Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Binnenplaats

5 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down  Message [Page 3 of 4]

51Binnenplaats - Page 3 Empty Re: Binnenplaats Fri Oct 23, 2009 1:44 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

Aysa zuchtte. 'Het maakt niet uit wat ik hier doe.' Waarom wilde al deze mensen overal het fijne van weten? Wisten ze niet dat dat onbeleefd was?

52Binnenplaats - Page 3 Empty Re: Binnenplaats Fri Oct 23, 2009 1:48 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Zeg dat dan gewoon!' riep Rusine gefrustreerd uit. 'Dat had me nieuwsgierig gemaakt, heel erg, maar liegen is veel erger. Stel nou dat je vergeet wat je mij vertelde en dan kom ik ergens mee dat jij mee had moeten maken en dan heb je geen flauw benul waar ik het over heb. Dan was ik niet alleen nieuwsgierig naar de waarheid geweest, maar ook nog boos omdat je loog!'

53Binnenplaats - Page 3 Empty Re: Binnenplaats Fri Oct 23, 2009 1:53 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

'Het kan me niet schelen wat jij over me denkt of of je nieuwsgierig bent of niet.' antwoordde ze nors. Dit keer zou ze niet zomaar overgehaald kunnen worden om het te vertellen. Er waren immers al een paar mensen die het wisten.

54Binnenplaats - Page 3 Empty Re: Binnenplaats Fri Oct 23, 2009 1:55 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Ik weet een leuk spelletje,' begon Rusine ineens opgewekt. 'Jij vertelt mij waarom je loog en het hele verhaal, en ik vertel jou alles wat je wilt weten over wie dan ook, voor zover ik het weet. Zo heb jij je excuses voor de volgende keer en val je niet door de mand omdat je niet weet wat er in die tijd is gebeurd.' Één plus één is nogaltijd twee.

55Binnenplaats - Page 3 Empty Re: Binnenplaats Fri Oct 23, 2009 1:58 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

'Ik kan niet liegen, dat is een gave die ik nooit heb ontvangen. Dus dat zal geen nut hebben voor mij. Maar toch bedankt, het was een leuk aanbod.'

56Binnenplaats - Page 3 Empty Re: Binnenplaats Fri Oct 23, 2009 2:06 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Zelfde spelletje, andere spelregels. 'Het offer staat nog steeds Aysa. Wat wil je er voor hebben?' Rusine's stem klonk bot, maar wel bloedserieus.

57Binnenplaats - Page 3 Empty Re: Binnenplaats Fri Oct 23, 2009 2:09 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

'Vertel me eerst maar eens waarom je het zo graag wilt weten, en ook wat je verwacht als antwoord te krijgen.' Ze haatte dit soort spelletjes, maar toch boeide het haar wel.

58Binnenplaats - Page 3 Empty Re: Binnenplaats Fri Oct 23, 2009 2:13 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'I don't like being lied to. I don't like not knowing what others do know.' Rusine trok een schijnheilig gezicht. 'En dit is Magic Highschool. Ik verwacht alles dat tussen je verloofde overtuigen dat hij van je houdt en vluchten voor het LDD ligt.' Niet dat ze enig idee had hoe dicht ze in de buurt zat. 'En nu moet jij mij antwoorden. Dát zijn de regels Aysa.' Mijn spel, mijn regels.

59Binnenplaats - Page 3 Empty Re: Binnenplaats Fri Oct 23, 2009 2:16 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

Aysa slikte. Ze had het meteen goed. Zou ze gedachten kunnen lezen? Zou ze dat niveau al hebben? 'Let's take the last one.' antwoordde ze alleen maar.

60Binnenplaats - Page 3 Empty Re: Binnenplaats Fri Oct 23, 2009 2:21 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine keek haar even fronsend aan. Hoe bedoelde ze da... 'You're kidding right?' vroeg ze daarna, terwijl ze in lachen uitbarste. Zo is het spelletje helemaal niet leuk..

61Binnenplaats - Page 3 Empty Re: Binnenplaats Fri Oct 23, 2009 2:23 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

Langzaam bevroor het stuk van het bankje waar Aysa op zat. De lach van Rusine ging door merg en been. 'Ik maak geen grapjes.' siste ze aangebrand.

62Binnenplaats - Page 3 Empty Re: Binnenplaats Fri Oct 23, 2009 2:25 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine hikte nog even na, zich totaal niets van de kou aantrekkend. Sinds ze met Scorpio had gezeten, was haar lichaam gewend geraakt aan de ijzige kou en heel ergens verweg, verlangde ze er zelfs naar. 'Oké, jij hebt jou deel van de deal gehad, nu mag je me alles vragen wat je wilt. Ik zal zo eerlijk mogelijk antwoorden.'

63Binnenplaats - Page 3 Empty Re: Binnenplaats Fri Oct 23, 2009 2:30 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

'Ik hoef niets te weten. Maar hetgeen wat ik wel weet is dat jij je lippen stijf op elkaar houdt hierover. Als ik ook maar dénk dat jij hier een woord over zegt tegen wie dan ook, dan zal jij nooit afstuderen.' ze stond op. Ze keek neer op Rusine.

64Binnenplaats - Page 3 Empty Re: Binnenplaats Fri Oct 23, 2009 2:34 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Look, I stopped caring about what the world thinks about me ehm...' Rusine wierp een blik op haar mobiel. '10 days, 21 hours and 38 minutes ago. Of course I keep my mouth shut.' Met een triomfantelijk lachje voegde Rusine daar nog aan toe. 'I'm never the one that tells shamefull stories. I'm the one that rips them out of others.'

65Binnenplaats - Page 3 Empty Re: Binnenplaats Fri Oct 23, 2009 2:40 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

'O maar mijn verhaal is niet beschamend, zeker niet. Maar je moet weten dat ik je overal kan vinden, en je interacties zullen op de voet gevolgd worden. Eén verkeerd woord en dan..' Aysa had een ijsbol in haar hand, die bij haar laatste woord in duizend stukjes brak.

66Binnenplaats - Page 3 Empty Re: Binnenplaats Fri Oct 23, 2009 2:46 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Och Aysa, je wilt echt geen getuige zijn van alles wat ik doe, geloof me. Dat is slecht voor je kijk op de onschuldige wereld van mhs.' Rusine grijnsde nog even en maakte toen een glaswand, die ze voor Aysa's neus plantte. 'Like I said, I won't snap. Maar maak jij je nou maar gewoon zorgen over dat je jezelf niet met je neus tegen de muur laat zetten.' Eigenlijk wilde Rusine niets liever dan dat Aysa tegen de ONTZICHTBARE glaswand zou lopen.

67Binnenplaats - Page 3 Empty Re: Binnenplaats Fri Oct 23, 2009 2:52 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

'O maar ík ben niet degene die kijkt.' antwoordde ze. Door de kou die Aysa uitstraalde bevroor ook de onzichtbare glaswand. Ze wreef er met haar hand overheen. 'Mislukte poging 1.'

68Binnenplaats - Page 3 Empty Re: Binnenplaats Fri Oct 23, 2009 2:55 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine reageerde niet, maar liet een hoopje zand boven Aysa's hoofd vallen. 'Aysa 1, Rusine 2,' vertelde ze grijnzend. het zand kon overigens niet ontweken of opgemerkt worden, aangezien Aysa geen ogen in haar achterhoofd heeft.

69Binnenplaats - Page 3 Empty Re: Binnenplaats Fri Oct 23, 2009 3:04 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

Aysa veegde het zand van haar af. 'Sportvelden, nu. Jij en ik.' Rusine wist immers niet welk niveau Aysa had. Een grijns verscheen op haar gezicht.

70Binnenplaats - Page 3 Empty Re: Binnenplaats Fri Oct 23, 2009 3:09 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Hmmm... Nee, als jij op de vlucht bent voor het LDD en dit is de enige plek waar je veilig bent, dan ben je hoe dan ook een niveau hoger dan ik. Ik schaam me misschien nergens meer voor, maar ik ben niet dom.' Rusine trok een glimlachje en sloot haar ogen weer om van het zonnetje te genieten. Die verdomde kou moest maar eens vertrekken.

71Binnenplaats - Page 3 Empty Re: Binnenplaats Fri Oct 23, 2009 3:18 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

'Ik verplicht je tot een duel.' siste ze. Ze pakte Rusine's schouder vast en teleporteerde naar de sportvelden. Meteen vuurde ze een ijskanon op haar af. 'Je bent verplicht te vechten.'

72Binnenplaats - Page 3 Empty Re: Binnenplaats Fri Oct 23, 2009 3:22 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Ik ben helemaal nergens verplicht toe,' siste Rusine, terwijl ze haar reflectieschild net optijd tevoorschijn haalde. 'Wat denk je wel niet dat de Heerseres doet als jij zomaar onschuldige leerlingen aanvalt? Ik geloof niet dat jij nog ergens veilig bent dan!'

73Binnenplaats - Page 3 Empty Re: Binnenplaats Fri Oct 23, 2009 3:29 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

Aysa deed een stap opzij om het ijskanon te ontwijken. 'Je hebt gelijk. We doen het anders.' een grijns verscheen op Aysa's gezicht. Haar ogen schoten naar een enorm hoge boom langs het veld. Vlak bij de top was een enorm eenzame dikke tak te zien, de tak eronder kwam pas na een meter of vier/vijf. Ze pakte Rusine vast en teleporteerde naar de tak. 'Nou, doei hé!' Daarna liet ze haar los en teleporteerde ze weer terug naar het veld. Natuurlijk zou ze eruit kunnen komen, maar toch was het best lachwekkend. Laag, maar lachwekkend.

74Binnenplaats - Page 3 Empty Re: Binnenplaats Fri Oct 23, 2009 3:36 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine schudde lachend haar hoofd. 'Dat is zo laag dat ik vind dat ik dubbele punten krijg,' riep ze Aysa na. Ze staarde even voor zich uit, een plan bedenkend. Uiteindelijk besloot ze een pretty dangerous trucje te doen. Met haar ogen gesloten liet ze zich van de tak af vallen, waarna ze meteen haar materiele beheersing inschakelde om zichzelf netjes op de volgende tak te zetten. Haar gezicht las duidelijk doodsangst, maar ze leefde nog. Snel klom ze via makkelijke takken uit de boom, waar ze op het gras zich in moest houden het niet te kussen.

75Binnenplaats - Page 3 Empty Re: Binnenplaats Fri Oct 23, 2009 3:37 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

Aysa was al weg. WOESH

Sponsored content



Back to top  Message [Page 3 of 4]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum