Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

Kamer 2000: Taylor & Emily

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down  Message [Page 5 of 6]

101Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 5 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Thu Oct 15, 2009 10:46 pm

Emily

Emily
Niveau 2
Emily knikte. "De eetzaal dus," herhaalde ze, waarna ze Scorpio de deur uit duwde zodat ze die achter zich kon sluiten. Honger had ze niet, al had ze de hele dag niks gegeten door het slapen. Ze had vooral veel dorst. Well, dorst niet eens zozeer. Het was meer behoefte aan koffie.

((Byeeee<3333))
((naar de eetzaal))

Last edited by Emily on Fri Oct 16, 2009 1:51 am; edited 1 time in total

102Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 5 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Thu Oct 15, 2009 11:48 pm

Emily

Emily
Niveau 2
- New.

Het was al 7 uur 's avonds, en alhoewel ze nog amper honger had vond Emily het ondertussen toch wel tijd worden om wat te gaan eten, voordat ze straks flauw zou vallen omdat ze niks gegeten had. Snel kamde ze haar haren die zo'n beetje recht op stonden en ruimde ze snel nog een paar door de kamer slingerende spullen op.

Last edited by Emily on Fri Oct 16, 2009 12:09 am; edited 1 time in total

103Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 5 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Fri Oct 16, 2009 12:02 am

Seth

Seth
Niveau 3
Diep in gedachten verzonken haastte Seth zich door de gangen.
Hij was nog nooit zo zenuwachtig geweest. Met een pijnlijk gezicht dacht hij terug aan de afgelopen kooksessie met Taylor.

"HOE DURF JE ZOMAAR DE INGREDIƋNTEN BIJELKAAR TE GOOIEN, KIJK DAN NAAR HET RECEPT, IDIOOT, KLUNS, SUKKEL-!" schreeuwde het opgefokte taylortje kwaad. Ze gebaarde wild met haar handen en smeet het kookboek voor zijn neus op het aanrecht.
Seth, die het idee 'recept' nog steeds moeilijk te begrijpen vond, keek haar even beteuterd aan. Hij durfde zowaar een paar seconden deze uitdrukking vast te houden, voordat hij zijn blik op de grond wierp en verontschuldigingen in de lucht begon te lanceren.
"IK WIL GEEN SORRY'S HOREN," schreeuwde het kind kwaad. "IK WIL DAT JE DAT DING WEGGOOIT EN DAT JE OPNIEUW BEGINT. Ik heb nu andere dingen te doen, maar O WEE als ik terugkom en je niet een fatsoenlijke appeltaart hebt gecreƫerd."
Ze keek hem dreigend aan, duwde nog even een gevaarlijke pollepel onder zijn kin, en stampte vervolgens woedend het ronde keukentje uit.
Seth keek even beteuterd naar de deur, die met een harde WAM was dichtgeknald.
Zijn blik gleed naar de oven, waar achter een bruinig glas een mysterieuze taartvorm te zien was.
Dit was de eerste keer dat hij een taart had gebakken. Zou hij te eten zijn? Nee, nee natuurlijk niet. Dat had Taylor toch gezegd.
Hij beet op zijn lip, en smeet het besmeurde schort op de grond.
Verdorie.
Hij moest weten of het ding te eten was. Maar hij kon Yuu onmogelijk vragen om te proeven. Dat zou echt..
Hij huiverde.
Oke.
Niet Yuu.
Zijn blik gleed weer naar de deur, en twijfelachtig begon hij plan twee te overwegen.

Hij hapte even fronsend naar adem, en bracht een trillende hand naar de deur.
"Eh, Emily?" vroeg hij met een klein stemmetje, terwijl hij zacht op de deur klopte.

104Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 5 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Fri Oct 16, 2009 12:08 am

Emily

Emily
Niveau 2
Op het moment dat Seth haar naam noemde deed Emily net de deur open, maar ze herkende hem net op tijd om te schrikken. "Seth!" bracht ze op een verbaasde toon uit, omdat ze in de eerste instantie niet eens verwacht had iemand achter haar deur aan te treffen. "Waar kom jij opeens vandaan?" Haar ogen bestudeerden zijn gezicht, dat voor het eerst een andere uitdrukking leek te hebben dan de keer wanneer ze hem voor het eerst zag. Gezonder. Nog steeds leek hij niet helemaal ontspannen, of hoe je het ook noemen wilde, maar in ieder geval zag hij er een stuk beter uit dan een paar dagen geleden. Gelukkig.

105Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 5 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Fri Oct 16, 2009 12:18 am

Seth

Seth
Niveau 3
"Eeeeeeeeeeeeh ik eeeeeeeeeh," mompelde Seth opgelaten. Hij wreef even over zijn achterhoofd en keek Emily nu al verontschuldigend aan.
"Ik wilde iets... vragen," concludeerde hij langzaam.

106Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 5 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Fri Oct 16, 2009 12:20 am

Emily

Emily
Niveau 2
Wachtend op antwoord bleef Emily Seth aankijken, totdat ze besefte dat hij nog niks vragen ging.
"Wat wilde je vragen?" vroeg ze daarom dus zelf maar, omdat het anders waarschijnlijk nog een poos ging duren voor ze antwoord had op die vraag en ze ontzettend nieuwsgierig was naar waarom hij helemaal hierheen kwam om iets te vragen.

107Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 5 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Fri Oct 16, 2009 12:27 am

Seth

Seth
Niveau 3
"Nouu..." Hij haalde diep adem en wierp zijn blik ontwijkend op de grond onder hem. "Ik heb zegmaar, iets.. en ik -.." Hij sluitte* zuchtend zijn gebrabbel af, en met een frons op zijn voorhoofd keek hij weer naar Emily.
"Heb je nu iets te doen?"

*HOUJEMOND NADINE u_u

108Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 5 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Fri Oct 16, 2009 12:31 am

Emily

Emily
Niveau 2
Automatisch trok Emily een wenkbrauw op toen Seth zijn zinnen niet afmaakte en ze maar amper snapte waar hij het over had. Maar goed, daar zou ze snel achter gaan komen waarschijnlijk, gezien Seths vraagk.
Snel schudde ze haar hoofd keek ze hem nieuwsgierig aan. "Nee, hoezo?" vroeg ze toen.

109Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 5 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Fri Oct 16, 2009 12:33 am

Seth

Seth
Niveau 3
Seth keek haar nog even twijfelend aan, alvorens haar arm te pakken en haar de gangen door te sleuren.
Hij was bloednerveus, en toen ze eindelijk de houten deur naar de afgelegen noordertoren passeerden, had hij het gevoel dat hij een steen in zijn maag had zitten die er niet uit wilde.

110Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 5 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Fri Oct 16, 2009 12:36 am

Emily

Emily
Niveau 2
Nog voordat Emily kon tegenstribbelen werd ze meegetrokken door Seth en kon ze niet anders dan met hem meegaan. Niet dat ze dat wilde; ze was ontzettend nieuwsgierig naar wat hij vragen wilde, zeker nu het helemaal niet daar te vragen leek te zijn.
"Waar gaan we heen?" vroeg ze na een poosje toch maar, omdat het niet lukte haar nieuwsgierigheid in bedwang te houden.

111Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 5 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sat Oct 24, 2009 7:10 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2
New .. I guess?

Met een verveeld suf gezicht klopte Scorpio aan bij Emily's kamer deur en wachtte geduldig tot ze zou openen. Eigenlijk was hij niet zo geduldig. Hij had geen zin in geduld vandaag. Asociaal opende hij de deur en liep vervolgens naar binnen.

112Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 5 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sat Oct 24, 2009 7:30 pm

Emily

Emily
Niveau 2
Emily, die net van de andere kant van de kamer kwam aanlopen, had helemaal niet gehoord dat er iemand voor de deur stond en al helemaal niet gemerkt dat diegene gewoon naar binnen toe liep, waardoor ze met haar hoofd tegen de deur aanknalde.
"Au.." bracht ze toen met een pijnlijk gezicht uit, waarna ze over haar voorhoofd wreef om vervolgens de dader te zoeken. Scorpio. "Kloppen is niet verboden hoor," zei ze met een zielig stemmetje.

113Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 5 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sat Oct 24, 2009 7:41 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2
''Oh, hey! I did knock .. and then I walked in,'' antwoordde hij doodserieus en plakte er een grijns achter. ''Sorry 'bout that,'' voegde hij er aan toe en keek met een schuin hoofd naar haar voorhoofd.

114Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 5 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sat Oct 24, 2009 7:48 pm

Emily

Emily
Niveau 2
"It hurts," zei Emily die haar gezicht nog steeds op standje zielig had staan, maar al snel weer een beetje opklaarde.
"Wat kom je hier eigenlijk doen?" vroeg ze toen nieuwsgierig, aangezien ze helemaal geen afspraak hadden gemaakt om iets te gaan doen of wat dan ook. .. Of misschien kwam hij juist daarom.

115Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 5 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sat Oct 24, 2009 7:59 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2
''Nou zeg, sinds wanneer mogen mensen niet zomaar iemand bezoeken om te vragen hoe het leven gaat? Zonder echt een andere reden hebbn?'' vroeg Scorpio heel schijnheilig en keek weer even rond. ''Hoe gaat het? Ik zie dat je bootcamp hebt overleefd,'' vervolgde hij en trok een vies gezicht bij het woord ''bootcamp''.

116Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 5 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sat Oct 24, 2009 8:03 pm

Emily

Emily
Niveau 2
"Dat zie je goed," antwoordde Emily op een spottende toon, om daarna de deur dicht te doen.
'Well, het gaat best goed eigenlijk." Afgezien van het feit dat ze niet meer slapen kon de laatste tijd. Continu als ze bijna in slaap viel verbeeldde ze zich geklop op de deur en verwachtte ze dat Yuu er opeens zou staan om haar alsnog te vermoorden. Maar afgezien daarvan ging alles .. goed. "En met jou?" vroeg ze toen.

117Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 5 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sun Oct 25, 2009 12:08 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2
''Afgezien van het hele gebeuren met Rusine? I'm fine. Great actually thank you,'' antwoordde Scorpio nonchalant en keek weer even uit het raam. Het regende, en niet zo'n beetje ook. Great!
''Houd je van regen?'' vroeg hij vervolgens en liet zijn blik weer naar Emily glijden. Ook al zou ze misschien niet van regen houden, Scorpio zou haar mee naar buiten sleuren. Het was prachtig weer. Donker, regen, koud, en misschien later ook onweer.

118Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 5 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sun Oct 25, 2009 12:17 pm

Emily

Emily
Niveau 2
"Mooi!" antwoordde Emily vrolijk, waarna ze Scorpio blik naar het raam volgde.
Regen? Leuk? Regen was alleen leuk wanneer je binnen zat. Zat je buiten, dan was er niks aan.
"Well.. Dat ligt eraan. Ik vind regen leuk wanneer ik binnen zit en het tikt op de ramen, maar wanneer ik buiten zit.." Een rilling gleed over haar rug bij de gedachte aan die koude, natte druppels op haar gezicht.
"Hoezo?"

119Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 5 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sun Oct 25, 2009 1:56 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2
''Omdat we eh, naar buiten gaan!'' antwoordde Scorpio vrolijk op Emily's antwoord en trok de deur gelijk open en wachtte vervolgens op Emily. ''Er komt waarschijnlijk ook onweer, en het is koud, en donker, en dat mogen we niet missen!'' voegde hij er enthousiast aan toe.

120Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 5 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sun Oct 25, 2009 2:01 pm

Emily

Emily
Niveau 2
"M-maar.." begon Emily, die de gedachte aan regen en onweer helemaal zo leuk niet vond.
"Het is koud!" herhaalde ze Scorpio's woorden toen, op een totaal andere toon. "En donker! En onweer! En ik ben ziek!" loog ze, waarna ze een mislukte poging deed tot nep niezen - het leek niet eens echt. "We kunnen ook eh, hier blijven!"

121Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 5 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sun Oct 25, 2009 2:11 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2
''Ik dacht dat onweer jou wel een kick zou geven aangezien je licht en donker als specialiteit hebt!'' antwoordde Scorpio lichtelijk verbaasd en schudde toen zijn hoofd.
''Nee! Met zulk geweldig weer kunnen we niet binnen blijven!'' antwoordde hij en hield de deur met zijn voet open en pakte Emily voorzichtig bij de pols vast om haar vervolgens mee te trekken.

122Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 5 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sun Oct 25, 2009 2:15 pm

Emily

Emily
Niveau 2
"Maar mijn specialiteit werkt nog niet helemaal en dan kan ik niks zien want het is donker en dat is stom want straks dan gebeurt er iets en dan weet ik niet wat want ik kan het dus niet zien en en en en.." ratelde Emily die op het einde naar adem happen moest.
"En het is koud," besloot ze toen.

123Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 5 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sun Oct 25, 2009 2:26 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2
''Doe een jas aan, en misschien kan je nu wat oefenen met je specialiteit! Er gebeurd heus niks ..'' antwoordde Scorpio, het laatste lachend.

(INSPIRATIELOOOOZ)

124Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 5 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sun Oct 25, 2009 2:31 pm

Emily

Emily
Niveau 2
"Maar.." begon Emily weer, waarna ze even doodstil bleef staan en daarna haar jas pakte.
"Als ik ziek word is het jouw schuld!" zei ze toen met een zielig gezicht, om vervolgens de deur achter zich te sluiten en te wachten op Scorpio.

125Kamer 2000: Taylor & Emily - Page 5 Empty Re: Kamer 2000: Taylor & Emily on Sun Oct 25, 2009 7:39 pm

Gast

Guest
Carter klopte op de deur van Emily's kamer. Hij wipte een beetje zenuwachtig van zijn ene op zijn andere been. Onder zijn schouder had hij een groot cadeau geklemd. Zijn gezicht zag een beetje bleek en zijn haren zaten een beetje door de war, alsof hij het vergeten was te kammen. Hij keek even op zijn horloge en wierp een blik op de trap aan zijn rechterhand die leidde naar boven.
Waarom deed hij dit eigenlijk?
Zenuwachtig klopte hij nog een keer.

Sponsored content

Back to top  Message [Page 5 of 6]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next