Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De planeet der duisternis/Ayao (Alecia's huis)

2 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Go down  Message [Page 2 of 3]

Gast


Guest

'sorry Hanako, helaas kan ik je dit niet vertellen... ga nu' Hanako maakte een korte buiging en verliet de kamer. Alecia was weer helemaal alleen ookal had ze dat gevoel niet. Ze voelde de aanwezigheid van iemand of iets ookal kon ze die niet zien. Aandachtig keek ze om zich heen. Vanuit haar ooghoek zag ze het gordijn bewegen. Meteen draaide ze zich om met een lichtbal op het gordijn gericht. Weer bewoog er iets. Met een voorzichtige pas stapte ze er op af. 'mauuw'-'Keito?' Verast keek ze achter het gordijn en zag ze inderdaad Keito aan het gordijn klauteren. Met een vlotte beweging pakte ze het diertje op en keek ze er recht in de ogen naar. 'hoe kom jij hier?'

Gast


Guest

Voor even bleef ze naar de kat kijken afvragend of het wel een normale kat was. Voorzichtig liet ze hem weer op zijn eigen pootjes staan en liep weer terug naar het balkon. bloed drinken van een ander om er zelf beter van te worden... wat barbaars... Misschien haat m'n oom wel omdat ik me niet gedraag als een echte volbloed vampier... Nee, niet mogelijk, vader gedraagt zich ook niet altijd als een echt vampier en hij mag hij dan weer wel... Wat is er dan dat er zo mis is aan mij? En waarom haat hij ook mijn moeder? Heeft ze iets verkeerd gedaan? en haat hij me omdat ik haar dochter ben? Een zucht ontsnapte uit haar longen. Moest dat het geval zijn kon ze maar niet bedenken wat de reden was. Ze kon er redelijk veel bedenken maar de meeste leken zo onlogies.

Gast


Guest

Een zwarte flits schoot oppeens langs haar voorbij. Toen ze beter keek zag ze dat het Keito was die zich al ondertussen zich onder het bed had verstopt. Vlak daarne werd er geklopt. Langzaam ging de deur open maar niemand stond er. Alecia keek achterdochtig naar de deuropening. Voorzichtig stapte ze er op af met haar hand achter haar rug. op 3 meter afstand liet ze een schaduwbol in haar hand verschijnen. Wie het ook was die deze flouwe grap had uitgehaalt hij/zij zou er spijt van krijgen. Maar ze had al een sterk vermoeden van wie het was. Amaya.

Gast


Guest

Alecia zette nog maar 1 stap uit haar kamer toen ze al met een hevige snok naar achter werd gedrukt. Ze had haar ogen gesloten door het schrikken en stond nu met haar rug tegen de muur. Ze voelde 2 handen tegen haar schouders drukken en een voet tegen die van haar staan. Ze opende haar ogen en het gezicht van een onbekende jongen. Ze schatte dat hij 3 jaar ouder was dan haar en vroeg zich in hemelsnaam af wat hij hier deed en waarom hij haar zomaar aanviel. Zwijgent keek ze hem aan. De schaduwbal was opgelost in de lucht toen ze was geschrokken. Zijn ogen verkleurden van paars naar bruin. 'Alecia Del Coure neem ik aan?' - 'wie ben je' snouwde ze rap terug. Het beviel haar helemaal niet de mannier waarom hij haar aankeek en vooral niet in welke positie ze momenteel stonden. Een valse glimlach verscheen op zijn gezicht.


https://media.photobucket.com/image/anime+fly+with+the+wind/FoxyChan/Cute%20anime%20boys/Fly_With_The_Wind.jpg?o=1

Gast


Guest

'de naam is Alexander Sasaki maar jij mag me gerust Alex noemen.' Met een rebelse blik keek ze hem aan. Ze vond hem onbeschoft en zijn poging op charmant over te komen sloeg bij haar al helemaal niet aan.


De planeet der duisternis/Ayao (Alecia's huis) - Page 2 310x229_hellgirl120_episode_mini_gallery_photo_0_1_1

Gast


Guest

'wat doe je hier.'-'je stelt veel vragen maar je hebt dan ook het recht om die te stellen' Hij glimlachte vriendelijk naar haar. Het recht, sinds wanener had zij hier rechten? ze had alleen maar plichten. Iets aan wat hij zij had haar geraakt maar ze vertikte het om vriendelijk terug te doen. 'ik was nieuwsgierig hoe mijn toekomstige bruid er uit ziet' Na die woorden verstarde ze. Amaya had niet gelogen. Haar grootmoeder had daadwerkelijk ... nee, dit mag niet... ik wil niet...

Alex

Alex
Niveau 1

(( x3 wie zegt dat jj mijn rolletje al mocht spele ? ge at weer geen geduld zekers xD ))


Alex legde een haarlok achter haar oor en keek haar gefasineert aan. 'je bent van streek?'

Lune

Lune
Niveau 2

Alecia. wrote:De enorme deuren werden voor Alecia geopend waardoor ze meteen de grote hal in kon stappen. Voor even bleef ze staan en keek ze naar haar vader en groomoeder die tussen de twee trappen stonden. Sinds wanneer heeft hij de tijd om thuis te zijn? En wanneer zal zij eens niet thuis zijn. Op een meter
afstand van de deur, stonden 4 bedienden met een levenloze blik in hun ogen. Hun uniform sloot perfeckt om hun lichaam heen, als je het niet zou weten dat ze leefden zou je denken dat het standbeelden zijn. Alecia stapte de hal in die haar met een kil gevoel verwelkoomde. De deuren sloten achter haar dicht waardoor alles wat buiten het huis afspeelde werd afgesloten van alles en iedereen binnenin.



De planeet der duisternis/Ayao (Alecia's huis) - Page 2 Screenshots_31583

((Hey! Dat is Lune!! Met een brilletje op!! clown ))

Gast


Guest

(( lol xD, die a tog een ander uiterlijk xp ))


Ze beet hard op haar tanden. Hij moest mijn zijn poten van haar blijven. Achter haar rug vormde ze een schaduw bal in haar hand. Ze wilde niks met hem te maken hebben. Ze wilde dat hij verdween.

Alex

Alex
Niveau 1

Alex leek het te merken dat ze iets achter haar rug had. Hij pakte met een vlotte beweging Alecia haar pols vast en trok die omhoog. Hij duwde die tegen de muur ietsje boven haar hoofd. 'zozo, je wou me aanvallen? je bent blijkbaar niet zoals ze me hebben verteld. Of heb je meerdere persoonlijkheden?' Zijn oogkleur veranderde naar zwart.

Gast


Guest

de schaduwbal loste op. Het feit dat zijn oogkleur steeds veranderde interesseerde haar niet. Ze ontweek zijn blik en richte die naar buiten. Hij werkte enorm op haar zenuwen.

Alex

Alex
Niveau 1

'je grootmoeder heeft me gevraagd deze je te geven' Hij haalde een zwarte ring met oude incriptie op gekerft uit zijn zak. Daarna wachte hij op hoe Alecia zou reageren.

Gast


Guest

Alecia keek naar de ring en leek hem van ergens te kennen. Die oude incriptie... waar had ze die eerder gezien. 'ik wil het niet' zei ze fel maar toch tegelijkertijd kalm.

Alex

Alex
Niveau 1

((heb je het?))

Met een snelle beweging gleed hij de ring rond haar vinger. Hij keek haar speels aan en wachte vol ongeduld op haar reactie.

Gast


Guest

((jau))

Voor Alecia er iets had tegen kunnen doen gleed hij de ring over haar vinger. De ringbegon groen te gloeien. Ze keek er met gefronste wenkbrauwen naar. Ze wou net vragen wat voor ring dit was toen er een helse pijnsteek door haar vinger heen stekte. 'wat is dit?..' Haar stem was hees en ze kromp bijna helemaal ineen van de pijn.

Alex

Alex
Niveau 1

'er is zonet een haarfijn staafje door je vinger geprikt dankzij die ring. Nu ben je niet meer in staat om het er vanaf te halen en is het oficieel' Hij glimlachte voldaan en verplichte haar om recht te blijven staan. Ze moest de pijn maar verbijten.

Gast


Guest

Ze beet nijdig op haar tanden en verzamelde wat kracht bijeen om te spreken. 'wat is er oficieel...'

Alex

Alex
Niveau 1

'we zijn nu verloofd en zodra je me bedriegt zorgt dit juweeltje er voor dat je er meteen spijt van krijgt' Hij pakte haar kin vast en liet ze hem aankijken. Zijn lach was charmant en vals tegelijkertijd. Diep keek hij in Alecia's bloedrode ogen waarin trieste gevoelens door haar verleden en heden weerspiegelde. 'je bent prachtig wanneer je pijn lijd' Een vals lachje volgde na de zin en speels keek hij haar aan.

Gast


Guest

Alecia zakte bijna door haar benen van de pijn. Doordat Alex haar niet liet vallen droeg hij haar bijna voll. . Totaal verzwakt van de pijn liet ze haar hoofd hangen. Haar lichaam trilde. Vanonder de ring druppelde bloed op de grond. Een traan gleed over haar wang en ze haatte zichzelf dat ze niet meer op haar eigen benen kon staan.

Alex

Alex
Niveau 1

Alex profiteerde van dit moment en liet Alecia tegen hem aan leunen. Voorzichtig streelde hij met zijn vingers door haar zachte haar. 'sst, niet huilen mijn lief' Terwijl hij die woorden uitsprak veegde hij de traan van haar wang.

Gast


Guest

Ze wou hem slaan toen ze hoorde wat hij zij. De enigste die haar ooit zo mocht noemen was Lloyd, niet hij! Maar haar lichaam werkte tegen. geen spier gehoorzaamde meer en ze was verplicht om tegen hem aan te leunen. Ze viel liever nog op de grond dan zo hier tegen hem te staan maar zijn armen hielden haar stevig vast om dat te voorkomen. Ze voelde zich zo machteloos. Vermoeid van de pijn kon ze haar ogen nog maar half open houden. Ze moest wakker blijven, ze vertrouwde deze gast voor geen haar. wakker blijven... Alles werd zwart voor ze het zelf besefte.

Alex

Alex
Niveau 1

Alex keek verast op toen hij merkte dat ze was flouw gevallen. Over zwakheid gesproken. Een vampier hoort bloed te drinken, als ze dit niet doen
verzwakt hun kracht. Voorzichtig pakte hij haar op en legde Alecia neer op haar bed. Hij streelde over haar ijskoude wang en zach haar rustige ademhaling.
Ookal besefte hij het niet voelde hij zich bescherment over haar. Hij wilde niet dat haar iets overkwam. Hij keek de ring aan en bedach zich hoe pijnlijk zoiets niet wel moet zijn.

Gast


Guest

... alecia ligt neer... x,x
(jah, wat moet jj gaan schrijve als jj personage flouw is gevallen...)

Alex

Alex
Niveau 1

(nutteloze informatie xd)
(maare, nu ff tijdsprongetje maake?verzin mar iets Very Happy)

Gast


Guest

(jah, ik moe weer iet verzinne Suspect weer insperatieloos zekers xD)
(hmmm... meld u ker aan op msn, kzeg et daar wel x3)

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 3]

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum