Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

New York

2 posters

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

26New York - Page 2 Empty Re: New York Tue Oct 06, 2009 6:37 pm

Mido

Mido
Niveau 2

Zero wou het eerst allemaal langzaam hebben uitgehoord toen hij haar steviger aandrukte en haar gezicht dichter bracht bij die van hem. '' Leg me het uit..Hoe weet je dat ik een wraak engel ben..'' Hij legde ze hand strakker om haar heen..haar zachte hand voelde wel goed..

http://mido-iraq.hyves.nl/

27New York - Page 2 Empty Re: New York Tue Oct 06, 2009 6:41 pm

Gast


Guest

"ik voel het gewoon..en ik ken je ergens van maar..ik weet niet van wat.." zei ze terwijl ze hem bleef aankijken. haar gzicht was zo dicht bij dievan hem.. Taiga was al minder moe maar ze wou zo blijven zitten, haar anderen hand wou ze het liefst tegen zijn wang leggen, er schoot iets te binnen en Taiga’s ogen werden groot.. "Iris.." zei en ze wende haar blik af.. "we moeten dit niet doen.." zei ze en ze keek hem niet meer aan.

28New York - Page 2 Empty Re: New York Tue Oct 06, 2009 6:45 pm

Mido

Mido
Niveau 2

Hij keek haar aan en voelde toen pas de seer. '' ik wil alleen wat antwoorden, ik breng je terug naar je appartement want jij met je kracht lukt niet bepaald'' Hij stond op en begon te lopen. '' owh en een wraak engel is iets wat je in de woordenboek moet opzoeken. Alleen grappig dat jij mij zo noemt..'' Hij hield die koude blik aan..en begon te lopen door de straten, niet eens wetend of het de goeie kant was maar je hoorde haar niet klagen..

http://mido-iraq.hyves.nl/

29New York - Page 2 Empty Re: New York Tue Oct 06, 2009 6:49 pm

Gast


Guest

Taiga was stil en keek hem niet aan. hoe kon ze zoiets denken terwijl hij Iris al had.. "ik kan ook zelf lopen/vliegen.." zei ze en ze maakte zich los van Mido en haar vleugels verscheenen weer. "ik zie je nog wel eens.." zei ze en keek naar hem vanuit haar ooghoeken. ze sloeg een paar keer met haar vleugels en ze was weg. ze vloog naar haar appertemet en ze klapte haar vleugels weer in waardoor ze verdweenen, ze liep naar haar bed en ze liet zich er op vallen denkend over wat er gebeurd was.

30New York - Page 2 Empty Re: New York Tue Oct 06, 2009 6:52 pm

Mido

Mido
Niveau 2

Zero pakte weer ze boek en schreef eronder ze schets. '' Duidelijk naam : Taiga '' Hij legde het neer in ze eigen tas en keek op ze Ipod : '' Hmm nog 9 uurtjes..nah fuck it kom we gaan..'' Zei hij bevredigend tegen zichzelf en hij begon te rennen

(*ik ben weg terug naar me eigen topic dankjewel dat ik mocht schrijven ^^)

http://mido-iraq.hyves.nl/

31New York - Page 2 Empty Re: New York Tue Oct 06, 2009 6:54 pm

Gast


Guest

((no problemo ^^))

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum