Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

De gangen van de school.

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Go down  Message [Page 4 of 7]

76 Re: De gangen van de school. on Sat Oct 17, 2009 12:00 am

Ruşine

Niveau 3
Rusine grijnsde, alweer. 'Geheel niet. Ik ben Roemeens. Jij?' En toen had ik even geen inspiratie meer.

(mijn favoriete naam bevat er twee ;D Sirrid. En Rogue uiteraard. Mijn ouders hebben allebei een naam die met een r begint, dus ik gebruik die rollende r al heel lang. ben trouwens ook de enige in huis die hem echt kan.)

View user profile

77 Re: De gangen van de school. on Sat Oct 17, 2009 12:01 am

Ben

Niveau 3
(( Rollende r'en zijn leuk ^^))

'Canadees,' zei Ben grijnend. 'Montréal,' voegde hij eraan toe.

View user profile http://somnium.forum2go.nl

78 Re: De gangen van de school. on Sat Oct 17, 2009 12:02 am

Ruşine

Niveau 3
'Dat dacht ik al..'

oke en nu ga ik slapen.

View user profile

79 Re: De gangen van de school. on Sat Oct 17, 2009 12:03 am

Ben

Niveau 3
welterusten. ik ga ook zo.

View user profile http://somnium.forum2go.nl

80 Re: De gangen van de school. on Sun Oct 18, 2009 8:22 pm

Aysa

Niveau 4
-new-

Aysa liep ietwat rusteloos door de gangen. 'Waar zijn die vervloekte toiletten nou?' mompelde ze in zichzelf. Niet dat ze nodig moest, maar ze wilde gewoon weten waar die dingen zouden zijn als ze ze echt nodig zou hebben.

View user profile

81 Re: De gangen van de school. on Sun Oct 18, 2009 8:34 pm

Nicholas

Niveau 2
Nick plante zichzelf op een van de bankjes in de gangen. Hij zuchte en staarde voor zich uit. Hij had nog niemand gevonden waarmee hij dingen uit moest praten. Hij zag Aysa staan, maar negeerde haar. Hij stond op en liep naar een ander bankje, uit het zicht van Aysa.

View user profile

82 Re: De gangen van de school. on Sun Oct 18, 2009 8:41 pm

Ruşine

Niveau 3
Inclusief depressieve blik, die sinds dag 1 bootcamp in haar ogen hing, liep Rusine door de gangen. Tegenwoordig liep ze alleen nog maar over de gangen als dat moest, niet meer om gewoon te lopen en te kijken en te zien zijn en alles. Wanneer ze niets te doen had zat ze aan het meer en anders was ze waar ze moest zijn. Niet langer dan nodig en altijd bezig. Maargoed, ze was nu onderweg naar de eetzaal.

View user profile

83 Re: De gangen van de school. on Sun Oct 18, 2009 8:46 pm

Nicholas

Niveau 2
Nick zag Rusine aankomen. Ze kwam langzaam dichterbij. Hij stond op, en wachtte tot ze vlakbij was. De eerste persoon waar hij het een en ander mee bespreken moest."Rusine," Fluisterde Nick, terwijl hij met gespreidde armen de weg versperde.

View user profile

84 Re: De gangen van de school. on Sun Oct 18, 2009 8:52 pm

Ruşine

Niveau 3
Met een bijna hoopvolle blik keek Rusine op toen ze haar naam hoorde. Maar toen ze Nicholas' gezicht zag, verdween die hoop meteen weer nog sneller dan ze gekomen was. Ze sloeg haar ogen weer neer en liet haar blik op de vloer hangen. 'Nu niet Nick,' mompelde ze, terwijl ze zijn arm weg duwde. Wacht eens, je noemt hem nooit Nick. Wat een stomme naam is dat eigenlijk. Nouja, alles is nu anders.

View user profile

85 Re: De gangen van de school. on Sun Oct 18, 2009 8:56 pm

Nicholas

Niveau 2
Nicholas staarde haar aan."Rusine," zei hij nogmaals."Ik heb je pijn gedaan. Dat wil ik niet. Dat wou ik nooit. Ik.." Hij haalde diep adem."Het spijt me echt." Hij zuchtte en ging weer op zijn bankje zitten."maar er is een ding dat ik wel graag wil weten," fluisterde hij."Waarom deed je het, terwijl je wist dat je spijt zou krijgen?"

View user profile

86 Re: De gangen van de school. on Sun Oct 18, 2009 9:03 pm

Ruşine

Niveau 3
Met een lege blik staarde ze hem aan. 'Nu niet Nick. Nu niet,' mompelde ze afwezig, waarna ze zich weer omdraaide en richting eetzaal liep. Ze was niet in de gang om te praten. Praten betekende nadenken. Nadenken betekende feiten onder ogen zien. En dat wilde en durfde ze niet. En kap is met dan geNick, dat klinkt voor geen meter. Hij heet Nicholas.

View user profile

87 Re: De gangen van de school. on Sun Oct 18, 2009 9:06 pm

Nicholas

Niveau 2
Nick gromde en sprong op. Hij had haar al snel ingehaald."Nee, niet later. Nu. Ik wil er nu over praten, ik wil nu schoon schip hebben. Ik probeer alles goed te maken, met iedereen waar ik iets mee moet bespreken. En jij bent de eerste die ik tegen kom." Zijn ogen vlamden.

View user profile

88 Re: De gangen van de school. on Sun Oct 18, 2009 9:10 pm

Ruşine

Niveau 3
'En ik wil niet praten Nick,' NICHOLAS. Haar ogen stonden leeg en ze draaide zich slapjes om. Ze kon de Oorzaak niet onder ogen zien. Want als er een Oorzaak was, dan was er dus ook een Gevolg. En dat Gevolg was te verschrikkelijk om onder ogen te zien. Dus negeerde ze Oorzaak maar.

View user profile

89 Re: De gangen van de school. on Sun Oct 18, 2009 9:16 pm

Terra

Niveau 2
Terra liep met een strak gezicht door de gang, zijn arm hing langs zijn lichaam en in zijn hand had hij het zwaard geklemd, er liepen al dagen gedachten door zijn hoofd, gedachten die hij maar niet onder controle kreeg en wat er naar boven kwam was ook gewoon niet logisch.
Hij had al in tijden geen druppel bloed gedronken en voelden weer zo'n bui aankomen.

View user profile

90 Re: De gangen van de school. on Sun Oct 18, 2009 9:16 pm

Nicholas

Niveau 2
Nick sprong weer in haar zichtveld."Help me verdomme. Ik kan moeilijk jou tot het laatste bewaren, Rusine. Ik wil het nu afhandelen en doorgaan met mijn leven," fluisterde hij."Het spijt me, oke? Maar het is duidelijk dat jij niet genoeg van Scorpio hield, anders had je het nooit gedaan. Dat is één. Twee is de reden waarom je het wel gedaan hebt - en zeg niet dat het was omdat ik het je vroeg. Ik heb niets gevraagd. Ik zei ja, en toen begon jij mijn blouse open te knopen." Hij keek haar met fonkelende oogjes aan.

View user profile

91 Re: De gangen van de school. on Sun Oct 18, 2009 9:22 pm

Ruşine

Niveau 3
Tot het moment dat hij Scorpio's naam zei had ze nog willen luisteren, maar daarna werd haar blik helemaal leeg. Langzaam liet Rusine hem uitspreken, maar luisteren deed ze niet. 'Het is uit,' fluisterde ze met een piepstemmetje toen hij klaar was. BOEM PATS de Waarheid.

View user profile

92 Re: De gangen van de school. on Sun Oct 18, 2009 9:24 pm

Nicholas

Niveau 2
Nick keek haar aan."Dan moet ik ook nog naar Scorpio om mijn excuses aan te bieden," zei hij, rollend met zijn ogen. Toen sloeg hij zijn armen om haar heen."Het spijt me,"fluisterde hij. Hij drukte haar op een vriendschappelijke manier stevig tegen zich aan."Moet ik met hem gaan praten?"

View user profile

93 Re: De gangen van de school. on Sun Oct 18, 2009 9:34 pm

Ruşine

Niveau 3
Rusine drukte zich tegen Nicholas aan, niets met extra betekenis, gewoon omdat ze iets stevigs nodig had om tegen aan uit te huilen. Het begon zachtjes, als geruisloze tranen, maar eindigde als gesnik inclusief schouders. 'Hoe kon ik zo dom zijn Nicholas?'

View user profile

94 Re: De gangen van de school. on Sun Oct 18, 2009 9:38 pm

Nicholas

Niveau 2
Nick streek over haar haren."Je dacht gewoon niet na," fluisterde hij. Hij zuchtte."Ik denk dat het eerder mijn schuld is." Hij glimlachte zwakjes. De schuld op zich nemen. Nee, hier kreeg hij minder problemen van. VAst.

View user profile

95 Re: De gangen van de school. on Sun Oct 18, 2009 9:47 pm

Ruşine

Niveau 3
Rusine schudde koppig haar hoofd. Nee, het was haar eigen domme fout. Helemaal haar eigen fout. 'Jij zei dat het genoeg was.' Haar argument was alles waar ze zich aan vast klampte. Zei had het gedaan terwijl het niet nodig was en daarom was het nu uit. Eigen schuld.

View user profile

96 Re: De gangen van de school. on Sun Oct 18, 2009 9:51 pm

Nicholas

Niveau 2
Nick antwoordde niet. Hij wist dat ze gelijk had."Zullen we dan maar gewoon opnieuw beginnen?" Hij liet haar los en stak zijn hand uit, ter begroeting.

View user profile

97 Re: De gangen van de school. on Sun Oct 18, 2009 9:54 pm

Ruşine

Niveau 3
Met een raar gezicht keek Rusine hem aan. 'Denk je nou serieus dat ik naar jou kan kijken zonder dat alles me meteen te binnen schiet?' vroeg ze hem, terwijl ze de tranen van haar gezicht af veegde.

View user profile

98 Re: De gangen van de school. on Sun Oct 18, 2009 9:56 pm

Nicholas

Niveau 2
"Ja, dat denk ik echt." Hij keek haar aan."Ik kan het ook. Ik ga vanavond alle herinneringen met jou stuk voor stuk opnieuwe beleven - en dan ban ik ze uit mijn hoofd. Voor altijd." Het had hem ooit eerder geholpen, maar alles was toen minder erg."Natuurlijk zullen we elkaar blijven herkennen, en ons hart zou rare sprongen maken - maar de herinneringen doen minder of zelfs geen pijn."

View user profile

99 Re: De gangen van de school. on Sun Oct 18, 2009 10:05 pm

Ruşine

Niveau 3
'Jouw hart doet maar waar hij zin in heeft. Mijn hart vergeet jou niet omdat dat niet kan,' berispte Rusine hem. Hij kon niet voor haar besluiten wat er zou gebeuren. Ze sloot haar ogen, ademde in en uit en met een compleet blanco gezicht vervolgde ze haar weg naar de eetzaal.

View user profile

100 Re: De gangen van de school. on Sun Oct 18, 2009 10:19 pm

Nicholas

Niveau 2
Nick bleef daar staan. Ze kon hem niet vergeten. Waarom niet? Hij zuchtte. Hij sloot zijn ogen en leunde vermoeid tegen de muur aan.

View user profile

Sponsored content

Back to top  Message [Page 4 of 7]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next