Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De vakantie van Iris en Miyoko

3 posters

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

26De vakantie van Iris en Miyoko - Page 2 Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Mon Oct 05, 2009 8:08 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko knikte, en glimlachte. 'Ik ben hier gewoon standaard elke vakantie. Het is hier heerlijk, zo anders dan bij mij thuis. Daar hebben we voor 4,' ze stopte met praten. 'Ik bedoel 3 personen 2 kamers, een badkamertje, keuken en een kleine woonkamer.' Ze glimlachte. 'Ik ben ook liever hier.'

27De vakantie van Iris en Miyoko - Page 2 Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Mon Oct 05, 2009 8:10 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris keek haar niet-begrijpend aan, 'Oh,' was het enige wat ze er uit kon brengen. 'Gaan we naar je "Geheime Plekje"?' vroeg ze.

http://xxx--iris.hyves.nl/

28De vakantie van Iris en Miyoko - Page 2 Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Mon Oct 05, 2009 8:18 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko lachte, en stond op. Ze pakte Iris' hand, en nam haar mee naar de tuin. Ze liepen het eerste bruggetje over, en sloegen rechtsaf. Toen een keer links, en toen moesten ze door een grote struik een klimmen. Daar was "haar" geheime plekje. 'Dit is mijn boomhut!' Ze zei terwijl ze lachte.

29De vakantie van Iris en Miyoko - Page 2 Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Mon Oct 05, 2009 8:20 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris' mond viel open, letterlijk. 'What the fack,' bracht ze er stompjes uit. 'Jij hebt écht alles,' riep ze lachend.

(( Heb je er een foto van? =0 ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

30De vakantie van Iris en Miyoko - Page 2 Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Mon Oct 05, 2009 8:24 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko lachte, en ging de boomhut binnen via een trap. Er lagen kussens, en er stond een tv. 'Gezellig, niet?'

((ja bij het 1e berichtje))

31De vakantie van Iris en Miyoko - Page 2 Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Mon Oct 05, 2009 8:27 pm

Iris

Iris
Niveau 2

(( oow, had nog niet gezien :$ ))

Iris knikte heftig, 'Hij's mooi, joh! Heeft je oom zeker gemaakt?' vroeg ze. Ze ging zitten.

http://xxx--iris.hyves.nl/

32De vakantie van Iris en Miyoko - Page 2 Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Mon Oct 05, 2009 8:41 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko lachte. 'Nee, mijn oom kan alleen handelen. Dit heeft gewoon een of andere boomhut maker gemaakt. Wil je wat te drinken?' Ze liep naar het kleine koelkastje

33De vakantie van Iris en Miyoko - Page 2 Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Tue Oct 06, 2009 4:52 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris sprong op, 'Oh, ja, lekker!' zei ze. Ze liep naar Yoko toe, 'Waar is je nicht?' vroeg ze.

http://xxx--iris.hyves.nl/

34De vakantie van Iris en Miyoko - Page 2 Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Tue Oct 06, 2009 5:07 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko pakte 2 blikjes cola uit het koelkastje, en gooide er eentje naar Iris. 'Ehh, ik weet het niet. Waarschijnlijk bij een vriendin. Of op haar kamer.' Behendig schoot Miyoko het lipje van de cola af, en nam een grote slok. Opeens hoorde ze haar telefoon af gaan. Ze nam op, en luisterde even. 'Ja, tot zo!' Miyoko stond op, en glimlachte naar Iris. 'We moeten over 20 minuten eten, dan kunnen we beter gaan. We moeten ook nog andere kleding aan doen!' Ze pakte Iris' hand, en klom de boomhut uit.

35De vakantie van Iris en Miyoko - Page 2 Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Tue Oct 06, 2009 5:16 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris keek haar verbaast aan, 'Andere kleren? Waarom dat?' vroeg ze nieuwsgierig.

http://xxx--iris.hyves.nl/

36De vakantie van Iris en Miyoko - Page 2 Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Tue Oct 06, 2009 5:19 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko lachte. 'Ja, van mijn tante moeten we speciale avond kleding aan. Nou, niet avondkleding.. Maar nette kleding om in te eten.' Eenmaal binnen, liepen ze naar hun kamer. Ze rukte de kast open, en gooide een witte polo en een rokje naar haar toe. Toen witte knie kousen, en schoenen. 'Haha, heel mooi. Maar dat wil mijn tante nou een maal!'

37De vakantie van Iris en Miyoko - Page 2 Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Tue Oct 06, 2009 5:23 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris ving de kleding op en bekeek ze met een frons, 'Oke?' mompelde ze in zichzelf. Ze kleedde zich om en liep naar de spiegel, toen ze haarzelf zag barstte ze in lachen uit.

http://xxx--iris.hyves.nl/

38De vakantie van Iris en Miyoko - Page 2 Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Tue Oct 06, 2009 8:02 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko had zich ook net omgekleed, en hoorde Iris kei hard lachen. Snel liep ze op haar af, en ging met een pruillipje naast haar staan. 'Vind je het niet sexy!' Riep ze met een kak stem.

39De vakantie van Iris en Miyoko - Page 2 Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Tue Oct 06, 2009 8:14 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris trok een serieus gezicht en stak haar neus in de lucht, 'Klaar om te dineren, madam?' zei ze zo deftig mogelijk. Ze grinnikte even, maar herstelde zich al gauw.

http://xxx--iris.hyves.nl/

40De vakantie van Iris en Miyoko - Page 2 Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Tue Oct 06, 2009 8:28 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko lachte hard, en knikte met haar hoofd. 'Ja, laten we gaan, woohoo!' Ze rende de trap af, en deed een klein dansje onder aan de trap. Via een mislukte moonwalk "liep" ze naar de keuken. De linker 2 stoelen schoof ze naar voren, en zelf ging ze er op een zitten.

41De vakantie van Iris en Miyoko - Page 2 Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Tue Oct 06, 2009 8:55 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris liep lachend achter Yoko aan de trap af. Ze grinnikte even om "de mislukte moonwalk". Ze ging op de stoel zitten.

http://xxx--iris.hyves.nl/

42De vakantie van Iris en Miyoko - Page 2 Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Tue Oct 06, 2009 9:00 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko's nichtje, Xinyi, kwam net aanlopen. Je kon zo zien dat ze een beetje schrok van het nieuwe gezicht hier in haar huis. Toen ze Miyoko zag, straalde ze. Snel liep ze op haar af, en gaf haar een lange knuffel. 'Yoko-Chan! Oh, wat heb ik je gemist! Wie is dat meisje?' Vroeg ze in het Japans. Miyoko grinnikte, en besloot dit intro gesprekje maar even in het Japans te doen. 'Dit is Iris. Het is een meisje van MHS, mijn kamergenoot. Ik had de laatste tijd een beetje ruzie met haar, dus ik nam haar mee naar Japan om het weer goed te maken. Oh, ze kan geen Japans, alleen maar Engels.' Ze glimlachte. 'Iris, dit is Xinyi. Xinyi, dit is Iris.' Xinyi keek Iris aan, en maakte een kleine buiging. Meteen ging ze aan tafel zitten, en wachtte op het eten. 'Waar is Xiao?' Riep Xinyi naar haar moeder.

(( Jij mag de familie ook bespelen hoor! ))

43De vakantie van Iris en Miyoko - Page 2 Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Tue Oct 06, 2009 9:15 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris trok een wenkbrauw omhoog toen Yoko in het Japans begon te praten, ze kon er dus écht niet tegen dat ze niet kon verstaan wat ze tegen Xinyi zei. Ze glimlachte naar Xinyi en keek naar de richting waar ze Yoko's moeder hoorde roepen. Ze grijnsde even.

(( Right.. :f ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

44De vakantie van Iris en Miyoko - Page 2 Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Tue Oct 06, 2009 9:24 pm

Andrew

Andrew
Niveau 1

( ik post even met andrew )

Xiao, het neefje van Miyoko kwam aansloffen, en keek Miyoko aan. 'Hey nicht, en vriendin van nicht.' Hij keek meteen weer weg, en liep naar zijn moeder. Een paar minuutjes later kwamen Mila en Xiao Yu aanlopen met planken vol sushi. Miyoko straalde, en klapte kort in haar handen. 'Iris, kan je wel met chopsticks eten?' Tante Mila glimlachte naar Iris. 'Xinyi, haal papa en pak een vork en mes.' Ratelde ze in het Japans. Xinyi sprong op, en kwam 2 minuten later met haar vader terug. Toen iedereen aan tafel zat, wenste ze elkaar een smakelijk eten.

45De vakantie van Iris en Miyoko - Page 2 Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Wed Oct 07, 2009 5:17 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris keek met een frons naar Xiao, maar richtte zich al weer op Mila 'Oh, ja, dat kan ik,' zei ze. Sushi had ze wel vaak gegeten, dus met chopsticks moest het niet moeilijk worden.

(( Ik ben vanaaf weer online, ik heb facking veel huiswerk, dit was dan ook even een snel berichtje XD ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

46De vakantie van Iris en Miyoko - Page 2 Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Wed Oct 07, 2009 9:08 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Mila glimlachte naar Iris, en begon te eten. 'Je hebt een lieve vriendin Miyoko!' Zei Mila in het Japans tegen Miyoko. 'Dankje,' Miyoko had geen zin om Japans terug te praten, dan kon Iris er helemaal niks meer van verstaan. Rustig begon ze een california roll te eten, en genoot van haar sushi. 'Xinyi, hoe gaat het op school?' Ze glimlachte naar Xinyi, wiens mondhoeken vol rijst zaten. Snel voog Xinyi haar mond schoon, en legde haar chopsticks neer. 'Ja, het gaat erg goed. Ik sta een 9 voor technisch tekenen!' Vertelde ze trots. Miyoko glimlachte 'Goed zo,' Rustig at ze verder. Opeens hoorde ze haar oom in het Japans tegen haar tante praten. 'Wanneer vertrekt die Iris? Of blijft ze hier net zo lang als Yoko-Chan?' Tante Mila trok haar wenkbrauw op, en at verder. 'Moet ik daar serieus op in gaan Zheng? Het is de vriendin van Yoko, dus ze blijft net zo lang als Miyoko. En dat wil ik ook.' Ze keek Zhengrong boos aan, en at verder. Even lachte Miyoko in zichzelf, en raakte het been van Iris aan. 'Smaakt het?'

47De vakantie van Iris en Miyoko - Page 2 Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Thu Oct 08, 2009 4:56 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris keek van Mila naar Zhengrond, ze irriteerde zich er echt aan als ze in het Japans tegen Yoko praatten. Ze keek de tafel rond totdat Yoko tegen haar begon te praten, ze slikte haar laatste stukjes sushi door en keek haar glimlachend aan, 'Ja, prima,' zei ze. Toen ze daarna weer verder at, zag ze dat Zhongrond af en toe naar haar zat te kijken, maar ontliep zijn blik.

http://xxx--iris.hyves.nl/

48De vakantie van Iris en Miyoko - Page 2 Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Thu Oct 08, 2009 7:37 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko lachte, en was nu klaar met eten. Ze keek even rond naar de borden, en zag dat iedereen klaar was. 'Tante, wij gaan zo even zwemmen. Kan je aan het meisje vragen of ze wat handdoeken en wat te drinken wil klaar leggen?' Haar tante knikte, en liep van tafel af. 'Jongens, iedereen mag gaan. Dismissed!' Hij oom lachte, en stond op. Zoals gewoonlijk liep hij naar zijn werkplek, om weer te gaan werken. Haar neefje Xiao rende weg, waarschijnlijk naar een van zijn stomme vriendjes. Maar Xinyi bleef zitten, en keek met kleine oogjes naar Miyoko. Waarschijnlijk wilde ze vragen of ze ook mee mocht gaan zwemmen, maar durfde het niet. 'Xinyi-kun, heb je ook zin om mee te gaan? Vindt Iris wel goed, toch?' Met lachende vragende ogen keek ze Iris aan.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum