Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

Kamer 2000: Taylor & Emily

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down  Message [Page 2 of 6]

26Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 2 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sun Oct 11, 2009 7:43 pm

Seth

Seth
Niveau 3
Zijn hart maakte een pijnlijk sprongetje, alsof het opveerde maar schreeuwend van de nog ongesloten wonden weer terug naar zijn donkere plekje werd geduwd.
Dus Yuu vond het nog steeds uitermate interessant om hem verdomme als een of ander speeltje te behandelen?!
Dus Yuu ging hem verdomme niet alleen laten?
Boze rillingen gleden over zijn rug en hij balde verwoed zijn vuisten.
Totaal gestimuleerd door de woede van het moment rukte hij zijn mond open. "EGOCENTRISCHE ZAK," schreeuwde hij razend. "BLIJF VERDOMME UIT MIJN BUURT EN GA VERDOMME TERUG NAAR.. naar.." Hij hapte naar adem en wierp beschaamd zijn blik op de grond.
Yuu had hem vernederd, hij had hem gebruikt, en nu wilde hij zijn speeltje terug.
Wat een zak.
Wat een ongelofelijke zak.

27Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 2 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sun Oct 11, 2009 7:48 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3
Yuu's ogen schoten naar de deur waar het geluid vandaan kwam. Hij stormde erop af en bonkte op de deur.
'Doe open klootzak! Verstop je niet! Kijk me in de ogen terwijl je dat tegen me zegt!' riep hij half kwaad half omdat hij nog steeds agressie tegenover Carter had en Seth het nu weer waagde om hem erbij te halen.
'Het kan me niks schelen wat je zegt! Ik laat je niet alleen! Ik weet wat ik wil, ik weet verdomme eindelijk wat ik wil en GODVERDOMME DAT BEN JIJ EN IK STOP NIET VOORDAT IK JE WEER TERUG HEB!' Yuu's wangen waren vuurrood en hij hijgde zachtjes tegen de deur terwijl hij nog een paar keer bonkte.
Hij was nog nooit zo volhardend geweest.

Last edited by Yuu on Sun Oct 11, 2009 7:53 pm; edited 2 times in total

28Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 2 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sun Oct 11, 2009 7:49 pm

Emily

Emily
Niveau 2
Met groot opgezette ogen volgde Emily de woorden die heen en weer vlogen en het kostte haar niet veel moeite om de puzzel in elkaar te leggen, als ze tenminste goed had.
Seth was.. gebruikt? Door een jongen? Het was totaal niet wat ze verwacht had dat er aan de hand was, maar tegelijkertijd was het zo logisch gezien zijn reacties.
En dan was degene die de borden had laten vallen in de eetzaal degene die.. hem gebruikt had? Veel tijd om erover na te denken had ze niet, er werd ondertussen hard op de deur geklopt.
Emily's ogen schoten van Seth naar de deur en weer terug. Ze zou niks zeggen tegen de jongen die erachter stond. Als hij haar stem hoorde maakte ze alles waarschijnlijk alleen maar erger.

29Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 2 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sun Oct 11, 2009 7:58 pm

Seth

Seth
Niveau 3
Seth stormde woedend op de deur af, en rukte het ding met een klap open. "HOU JE KOP JIJ.. JIJ.." Hij wilde er nog duizenden verwensingen achteraan sodemieteren, maar toen hij Yuu's gezicht zag was hij even uit het veld geslagen en hapte hij verward naar adem.
Zijn ogen schoten open en hij deinsde een beetje achteruit, terwijl zijn greep om de deurknop verslapte.
"Ga weg, ga weg," beval hij nu met een veel zachtere stem. "Alsjeblieft, ik weet niet meer, ik kan niet meer.. ik wil niet. Ik wil niet gewoon oke?" Hij keek weg naar een punt ergens rechts op het tapijt en beet op zijn trillende lip.
Verdomme.
Waarom kon hij Yuu niet gewoon een klap verkopen, en waarom was zijn lichaam plots zo zwaar?

30Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 2 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sun Oct 11, 2009 8:03 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3
Yuu schoot naar voren zodra Seth binnen zijn handbereik was en greep hem vast bij zijn schouders.
Hij keek met miljoenen doordringende twinkelingen in zijn ogen in die van hem en voelde hoe hij iets zwakker werd van de hazelnootbruine kleur waar hij eeuwig in kon verdrinken.
'Ik geef niet op tot je weer bij me bent,' fluisterde hij nu zacht. Zijn blik gleed even afgeleid naar het meisje dat in de kamer stond.
Zijn hart versteende. Zijn greep verslapte.
Het was het meisje uit de eetzaal.
Heel even voelde hij verslagenheid op komen zetten, maar zijn vastberadenheid overwon. Hij nam een rechte houding aan en sloeg zijn armen over elkaar terwijl hij naar het meisje keek met een angstaanjagend dreigende blik in zijn ogen.
'Raak hem met één vinger aan en je bent dood,' gromde hij met een kille stem. Zijn ogen schoten even letterlijk vuur. Hij wierp nog even een intense blik op Seth en zette toen weer een stap buiten de deur.
'Ik kom terug, Seth. Ik kom terug,' mompelde hij. Hij schonk hem even een vastberaden glimlach en beende toen de gang door.
Hij was veel te laat voor zijn vonnis bij De Heerseres.

31Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 2 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sun Oct 11, 2009 8:07 pm

Emily

Emily
Niveau 2
Voor zover mogelijk vergrootten Emily's ogen zich nog meer dan ze al gedaan hadden en sprakeloos bleef ze de jongen aanstaren. "Maa..-" begon ze naar een tijdje toch maar, maar besloot toen toch haar mond te houden. Het voelde alsof hij haar ter plekke zou vermoorden zodra ze ook maar iets zou zeggen. Zijn blik.. Het zou haar niet verbazen als ze er vannacht nog nachtmerries van kreeg. En dan te bedenken dat het helemaal niet was zoals hij dacht dat het was.

32Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 2 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sun Oct 11, 2009 8:13 pm

Seth

Seth
Niveau 3
Seth's ogen staarden hopeloos naar het gat van de deur, en hij merkte pas hoe Yuu's warmte tegen hem aan had gestroomd toen hij weg was.
Koud en een beetje bibberend keek hij over zijn schouder naar Emily.
"Alsjeblieft," begon hij met een licht smekend toontje, "hou je mond.. ik.. ik.."
Verslagen strompelde hij naar het bed en plofte hij met een trillerige zucht op de dekens.
"Ik kan niet meer," verzuchtte hij hopeloos, terwijl hij zijn hoofd op zijn opgetrokken knieën legde en het allemaal leek op te geven.

33Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 2 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sun Oct 11, 2009 8:21 pm

Emily

Emily
Niveau 2
Emily wilde haar mond weer opendoen om iets te zeggen, totdat Seth haar opeens ook vertelde haar mond te houden en ze niet precies wist hoe dat ze dat opvatten moest. Het liefst knuffelde ze hem helemaal dood op dit moment, maar na de woorden van de jongen net durfde ze dat niet eens meer.
Wel stond ze op en liep ze naar hem toe, om vervolgens naast hem te gaan zitten. "Niet opgeven," antwoordde ze toen op een fluistertoon, na zijn moedeloze woorden. Bemoedigend gaf ze hem een klopje op zijn schouder, zonder hem aan te kijken. "Misschien moest je toch echt maar eens proberen wat te slapen," zuchtte ze daarna, omdat ze echt niet geloofde dat die jongen vanmiddag geslapen had. Onmogelijk.

34Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 2 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sun Oct 11, 2009 8:23 pm

Seth

Seth
Niveau 3
"Nee ik wil niet slapen, ik ben nie-..." Een luide gaap onderbrak zijn zin, terwijl hij zijn ogen vermoeid sloot en met zijn handen even door zijn haren wreef. "Ik ben niet moe," maakte hij zijn zin koppig af.

35Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 2 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sun Oct 11, 2009 8:29 pm

Emily

Emily
Niveau 2
"Zoals ik al zei; misschien moet je toch maar eens gaan slapen," zei Emily, die ondertussen van het bed opstond. "Je kunt hier slapen als je wilt, ik moet toch nog weg zometeen."
Ze hoefde eigenlijk helemaal niet weg. Huiswerk maken, dat moest ze. Maar dat kon ze net zo goed in de bibliotheek doen, misschien dat het daar zelfs beter lukte.

36Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 2 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sun Oct 11, 2009 8:39 pm

Seth

Seth
Niveau 3
Seth knikte even kort, en liet de vermoeidheid hem overspoelen. Zijn hoofd dwaalde langzaam af, en terwijl hij een klein hulpeloos gaapje gaapte krulde hij zich op de zachte dekens. Zijn hoofd bonkte licht en er kropen koude rillingen over zijn lichaam, maar toch sliep hij uiteindelijk in.

37Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 2 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sun Oct 11, 2009 8:42 pm

Emily

Emily
Niveau 2
Emily glimlachte tevreden toen ze zag dat Seth eindelijk toegaf en probeerde te slapen en pakte een paar van haar spullen op, om vervolgens de deur goed te sluiten en richting de bibliotheek te lopen. Ze zou over een paar uur wel terugkomen, dan zou Seth wel wakker zijn. Of niet. Waarschijnlijk kon hij nu 5 dagen achter elkaar doorslapen, zo vermoeid zag hij eruit.

38Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 2 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sun Oct 11, 2009 10:23 pm

Seth

Seth
Niveau 3
"Ik hou niet van je, ik hou niet van je," lachte een wazige stem gemeen. Hij wilde rennen, ver, ver weg van de stem, zodat hij het nooit meer kon horen.
Maar zijn hoofd was zwaar, hij had het koud, en rillingen trokken over zijn lichaam. Hij was misselijk, hij wilde meer van de stem, veel meer, en veel minder. Verwarring, verbazing.. wazige beelden van rode fonkelende steentjes.
"Ik blijf je altijd achtervolgen, ik blijf je altijd achtervolgen..."

"GA WEG," schreeuwde Seth luid, die opschrok en wild naar adem snakte. Twee totaal verwilderde bruine ogen staarden woest door de duisternis terwijl de secondes langzaam voorbij gleden.
Langzaam begonnen een paar dingen tot hem door te dringen.
Ten eerste stond het zweet hem op zijn voorhoofd, en trokken er misselijkmakende rillingen over zijn rug. Bibberend liet hij zich weer op het bed vallen, en kneep hij met een pijnlijk gezicht zijn ogen dicht. Hoewel zijn hoofd brandde was zijn lichaam ijskoud.
Twee trillende handen grepen haastig de dekens vast en trokken ze tot op zijn kin terwijl hij probeerde te herinneren waarom zijn kast was verpla..-
Oh.. oja.
Met een vreselijke vaart schoten alle herinneringen van de afgelopen avond door zijn hoofd. Zijn mond vertrok en hij kwam weer overeind, terwijl hij bibberend en met een verdrietig gezicht om zich heen keek.
Hij zuchtte en beet op zijn trillende lip.
Hij kon toch onmogelijk in dit bed blijven liggen, maar hij kon toch ook niet terug naar zijn eigen kamer? Yuu zou daar immers zijn..
Een pijnlijke steek trok door zijn borst.
Met Carter?
Zou Yuu met Carter zijn?
Hij fronste en probeerde langzaam overeind te krabbelen.
Maar hij moest zijn spullen hebben, en nu was waarschijnlijk de beste tijd om te gaan. Hij wierp een schuine blik op de wekker, die aangaf dat het al na middennacht was.
Onregelmatig ademhalend schuifelde hij naar de deur, en nam hij twijfelend een beslissing.
Hij zou snel naar binnen glippen, zijn spullen pakken, en dan zou hij Emily vragen of hij misschien bij haar op de kamer mocht logeren.
Met een vertrokken gezicht van de pijn en de rillingen trok hij de deur achter zich dicht, en strompelde hij diep in gedachten door de doodstille gang.

39Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 2 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sun Oct 11, 2009 10:51 pm

Emily

Emily
Niveau 2
Tegen de tijd dat Emily terugkwam naar haar kamer was het al nacht geworden; tot een uur of 11 had ze geprobeerd huiswerk te maken en daarna had ze koffie gehaald in de eetzaal, om vervolgens nog even rond te lopen door de school.
Zo zacht mogelijk opende ze de deur, niet wetend of Seth nog sliep of niet.
"Seth?" vroeg ze op een fluistertoon, waarna ze een kleine lichtbol de kamer liet verlichten, bang dat ze hem met de grote lamp anders wakker zou maken.
Maar het bed leek leeg te zijn vanaf deze afstand. Zou hij..
Snel liet ze haar lichtbol doven en maakte ze de lamp helemaal aan.
Hij was weg. Toen Emily weg was was hij stiekem vertrokken. Geen wonder dat die jongen nooit slaap kreeg.

40Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 2 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Mon Oct 12, 2009 12:24 am

Emily

Emily
Niveau 2
Emily was net van plan zelf maar eens te gaan slapen toen ze opeens de deur hoorde opengaan. Taylor?
Verbaasd keek ze op, en die verbazing werd alleen maar groter toen ze zag wie er werkelijk stond. "Seth!' riep ze op een toon die perfect bij haar verbazing paste. "Waar..-"
Emily kapte haar zin af toen ze zag wie er achter hem stond. Dezelfde jongen als eerder die dag. Dezelfde jongen die haar bedreigd had. De jongen die ze liever niet sprak nu.

41Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 2 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Mon Oct 12, 2009 12:32 am

Seth

Seth
Niveau 3
(zie "De kamer van Seth en Yuu")

--

Al zijn adem werd uit zijn lichaam gerukt toen hij plots werd overwelmd door een soort warmte die hij lang niet meer had gevoeld. Zijn vingertoppen tintelden, zijn ogen schoten open en even was hij zijn koorts vergeten.
Het leek alsof de wereld even op zijn plaats viel, maar toen hij plots de warmte verloor schoot alles weer terug naar hoe het was.
Met een aannemende hoeveelheid trillingen in zijn benen hoorde hij Yuu's woorden aan, en pas een minuut na Yuu was verdwenen sloot hij de deur achter zich en gaf hij zich over aan de koorts en de verwarring.
Terwijl de tranen in zijn ogen brandden zakte hij als een verslagen hoopje tegen de deur, niet zeker wetend waarom de meneer noodlot zo gemeen was.

42Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 2 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Mon Oct 12, 2009 12:38 am

Emily

Emily
Niveau 2
Pas toen Seth de deur gesloten had en Yuu uit beeld verdwenen was durfde Emily op te staan en naar hem toe te lopen, waar ze vlak voor hem door haar knieën ging. "Ik denk dat ik dit de afgelopen tijd al zo'n honderd keer gezegd, maar je moet echt wat slaap gaan inhalen," zuchtte ze toen hoofdschuddend, waarna ze weer opstond om hem vervolgens proberen overeind te trekken. "En dit keer zorg ik ervoor dat je de kamer niet verlaat voordat je minstens tien uur je ogen dichtgehouden hebt."
Seth zag er niet alleen moe, maar ook nog eens heel ziek uit. En aangezien ze geen dokter was was slapen ook daarvoor het beste geneesmiddel dat ze nu verzinnen kon.

43Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 2 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Mon Oct 12, 2009 12:42 am

Seth

Seth
Niveau 3
Seth keek een beetje hopeloos omhoog.
"Maar ik slaap met Yuu in de kamer, of sliep, of weetikniet, en, en.. en ik kan niet, ik wil niet.." Zijn stem veranderde halverwege zijn gestamel in een fluister en hij drukte verslagen zijn handen tegen zijn ogen om de tranen tegen te houden.

44Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 2 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Mon Oct 12, 2009 12:46 am

Emily

Emily
Niveau 2
Emily aaide troostend over Seths hoofd toen die bijna leek te gaan huilen en schudde haar hoofd. "En vannacht slaap je hier, of je nou wil of niet. Je hebt geen keus," bracht ze doodserieus uit, waarna ze nog een keer probeerde om hem omhoog te krijgen.
"Nou hop, ga slaapkleding aandoen en dan slapen jij," zuchtte ze.

45Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 2 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Mon Oct 12, 2009 12:53 am

Seth

Seth
Niveau 3
Seth snoof en veegde voor een laatste keer de tranen onder zijn ogen vandaan. Trillerig wist hij zich overeind te werken en na een heleboel onhandig gedoe wist hij zijn kleding om te wisselen, te moe en te ziek om te geven om Emily's aanwezigheid.
"Dankjewel," stootte hij zuchtend uit, terwijl hij zijn bruine haar versuft uit zijn gezicht veegde en haar onzeker aankeek. "Maar waar ga jij slapen?"
Hij keek even bibberend van het ene bed naar het andere. Nu pas merkte hij hoe een bobbel in het tweede bed waarschijnlijk een andere levensvorm moest voorstellen, maar hij kon niet goed opmaken wie het was.
Hij wierp weer een vragende blik op Emily, terwijl hij steeds meer moeite kreeg om overeind te blijven staan.

46Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 2 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Mon Oct 12, 2009 12:58 am

Emily

Emily
Niveau 2
Bijna lachend schudde Emily haar hoofd. Ze was het wel gewend maar een paar uurtjes per nacht of zelfs helemaal niet te slapen. "Jij hebt je slaap harder nodig dan ik," zei ze toen, waarna er een klein glimlachje rondom haar mond verscheen.
"En daarbij komt dat ik maar eens goed moet gaan opletten of meneer niet alweer opeens wegloopt." En wanneer ze écht écht écht heel moe zou zijn - waar ze niet vanuit ging, dan ging ze wel in een stoel slapen. Slapen kon ze toch overal wel als ze moe was.
"Nou hop, slapen jij!" beval ze hem terwijl ze hem richting het bed duwde.

47Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 2 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Mon Oct 12, 2009 3:31 pm

Seth

Seth
Niveau 3
Niet helemaal vrijwillig werd Seth op het bed geduwd, maar toen zijn oververmoeide lichaam eenmaal de warme lakens voelde, kroop hij welwillend onder de dekens. Met de stof opgetrokken tot zijn neus wierp hij even een blik op Emily.
Morgen zou hij haar wel bedanken, en zou hij zich wel verontschuldigen. Hij had er nu simpelweg het puf niet meer voor.
Bibberend sloot hij zijn prikkende oogleden, en het duurde niet lang voor hij in een koortsige slaap sukkelde.

48Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 2 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Mon Oct 12, 2009 5:01 pm

Seth

Seth
Niveau 3
Zijn brullende maag liet hem verward overeind komen. Zijn haar piekte alle kanten op, en op zijn voorhoofd stond een slaperige frons.
Twee totaal versufte bruine ogen keken verward de vreemde kamer rond.
Hij gaapte breed terwijl hij even in zijn ogen wreef.
Maar na een paar seconden schoten alle herinneringen terug in zijn hoofd. Zijn ogen floepten wijdopen en de slaap was plots uit zijn hoofd verdwenen.
Yuu's omhelzing.. Yuu's aanwezigheid, Yuu's verraad.. Hij hapte verwilderd naar adem, en het duurde niet lang voor hij paniekerig overeind schoot.
Dat was echter niet een slim plan geweest, gezien zijn hoofd pijnlijk begon te bonken, en er meteen een rilling over zijn huid kroop.
Koppig stapte hij uit bed, en keek hij verwoed naar de koffer op de grond.
Als hij geen tijd kreeg om eraan te denken, zou zijn pijnlijk bonkende hart wel zijn kop houden. Hij weigerde naar zijn zieke lichaam te luisteren en struikelde naar de kast in de hoek van de kamer en rukte een paar lades open.
Triomfantelijk wist hij er uiteindelijk een boek uit te vissen, dat hij op het bed gooide.
Haastig trok hij zijn pyjama uit. Geïrriteerd door de rillingen die door zijn lichaam schoten, liep hij in zijn dierentuin boxer naar het bureau, waar hij een papiertje en een pen bij elkaar graaide en zich met zijn tong iets naar buiten gestoken over het papiertje heenboog.

Emily, sorry voor de chaos gister, en bedankt voor de slaapplaats!
Seth

Hij beende terug naar zijn koffer, viste er een broek uit, een blauw overhemd en een jasje, en sjorde die onhandig over zijn lichaam.
Na het boek van het bed gevist te hebben trok hij de deur open en beende hij in een soort roes de gang op.
Zo lang hij gewoon niet nadacht ging alles goed.
Zijn benen waren het daar echter niet helemaal mee eens, en al snel leunde hij hijgend tegen de muur aan.
Verdomme.

49Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 2 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Mon Oct 12, 2009 6:40 pm

Emily

Emily
Niveau 2
Hoewel Emily zich had voorgenomen helemaal niet te gaan slapen was dat niet gelukt; al na een uurtje waren haar ogen dichtgevallen en had ze verder niks meer meegekregen.
Geschrokken stond ze op, om daarna gelijk op te merken dat ze voor niets op de stoel geslapen had; Seth was verdwenen. Alweer. Die jongen had een gigantisch slaapprobleem, nog erger dan het hare. Alleen was het grote verschil dat zij er geen last van had, en hij duidelijk wel.
Met een zucht stond ze op, om vervolgens haar blik op het bureau te laten vallen, waar een briefje lag.

Emily, sorry voor de chaos gister, en bedankt voor de slaapplaats!
Seth

Met een klein glimlachje op haar gezicht schudde ze haar hoofd. Hij was echt onverbeterlijk.

50Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 2 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Tue Oct 13, 2009 12:08 am

Yuu

Yuu
Niveau 3
-new-

Yuu haastte zich met het katje onder zijn vest door de gangen. Hij stopte abrupt bij de kamer waar Seth momenteel logeerde en klopte aarzelend op de deur. Hij wachtte een tijdje, maar merkte al snel tot zijn enorme opluchting dat er niemand thuis was. Hoopvol duwde hij de klink van de deur naar beneden. Hij voelde er niet zoveel voor om het slot te smelten.
Tot zijn verbazing en verrukking was de deur open. Aarzelend keek Yuu de donkere kamer in, maar hij voelde geen lichaamswarmte wat betekende dat er niemand thuis was. Bijna vrolijk van al het geluk dat hij op het moment met zich mee had sloop Yuu de kamer in. Hij zette de kleine kitten op één van de bedden en gaf hem nog even een aai over de bol.
'En nu braaf blijven zitten tot Seth komt,' fluisterde Yuu. Hij glimlachte even naar het onschuldige katje, en maakte toen dat hij wegkwam.

Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 2 1z2q337

Sponsored content

Back to top  Message [Page 2 of 6]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next