Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

Het nieuwe meer.

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down  Message [Page 3 of 5]

51 Re: Het nieuwe meer. on Fri Oct 09, 2009 9:11 pm

Scorpio

Niveau 2
Het zware gevoel in zijn maag verdween gelijk. Geez! Scorpio keek haar even fronsend aan, ''That wasn't ..'' Scorpio zocht even voor het juiste woord, ''.. pleasant,'' Hij zuchtte even opgelucht en drukte een vlotte kus op haar mond. Hij plofte daarna vervolgens naast haar op het bankje.

View user profile

52 Re: Het nieuwe meer. on Fri Oct 09, 2009 9:16 pm

Ruşine

Niveau 3
Rusine lachte hem feitelijk gewoon uit terwijl ze zich omdraaide en weer gewoon ging zitten. Toen hij ook zat, ging ze rustig tegen hem aanzitten en liet haar hoofd half op zijn schouder half tegen zijn arm aan liggen. 'Vertrouw je me soms niet?'

View user profile

53 Re: Het nieuwe meer. on Fri Oct 09, 2009 9:19 pm

Scorpio

Niveau 2
''Sure I do,'' antwoordde Scorpio gelijk, lichtelijk geamuseerd terwijl zijn ogen over het meer scrolden voor het zwarte en het witte eend, ''I just don't trust that son of a .. I mean, Nicholas,'' zei hij, en zuchtte.

View user profile

54 Re: Het nieuwe meer. on Fri Oct 09, 2009 9:25 pm

Ruşine

Niveau 3
Rusine glimlachte nog steeds. 'Waar zou je bang voor moeten zijn? Zelfs al gaat hij op zijn knieen, dan gebeurd er nog neits tussen ons.' Lair. 'Alhoewel... Misschien dat het wel zou werken als hij dat zonder shirt doet...' Meteen schoot het beeld van Nicholas' heerlijke ontblote bovenlijf door haar hoofd. Rusine knipperde even en liet haar vingers over Scorpio's arm lopen.

View user profile

55 Re: Het nieuwe meer. on Fri Oct 09, 2009 10:13 pm

Scorpio

Niveau 2
''Mhhhh .. Rusine's not really helping Scorpio's self-esteem ..'' antwoordde Scorpio, en probeerde deels zijn stem grappend te houden. Hij voelde hoe haar warme vingers over zijn koude armen liepen, en zag hoe er langzaam kippenvel verscheen.

View user profile

56 Re: Het nieuwe meer. on Fri Oct 09, 2009 10:40 pm

Ruşine

Niveau 3
'Don't worry. No matter how muscular he is, he is not you.' Rusine grijnsde even en ging wat rechterop zitten. Zachtjes drukte ze een kus op zijn wang. 'And the best thing about you, is that you are you.'

View user profile

57 Re: Het nieuwe meer. on Fri Oct 09, 2009 10:51 pm

Scorpio

Niveau 2
Het hielp niet helemaal, maar het maakte het zware gevoel in zijn maag ietsje lichter. ''Hmm, mmkay,'' antwoordde Scorpio overtuigd en drukte zijn koude lippen tegen de hare. ''So I don't have to worry 'bout going to the gym just to impress you?'' vroeg hij grijnzend.

View user profile

58 Re: Het nieuwe meer. on Fri Oct 09, 2009 10:55 pm

Ruşine

Niveau 3
Rusine mompelde iets dat op 'Natuurlijk niet' leek, maar doordat haar mond tegen de zijne zat, leek het meer op 'Ja dat moet'. Haar koude vingers, die nog altijd warmer waren dan Scorpio's gezicht, gleden automatisch over zijn wang.

View user profile

59 Re: Het nieuwe meer. on Fri Oct 09, 2009 11:01 pm

Scorpio

Niveau 2
Scorpio had nog willen protesteren bij wat hij verstond, maar doordat haar lippen tegen de zijne zaten boeide het hem niet. Niks maakte uit, hij was hier nu met Rusine.

View user profile

60 Re: Het nieuwe meer. on Fri Oct 09, 2009 11:05 pm

Ruşine

Niveau 3
'Ik heb je gemist Scorpio,' fluisterde Rusine terwijl ze haar lippen even van de zijne losmaakte om ze daarna meteen weer terug te plaatsen waar ze hoorden; op Scorpio's mond. Haar vakantie was vreselijk geweest, maat het was maar goed dat hij er niet ook was, want dan was het allemaal nog veel meer uit de hand gelopen.

View user profile

61 Re: Het nieuwe meer. on Fri Oct 09, 2009 11:34 pm

Scorpio

Niveau 2
Scorpio glimlachte onder het zoenen door en forceerde zijn lippen toen van de hare om te praten, hij was er achter gekomen dat praten en zoenen niet zo'n goede mix was. ''Ik jou ook, Rusine ..'' fluisterde hij en drukte nog een keer zijn lippen tegen de hare, om haar vervolgens over haar vakantie te vragen. Stom genoeg was hij dat totaal vergeten. Fronsend keek hij haar aan, ''Hoe was je vakantie eigenlijk?''

View user profile

62 Re: Het nieuwe meer. on Sat Oct 10, 2009 12:53 pm

Ruşine

Niveau 3
'Ergens tussen vreselijk en afschuwelijk in..' mompelde Rusine afwezig. Haar vakantie had leuk moeten zijn, gezellig twee daagjes met Arita en Micheal, maar in plaats daarvan had ze vijf dagen tegen haar familie aan moeten kijken. 'De jouwe?'

Last edited by Ruşine on Mon Oct 26, 2009 9:41 pm; edited 1 time in total

View user profile

63 Re: Het nieuwe meer. on Sat Oct 10, 2009 12:58 pm

Scorpio

Niveau 2
''Hmpf, je familie was niet zo zeer ..'' Scorpio zocht naar een goed woord, ''.. hartelijk?'' Vragend bleef hij haar aankijken. Hij had gehoopt dat Rusine een fijne tijd zou hebben gehad, nu heeft hij voor niks 6 weken zonder haar moeten zitten.

View user profile

64 Re: Het nieuwe meer. on Sat Oct 10, 2009 1:03 pm

Ruşine

Niveau 3
Rusine haalde haar schouders op en liet haar blik over het heldere meer glijden. 'Iets te hartelijk om geloofwaardig over te komen, eigenlijk. Iets te opdringerig.' Haar stem klonk gedempt. Ze had echt geen zin om over haar vakantie te vertellen aan Scorpio. Die zou zich toch alleen maar zorgen gaan maken ofzo.

((zes weken? volgens mij was het er maar 1..))

View user profile

65 Re: Het nieuwe meer. on Sat Oct 10, 2009 1:10 pm

Scorpio

Niveau 2
((Ah, I've got no idea *v* ik was niet echt in de vakantie. Ik dacht dat het zomervakantie was ofzo))

''Hmm ..'' zei Scorpio bedachtzaam, en dook even afwezig in zijn gedachten. Na een korte pauze glimlachte hij en trok haar tegen zich aan, ''Volgende keer dan maar mee naar Ayao?''

View user profile

66 Re: Het nieuwe meer. on Sat Oct 10, 2009 1:13 pm

Ruşine

Niveau 3
'Hmm... als jouw familie beter is dan de mijne... En als je zusje me dan niet vermoordt...' grijnsde Rusine flauwtjes, die zich Scarletts hatelijke gedrag nog wel herinnerde. En met die woorden kroop ze wat dichter tegen hem aan, haar blik voor de zoveelste keer over het meer laten glijden.

View user profile

67 Re: Het nieuwe meer. on Sat Oct 10, 2009 1:32 pm

Scorpio

Niveau 2
''Hmm, Scarlett is te temmen .. en mijn ouders zullen je vast wel een kans geven. En als ze je eenmaal leren kennen gaan ze je hartstikke leuk vinden,'' antwoordde Scorpio geamuseerd. Zijn moeder zou makkelijk zijn, Scarlett zou Rusine hopelijk vergeven .. zijn vader zou een probleem worden en niet zo'n kleine ook.

View user profile

68 Re: Het nieuwe meer. on Sat Oct 10, 2009 1:34 pm

Ruşine

Niveau 3
'I'd like to meet them, once.' Maar denk maar niet dat ik jou ooit in contact met mijn gestoorde familie laat komen... 'Maar hoe was jouw vakantie?' vroeg Rusine snel om maar even van onderwerp te wisselen.

View user profile

69 Re: Het nieuwe meer. on Sat Oct 10, 2009 1:38 pm

Scorpio

Niveau 2
''Fine, I guess. Would've been much better if you were there,'' antwoordde Scorpio glimlachend, zijn gedachten wandelden even terug naar zijn vakantie in Ayao met Scarlett en zijn familie.

View user profile

70 Re: Het nieuwe meer. on Sat Oct 10, 2009 1:43 pm

Ruşine

Niveau 3
Rusine grijnsde en wende haar ogen op Scorpio, om ze na een paar seconden weer te sluiten en hem te zoenen. Haar warme hand gleed over zijn wang naar naast zijn oog naar zijn haar, waar haar vingers zich in verstrengelden.

View user profile

71 Re: Het nieuwe meer. on Sat Oct 10, 2009 1:49 pm

Scorpio

Niveau 2
Grijnzend beantwoordde Scorpio de zoen en drukte Rusine dichter tegen zich aan. Hij wou zjin gedachten stil slaan, maar ze bleven terug wandelen naar zijn gesprek met Emily in de bezemkast, ''Rusine?'' begon hij aarzelend en keek haar even aan. ''Hoe zit het tussen jou en Nicholas?'' In plaats van heel subtiel over Nicholas te beginnen besloot hij haar gewoon gelijk te bekogelen met DE vraag. Hij moest het weten.

View user profile

72 Re: Het nieuwe meer. on Sat Oct 10, 2009 1:55 pm

Ruşine

Niveau 3
Rusine liet haar ogen in die van Scorpio hangen. 'Ik heb hem voor de vakantie voor het laatst gesproken. Als er toen nog heel misschien een klik was geweest, dan is dat nu in ieder geval allemaal weg.' Een pokerface was niet nodig, het was immers de waarheid. Toch schoten Nicholas' woorden nog even door haar hoofd. "En ik weet dat je van mij houd. Het is je niet aangeleerd. Jij zit hier namelijk ook in de stromende regen, voor mij."

View user profile

73 Re: Het nieuwe meer. on Sat Oct 10, 2009 4:44 pm

Scorpio

Niveau 2
''So you're just friends?'' Hoewel Scorpio liever had dat ze helemaal geen contact hadden kwam het er wel tevreden en opgelucht uit. Hij had Nicholas zelf ook al heel lang niet meer ''gesproken'', de laatste keer dat hij hem zag was met Emily in de eetzaal. Dat was ook niet erg vriendelijk verlopen.

View user profile

74 Re: Het nieuwe meer. on Sat Oct 10, 2009 4:46 pm

Ruşine

Niveau 3
'Ik weet niet of we nog vrienden zijn, maar we zijn hoe dan ook niet meer dan dat,' stelde Rusine hem gerust. Een koude windvlaag waaide haar haar uit haar gezicht en automatisch drukte ze zichzelf nog dichter tegen Scorpio aan. Ook zoende ze hem voor de verandering nog maar eens.

View user profile

75 Re: Het nieuwe meer. on Sat Oct 10, 2009 5:01 pm

Scorpio

Niveau 2
''Hmmhmmm,'' mompelde Scorpio tevreden en beantwoordde haar zoen met een gelukkig gevoel in zijn maag.

View user profile

Sponsored content

Back to top  Message [Page 3 of 5]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next