Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

De hal

Go to page : 1, 2, 3  Next

Go down  Message [Page 1 of 3]

1 De hal on Mon Oct 12, 2009 7:40 pm

Yumiko

Niveau 3
De eerste treden van de trappen, een enorme kroonluchter, een enorme deur naar de eetzaal en de lege kamer en gewoon wat potten met planten zijn hier te zien. Niet veel bijzonders, als je niet let op het plafond wat net zo hoog als het hele gebouw lijkt te zijn.

Toegang en regels: Vrij.

View user profile

2 Re: De hal on Mon Oct 12, 2009 7:43 pm

Scorpio

Niveau 2
Geïrriteerd en geërgerd ijsbeerde Scorpio door de hallen, hij had zijn zoektocht naar Rusine officieel opgegeven, ze was letterlijk nergens te bekennen. Niet bij de wilg, nor de waterval. Fronsend bleef hij doorlopen. Waar kan ze anders zijn?

View user profile

3 Re: De hal on Mon Oct 12, 2009 7:44 pm

Yumiko

Niveau 3
Yumiko keek fronsend naar Scorpio die het niet erg naar zijn zin leek te hebben. Hij liep maar heen en weer, en heen en weer. 'Something wrong?' vroeg ze hem.

View user profile

4 Re: De hal on Mon Oct 12, 2009 7:47 pm

Scorpio

Niveau 2
Geschrokken keek Scorpio op naar Yumiko en zuchtte geïrriteerd toen hij zag dat het Yumiko was. ''Do you care?'' vroeg hij half mompelend en plofte op een van de muur bankjes.

View user profile

5 Re: De hal on Mon Oct 12, 2009 7:49 pm

Yumiko

Niveau 3
'Yes I do.' zei ze terwijl ze met een schuin hoofd voor hem stond. Er zat hem iets dwars, dat was duidelijk. Niet dat ze veel zou kunnen doen om hem te helpen, maar toch. Misschien was het wel een sappige roddel over Rusine.

View user profile

6 Re: De hal on Mon Oct 12, 2009 7:55 pm

Scorpio

Niveau 2
''Sure sure Yumiko,'' antwoordde Scorpio lichtelijk geamuseerd en bleef nadenkend voor zich uit staren. Waar kan ze nou zijnnnn .. Met een scheve glimlach keek hij op naar het meisje met paarse haren. Hij had een idee, en niet zo'n slechte ook. ''Yumiko, you would do me a favor if I'd ask you for one .. wouldn't you?'' zei hij. Zijn toon klonk bijna kwaadaardig, je kon horen dat hij een plan had.

View user profile

7 Re: De hal on Mon Oct 12, 2009 7:58 pm

Yumiko

Niveau 3
'Tell me what's on your mind.' zei ze. De toon van zijn stem beviel haar wel. Een plan, iets leuks. Iets creeperigs. Van alles borrelde naar boven wat het zou kunnen zijn.

View user profile

8 Re: De hal on Mon Oct 12, 2009 8:01 pm

Scorpio

Niveau 2
''Geruchten gaan rond dat je kan teleporteren, klopt dit?'' vroeg hij, nu heel onschuldig en staarde toen weer voor zich uit. Een deel van hem vond het plan achteraf best .. slecht? Of achterbaks. Alsof hij Rusine niet genoeg vertrouwde, maar hij had een naar voorgevoel en hij vertrouwde zijn voorgevoelen wel.

View user profile

9 Re: De hal on Mon Oct 12, 2009 8:02 pm

Yumiko

Niveau 3
'That's right.' zei ze met een knikje erbij. Ze keek hem nog steeds met een schuin hoofd aan. Moet hij soms naar de andere kant van de school en is hij te lui om te lopen?

View user profile

10 Re: De hal on Mon Oct 12, 2009 9:04 pm

Scorpio

Niveau 2
''Would you do me a favor and find someone for me? I'll pay you for it if you want to,'' zei hij en keek op naar haar, met een vriendelijke gezichtsuitdrukking. Geduldig wachtte hij af op haar antwoord, voor het eerst wist hij niet wat te verwachten. Misschien ging ze akkoord voor het geld, of misschien zou ze het vrijwillig doen voor de kick.

View user profile

11 Re: De hal on Mon Oct 12, 2009 9:08 pm

Yumiko

Niveau 3
'Over wat of wie gaat het? Want als ik het zelf interessant vind hoef ik er niets voor te hebben.' ze grijnsde breed. Hopelijk had het met Scarlett of Rusine te maken.

View user profile

12 Re: De hal on Mon Oct 12, 2009 9:38 pm

Scorpio

Niveau 2
''Dare to tell anyone and you'll suffer the consequeses,'' fluisterde Scorpio bloedserieus, bijna dreigend en keek haar een tijdje aan voordat hij verder ging. ''Het gaat over Rusine, ik heb een naar voorgevoel en ik moet weten waar ze is,'' zei hij tenslotte en keek een paar tellen naar Yumiko maar wendde toen zijn blik van haar af. Het was bijna .. beschamend?

View user profile

13 Re: De hal on Tue Oct 13, 2009 6:23 pm

Yumiko

Niveau 3
'I promise.' zei ze grijnzend. 'En ik denk dat ik weet waar jij wilt zoeken?' zei ze met een sluw grijnsje erbij. De kamer van Nicholas natuurlijk, waar anders?

View user profile

14 Re: De hal on Tue Oct 13, 2009 6:35 pm

Scorpio

Niveau 2
Betrapt vertrok zijn gezicht een beetje, maar al gauw herstelde hij zich. ''Yeah, you've got me,'' zei hij grijnzend en keek haar aan. ''So you'll do it? Again; don't tell anyone - not even Rusine - you had to do this,'' Wat nou als ze daar echt zat? Gepieker nam zijn gedachten over. Shit.

View user profile

15 Re: De hal on Tue Oct 13, 2009 6:40 pm

Yumiko

Niveau 3
'Doe deze in.' zei ze terwijl ze een paar rood gekleurde lenzen in zijn handen legde. 'Het zijn kijk-door-de-muur-lenzen, gestolen bij de MSA. Heel handig zoals bij momenten als deze.' Ze wachtte tot hij ze in had en pakte daarna zijn hand vast. 'Okay here we go.' Een paars licht was te zien en weg waren ze, terwijl ze voor de deur van Nicholas' kamer weer verschenen. 'En, zie je wat?'

View user profile

16 Re: De hal on Tue Oct 13, 2009 7:01 pm

Scorpio

Niveau 2
Toen Scorpio zijn lenzen eenmaal in had knipperde hij een paar keer en werd vlak daarna met een paars licht weg geflitst en stond voor Nicholas' zijn deur. ''Whoah,'' mompelde hij toen hij, en knipperde weer een paar keer, waarna hij vervolgens door de deur naar binnen keek. You really shouldn't be do- Nog voordat hij zelfs zijn gedachten zin kon afmaken realiseerde hij zich wat hij zag. Hij zag twee figuren, dat was zeker. Twee figuren met bruine haren, in bed, tegen elkaar aan genesteld. Het duurde enkele seconden voordat hij weer wist hoe hij kon ademen.

View user profile

17 Re: De hal on Tue Oct 13, 2009 7:37 pm

Yumiko

Niveau 3
'Something's going on I guess?' vroeg ze. Zelf kon ze het natuurlijk niet zien, maar Scorpio wel met de lenzen. En het zag er niet best uit aan zijn gezicht te zien. Bijna om bezorgd om te worden. 'Are you alright?' vroeg ze hem.

View user profile

18 Re: De hal on Tue Oct 13, 2009 9:16 pm

Scorpio

Niveau 2
Met trillende handen haalde Scorpio voorzichtig de lenzen uit zijn ogen, en keek Yumiko emotieloos aan. ''Yeah, I'm fine thanks,'' zei Scorpio, precies op dezelfde lege toon als zijn uitdrukking. Nee, nee, nee. Misschien had ze iets met de lenzen gedaan, maar dit kon niet waar zijn.

View user profile

19 Re: De hal on Tue Oct 13, 2009 9:20 pm

Yumiko

Niveau 3
'You know for sure?' vroeg ze. Ze deed zelf de lenzen even in en kneep haar ogen samen, waarna ze ze meteen weer uit deed. 'Ah, I get it. Wil je naar binnen om ze te confronteren? Of.. niet?' vroeg ze.

View user profile

20 Re: De hal on Tue Oct 13, 2009 9:23 pm

Scorpio

Niveau 2
Het duurde een tijdje voordat Scorpio zijn hoofd schudde en Yumiko probeerde aan te kijken, helaas leek het net alsof hij dwars door haar heen keek. ''Nah, I'm good. Let them have their .. fun,'' fluisterde hij bijna, zijn toon nog steeds leeg. Het was bijna angstaanjagend, kil .. koud, leeg.

View user profile

21 Re: De hal on Tue Oct 13, 2009 9:26 pm

Yumiko

Niveau 3
'I'm really sorry for you, Scorpio.' zei ze gemeend. Dit moest natuurlijk vreselijk voor hem zijn, zijn vriendin zelf zien met een ander. 'Is er nog iets wat ik voor je kan doen? Je ergens heen brengen ofzo?' vroeg ze.

View user profile

22 Re: De hal on Tue Oct 13, 2009 9:30 pm

Emily

Niveau 2
Yumiko wrote:'I'm really sorry for you, Scorpio.' zei ze gemeend. Dit moest natuurlijk vreselijk voor hem zijn, zijn vriendin zelf zien met een ander. 'Is er nog iets wat ik voor je kan doen? Je ergens heen brengen ofzo?' vroeg ze.

(( HAHAHAHAHAHAHAHAHA oh sorry dat vond ik even heel grappig XD *herinnert zich yumiko en toushirou*))

View user profile

23 Re: De hal on Tue Oct 13, 2009 9:31 pm

Scorpio

Niveau 2
''Don't,'' zei Scorpio gelijk iets te fel. Het laatste wat hij wou was sympathie, hij had daar op dit moment absoluut geen behoefte aan, en ook niet aan praten. Hij wist niet eens zeker of hij zin had om Scarlett te zien. Hij voelde hoe alle warmte zijn lichaam verliet, zijn vingers voelden ijskoud aan, zelfs voor hem. Alles voelde leeg aan, zonder gevoel. Misschien was dat beter. Moeizaam slikte hij een brok weg, en realiseerde zich niet eens dat Yumiko hem een vraag had gesteld. ''Thanks again Yumiko,'' zei hij op een zachte fluistertoon en plofte op een van de muurbankjes neer.

View user profile

24 Re: De hal on Tue Oct 13, 2009 9:32 pm

Yumiko

Niveau 3
Emily wrote:
Yumiko wrote:'I'm really sorry for you, Scorpio.' zei ze gemeend. Dit moest natuurlijk vreselijk voor hem zijn, zijn vriendin zelf zien met een ander. 'Is er nog iets wat ik voor je kan doen? Je ergens heen brengen ofzo?' vroeg ze.

(( HAHAHAHAHAHAHAHAHA oh sorry dat vond ik even heel grappig XD *herinnert zich yumiko en toushirou*))

(( ahahahhahahah indeedly maar Scarslet haat ze echt, en Scorpio mag ze gewoon niet echt graag. Das wat anders. Very Happy Bij Scarslet vind ze elk leed leuk Very Happy ))

View user profile

25 Re: De hal on Tue Oct 13, 2009 9:34 pm

Yumiko

Niveau 3
'Your welcome.' antwoordde ze met een knikje erbij. Ze draaide zich om richting de uitgang van de school, en teleporteerde zichzelf daarna naar de sportvelden. Too far to walk.

View user profile

Sponsored content

Back to top  Message [Page 1 of 3]

Go to page : 1, 2, 3  Next