re: De Hal ;D Thu Aug 20, 2009 2:13 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano keek Lucas aan. "Ik heb mijn make-up namelijk gedaan, " zei ze glimlachend terwijl ze zachtjes tegen hem aanleunde. Nog steeds ging er een naar gevoel door haar heen. Aangezien hij zo raar deed.

29De Hal ;D - Page 2 Empty Re: De Hal ;D Thu Aug 20, 2009 2:18 pm

Gast


Guest

Hij beet op zijn lip toen hij haar gewicht tegen zijn lichaam voelde drukken, knikte, en keek vervolgens naar de marmeren vloer, waardoor er een hoop goudblonde lokken over zijn ogen vielen.
Hij vroeg zich een heleboel dingen af, en wilde een heleboel dingen doen, maar hij hield zijn handen strak gespannen op zijn schoot en sneed geen nieuw onderwerp aan.

30De Hal ;D - Page 2 Empty Re: De Hal ;D Thu Aug 20, 2009 2:23 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano keek naar de gespannen handen n staarde hem daarna aan. "Is er iets?" mompelde ze zachtjes terwijl ze zich nu meteen verwijtend maakte dat het haar schuld was, dat hij zo deed.

31De Hal ;D - Page 2 Empty Re: De Hal ;D Thu Aug 20, 2009 2:26 pm

Gast


Guest

Lucas slikte, en keek langzaam weer naar haar gezicht, wat hem deed glimlachen. Zijn handen verslapte ietwat, en hij vouwde ze weer inelkaar. "Nope," antwoordde hij, nog steeds glimlachend. Hij opende zijn mond, sloot die weer. En keek haar fronsend aan. Plotseling stak hij zijn hand uit, liet die even door haar wittige haren glijden, en keek haar toen verward aan. Verdorie. Waarom was hij zo ontzettend.. raar.. hij wist niet meer wat hij dacht en had plotseling de neiging om nog een keer met zijn hand door haar haar te gaan, maar hij hield zich in en bleef haar een beetje verward aankijken.

32De Hal ;D - Page 2 Empty Re: De Hal ;D Thu Aug 20, 2009 2:32 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano keek hem aan. Zijn verwarde blik liet haar van binnen langzaam smelten. De hand door haar haren voelde zachtjes en ze bleef hem maar aankijken. Ze zei niets, gewoon omdat ze om de een of andere reden geen idee had wat ze moest uitbrengen. Het was gek, dit had ze nog nooit gehad.

33De Hal ;D - Page 2 Empty Re: De Hal ;D Thu Aug 20, 2009 2:46 pm

Gast


Guest

Hij glimlachte omdat ze beiden niet wisten wat ze moesten zeggen. De glimlach vervaagde terwijl hij zijn blik naar beneden liet glijden. "Sorry," zei hij uiteindelijk tegen zijn schoot.

34De Hal ;D - Page 2 Empty Re: De Hal ;D Thu Aug 20, 2009 2:54 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano keek hem aan. "Pardon? Sorry?" vroeg ze zachtjes terwijl zi nu degene was die verward keek. Ze snapte er helemaal niets meer van

35De Hal ;D - Page 2 Empty Re: De Hal ;D Thu Aug 20, 2009 4:00 pm

Gast


Guest

Hij keek haar aan, proberend de sfeer iets luchtiger te maken met een geforceerde grijns. "Nou... ik liet je staan in de speeltuin," zei hij, al tellend op zijn vingers, "en op dat misselijkmakende seksfeestje heb ik je ook niet.. nouja, en vervolgens zit ik hier, en ik geloof dat ik het weer verkeerd doe." Hij glimlachte kort. "Ik ben hier gewoon niet zo'n engel in geloof ik."
Waarin? Lucas, you've GOT to be kidding. HOU NU JE MOND. DOE NORMAAL. DOE NORMAAL. DOE NOR- Hij liet zijn strijdende blik even naar haar gezicht glijden.

36De Hal ;D - Page 2 Empty Re: De Hal ;D Thu Aug 20, 2009 4:09 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano keek Lucas aan en raakte zijn hand aan. "Je doet niets verkeerd," zei ze zachtjes terwijl ze hem aankeek en lichtjes glimlachte. "Het is allemaal, goed." OKé dat loog ze. Het liefst had ze gehad dat hij haar gister meehadgenomen weg van het feestje. Maar nu, nu was hij schattig en stil en toch zó lief. Het gaf hem iets aards, maar dat maakte haar niet eens meer uit. Lucas spookte alleen nog maar door haar hoofd.

37De Hal ;D - Page 2 Empty Re: De Hal ;D Thu Aug 20, 2009 4:53 pm

Gast


Guest

Hij voelde een schok door zijn lichaam gaan toen ze hem vastpakte, hij keek verwoed op, en liet zijn ogen even in de hare hangen voor hij verward opstond en zijn blik weer op de grond gooide. "Ik weet niet of..." Hij opende zijn mond en keek haar met een soort vreemd bang-achtige blik aan. Hij zette een paar stappen naar achter. "Ik.. kan dit niet. Sorry." Hij draaide zijn hoofd, en in een wirwar van emoties sprintte hij de hal uit. Zijn voetstappen galmde door de hoge ruimte.

38De Hal ;D - Page 2 Empty Re: De Hal ;D Thu Aug 20, 2009 4:57 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Verward en verslagen bleef Ayano zitten. Ze trok haar mond nog open maar alleen de lucht die ze had ingeademd kwam er weer uit. Haar ogen vulde zich met water maar woest duwde ze ze terug. Huilen mocht niet. Lucas was gewoon een dikke lul.

39De Hal ;D - Page 2 Empty Re: De Hal ;D Thu Aug 20, 2009 4:59 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas liep fluitend de gang weer in. Langs hem heen liep Lucas weg, en hij liet een verdrietig ogende Anayo achter. Hij fronsde en liep naar haar toe."Hello," begroette hij haar."Mag ik naast je komen zitten?" vroeg hij.

40De Hal ;D - Page 2 Empty Re: De Hal ;D Thu Aug 20, 2009 5:03 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano trok haar benen op en legde haar hoofd op haar knieën. Ze knikte en zuchtte diep. Ayano wilde niet huilen maar ergens brak steeds iets van haar ziel af. Haar hart lag in diggelen. Ze had nooit geweten dat die woorden Ik... kan dit niet, sorry. zo hard en pijnlijk zouden aankomen.

41De Hal ;D - Page 2 Empty Re: De Hal ;D Thu Aug 20, 2009 5:05 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas ging zitten, en zweeg. Hoelang hij zweeg wist hij niet, maar het leek wel uren. Misschien waren het ook maar 10 minuten. Hij kuchte."Wat is er aan de hand? Wil je hier weg?" Hij probeerde haar aan te kijken.

42De Hal ;D - Page 2 Empty Re: De Hal ;D Thu Aug 20, 2009 5:13 pm

Gast


Guest

Bij de grote deur hield Lucas zijn pas in.
Waar was hij mee bezig? Hij wilde dit helemaal niet. Zijn ogen gleden naar zijn handen, die op de deurknop rustten. Hij zuchtte, draaide zich langzaam om, en wilde net terug naar Ayano lopen toen hij verstijfde. Hij zette een paar stappen achteruit, hervond de deurknop, en met grote, verwarde ogen smeet hij de deur achter zich dicht.
Nicholas en Ayano... Nicholas en Ayano... zijn handen balden zich tot vuisten terwijl hij in de richting van het meer rende.

43De Hal ;D - Page 2 Empty Re: De Hal ;D Thu Aug 20, 2009 5:13 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano knikte. "Niemand mag me zo zien.. niemand mag weten...." Ze slikte. "Alles wat ik je zal vertellen hou je voor je," siste ze terwijl haar ogen nog steeds op huilen stonden.

44De Hal ;D - Page 2 Empty Re: De Hal ;D Thu Aug 20, 2009 5:33 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas pakte haar arm vast en hielp haar overeind."Dat beloof ik," zei hij plechtig."Waar wil je heen?" Hij keek rond. Mensen keken hun aan, en hij keek kwaad terug.

45De Hal ;D - Page 2 Empty Re: De Hal ;D Thu Aug 20, 2009 5:43 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano keek Nicholas aan. "Waar we alleen zijn," mompelde ze.

46De Hal ;D - Page 2 Empty Re: De Hal ;D Thu Aug 20, 2009 5:49 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Ik weet niet of er iemand op jou kamer zit.. We zouden ook naar een van de studie kamers kunnen gaan," stelde hij voor. De studie kamers waren geluidsdicht, ze konden op slot en je kon er.. studeren. En heel goed kletsen.

47De Hal ;D - Page 2 Empty Re: De Hal ;D Thu Aug 20, 2009 5:57 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano knikte. "Studeerkamer is goed," mompelde ze. De mensen keken haar aan en haar blik veranderde meteen in een verschrikking. Haar ogen stonden woest alsof ze ieder moment iemand kon vermoorden.

48De Hal ;D - Page 2 Empty Re: De Hal ;D Thu Aug 20, 2009 10:10 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Oké, let's go then." Hij liep voor haar uit, richting een van de studeer kamers.

49De Hal ;D - Page 2 Empty Re: De Hal ;D Thu Aug 20, 2009 10:22 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano volgde hem als een dood hondje.

50De Hal ;D - Page 2 Empty Re: De Hal ;D Sun Aug 23, 2009 4:10 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

-newnewnew-

Miyoko kwam de hal in lopen. Waauw, wat is het hier groot! En druk, oh my god. Met open mond bekeek ze alles van top tot teen. Snel ging ze zitten. Ze voelde dat iets haar op het hoofd gooide. Met een ruk draaide ze zich om. Een jongen begon kei hard te lachen. 'Ik weet niet wat je deed, maar doe het nog een keer, en je krijgt het terug.' Miyoko draaide zich weer om.
Na een tijdje kreeg ze weer iets op haar hoofd. Miyoko keek, en de zelfde jongen was weer aan het lachen. Ze liep naar de jongen toe, pakte zijn gezicht vast, en gooide een kleine vuurbol precies boven zijn linker wenkbrauw. De jongeman begon te schreeuwen. 'Boontje komt om zijn loontje.' Miyoko knipoogte, en liep weg.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 7]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum