Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

Kamer 2000: Taylor & Emily

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

Go down  Message [Page 6 of 6]

126Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 6 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sun Oct 25, 2009 7:42 pm

Emily

Emily
Niveau 2
Emily, die nog geen vijf minuten klaar was met douchen, keek verbaasd op toen er opeens op de deur van haar kamer geklopt werd, en nog een heel stuk verbaasder toen ze zag wie erachter stond. ".. Carter?" bracht ze toen verbaasd uit.
"Wat doe jij nou weer hier?" vroeg ze daarna zonder zich ook maar een seconde af te vragen hoe hij haar kamernummer te weten was gekomen. Daar keek ze na al die vreemde bezoeken al niet meer van op.

127Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 6 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sun Oct 25, 2009 7:48 pm

Gast

Guest
'Ik wilde...' Carter keek even bedenkelijk naar het plafond, haalde diep adem en besloot het toen maar gewoon te zeggen.
'Ik zit met een groot probleem. Mijn zus heeft me dit enorme pakket toegestuurd met de opdracht om het aan Yuu te schenken voor zijn 19e verjaardag. Nu moet ik dat dus aan hem geven. Hij geeft op het moment een feestje op het dakterras, maar ik... ja ik vind het niet zo'n strak plan om daar alleen heen te gaan dus ik vroeg me af of je misschien met me ehm.. mee wilde?' ratelde hij. Hij krabbelde even op zijn achterhoofd en keek Emily met een licht smekende blik aan.
'Ik heb zo het idee dat hij me heel laat als jij bij me bent... eigenlijk weet ik zelf niet zo goed waarom,' mompelde hij erachteraan. Hij kon zichzelf wel voor zijn kop slaan. Waarom moest hij nou weer zo'n stomme vraag stellen? Natuurlijk ging Emily niet met hem mee. Yuu was immers net zo moordlustig tegenover haar als tegenover hem.

128Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 6 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sun Oct 25, 2009 7:52 pm

Emily

Emily
Niveau 2
Het liefste had Emily gelijk nee gezegd en was ze fijn op haar kamer blijven zitten, veilig en vooral ver weg van Yuu.
"Maar..-" begon ze toen, al kapte ze al snel haar zin af toen ze het gezicht van Carter zag.
Hij moest erheen, dat sowieso. Maar wat als hij alleen ging? Zou Yuu hem dan gewoon het dakterras afduwen? Wat als zij meeging? Zou hij haar dan het dakterras af duwen? .. Misschien moest ze het er maar gewoon op wagen.
"Goed.. ik ga mee," besloot ze toen met een kort knikje. Het zou waarschijnlijk niet lang duren, toch?

129Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 6 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sun Oct 25, 2009 7:57 pm

Gast

Guest
Carter's ogen lichtte op toen hij hoorde dat Emily met hem meegaan. 'Echt waar? Meen je dat?!' riep hij enthousiast uit. Een big smile toverde zich op zijn gezicht. Hij was behoorlijk opgelucht.
'Laten we snel gaan dan, dan zijn we er snel vanaf,' zei hij. Hij klemde het cadeau iets steviger om zijn arm en deed een stap bij de deur vandaan zodat Emily naar buiten kon komen.

130Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 6 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sun Oct 25, 2009 8:11 pm

Emily

Emily
Niveau 2
Emily knikte bevestigend, stapte naar buiten toe en sloot daarna de deur achter haar rug. Haar haren waren dan misschien nog nat, ze kon er vrij weinig om geven. Het was Yuu maar naar wie ze toe moesten en het was ook maar voor heel even.
"Het dakterras zei je?" vroeg ze toen nog maar voor de zekerheid.

131Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 6 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sun Oct 25, 2009 8:17 pm

Gast

Guest
'Uhuh,' zei Carter. Hij keek even bedenkelijk om zich heen en zette koers naar het dakterras.

Sponsored content

Back to top  Message [Page 6 of 6]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6