Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

Het nieuwe meer.

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down  Message [Page 2 of 5]

26 Re: Het nieuwe meer. on Sat Oct 03, 2009 9:01 am

Toushirou

Niveau 3
Toushirou schudde zijn hoofd. 'Ik weet ook wel dat jij niet met zo'n stakker - nouja. Maar hij zei zulke - nouja. Ik heb hem een ram verkocht,' zei hij een beetje beschaamd. Hij beet op zijn lip.

View user profile http://bussjah.hyves.nl

27 Re: Het nieuwe meer. on Sat Oct 03, 2009 9:04 am

Scarlett

Niveau 2
Scarlett sloeg gelijk haar armen om hem heen, zodat ze hem bijna omver duwde. "Je had hem ook gewoon kunnen vermoorden hoor," bracht ze toen half fluisterend uit. Pas na een poosje liet ze hem weer los. "Wat zei hij allemaal dan?" Fabian was zo dood als ze hem weer zag. Mooi niet dat hem nog ging rondleiden nu.

View user profile

28 Re: Het nieuwe meer. on Sat Oct 03, 2009 9:17 am

Toushirou

Niveau 3
Toushirou glimlachte zwakjes. 'Yumiko hield me tegen. Sorry,' zei hij een beetje grijnzend. 'Hij zei - nouja. Dat hij niet van je af kon blijven enzo,' mompelde hij met een weer lichtelijk geërgerd gezicht.

29 Re: Het nieuwe meer. on Sat Oct 03, 2009 9:20 am

Scarlett

Niveau 2
De temperatuur rondom Scarlett werd opeens opvallend laag en ze had moeite om Fabian niet gelijk op te zoeken en te vermoorden. "Ik zou er nooit op ingaan Toushirou," zei ze toen, nog steeds op fluistertoon. Al dat flirterige gedrag de hele tijd. Het was even grappig maar nu ergerde ze zich dood.

View user profile

30 Re: Het nieuwe meer. on Sat Oct 03, 2009 9:34 am

Toushirou

Niveau 3
Toushirou knikte. 'Weet ik. Maar ik vond hem echt een.. een rottoontje hebben,' mompelde hij half tegen zichzelf. Hij draaide zich naar Scarlett toe en omhelsde haar. De kans dat één of ander grijpgraag Nederlands joch Scarlett zou kunnen overtuigen was vrijwel nihil.

31 Re: Het nieuwe meer. on Sat Oct 03, 2009 9:36 am

Scarlett

Niveau 2
Scarlett glimlacht kort toen Toushirou haar opeens omhelsde, maar haar gedachten waren nog steeds bij Fabian. Ze snapte niet dat hij zoiets kon doen, zelfs al ging ze niet op hem in. Dat wilde toch niet zeggen dat je maar gelijk een relatie moest proberen te verpesten? Ze was er ontzettend blij mee dat Toushirou hem niet geloofde, als hij dat deed dan.. dan.. Ze zou Fabian nog echt vermoord hebben ook.

View user profile

32 Re: Het nieuwe meer. on Sun Oct 04, 2009 9:01 pm

Cosette

Niveau 2
NEWNEW

Cosette liet zich aan de rand van het meer neerploffen. 'Zo,' zei ze, en ze glimlachte naar Andrew.

View user profile

33 Re: Het nieuwe meer. on Sun Oct 04, 2009 9:02 pm

Andrew

Niveau 1
Andrew volgede Cosette, en ging ook zitten. 'Woah, best.. Mooi hier, of klinkt dat erg homo?' Hij lachte, en staarde het water in. Het was echt heel erg helder. Nu had hij opeens zin om te zwemmen. Dit was anders dan hun zwembad, thuis in Londen.

View user profile

34 Re: Het nieuwe meer. on Sun Oct 04, 2009 9:03 pm

Cosette

Niveau 2
'Nee hoor, het is ook mooi.' Cosette staarde naar de bodem van het meer. 'Hoe diep zou het zijn?'

((Ik ga :3))

View user profile

35 Re: Het nieuwe meer. on Sun Oct 04, 2009 9:04 pm

Andrew

Niveau 1
Andrew keek naar beneden, het meer in. 'Ik zal het niet weten? Zin om te gaan kijken hoe diep het is?' Zijn ogen glinsterde bij de gedachte.

((ah jammer, doeidoeii<33)

View user profile

36 Re: Het nieuwe meer. on Sun Oct 04, 2009 9:05 pm

Cosette

Niveau 2
Cosette lachtte. 'Het lijkt me een beetje.. koud.' Ze keek naar het water. Kou, dat haatte ze.

((Oke, nu ga ik echt XD))

View user profile

37 Re: Het nieuwe meer. on Sun Oct 04, 2009 9:10 pm

Andrew

Niveau 1
Andrew lachte. 'Ja dat wel.. brr.' Hij spetterde wat met het water, en keek naar Cosette.

View user profile

38 Re: Het nieuwe meer. on Sun Oct 04, 2009 9:26 pm

Cosette

Niveau 2
Cosette keek naar het water. 'Misschien kan ik het verwarmen..'

View user profile

39 Re: Het nieuwe meer. on Sun Oct 04, 2009 9:27 pm

Andrew

Niveau 1
Andrew haalde zijn schouders op. 'Het is wel een erg groot oppervalk he?'

(( nu moet ik wge, byebye <3 ))

View user profile

40 Re: Het nieuwe meer. on Sun Oct 04, 2009 9:28 pm

Cosette

Niveau 2
'...Klopt.' Cosette zuchtte, dat zou haar nooit lukken.

View user profile

41 Re: Het nieuwe meer. on Sun Oct 04, 2009 9:29 pm

Andrew

Niveau 1
Andrew glimlachte naar het meisje, en raakte kort haar hand aan. 'Ik kan je ook niet helpen, ik heb geen warmte&vuur.'

View user profile

42 Re: Het nieuwe meer. on Sun Oct 04, 2009 9:35 pm

Cosette

Niveau 2
Cosette liet haar hoofd naar voren hangen. Waardoor haar, inmiddels knalroze, wangen verborgen werden door haar haren.

View user profile

43 Re: Het nieuwe meer. on Tue Oct 06, 2009 6:01 pm

Terra

Niveau 2
Terra stond al een tijdje op een paaltje achterin het meer, hij was omringd door water en keek tussen zijn vingers door naar het water, een liedje speelde al dagen rond in zijn hoofd maar het leek nu net alsof hij het ook daadwerkelijk hoorde.
hij neuriede zachtjes mee.

View user profile

44 Re: Het nieuwe meer. on Thu Oct 08, 2009 9:27 pm

Emily

Niveau 2
new-

Het was vroeg in de morgen toen Emily de school uitgelopen was. Laat genoeg voor de zon om al te stralen in de lucht, maar nog steeds frisjes. Met een dikke trui aan, haar mouwen bijna helemaal over haar handen getrokken en een kop koffie die ze tussen haar beide handen vastklemde liep ze richting het meer, waar ze zich zachtjes op de grond liet vallen en staarde naar het water dat sparkelde in het zonlicht.
Hoewel het ijskoud was bleef het een geweldige plek om 's morgens te zitten. Het enige nadeel was dat het doodstil was; maar wie ging er dan ook zo vroeg naar het meer toe?

View user profile

45 Re: Het nieuwe meer. on Fri Oct 09, 2009 8:45 pm

Ruşine

Niveau 3
Het enige dat anders was aan het plekje waar ze altijd zat, was het water van het meer. Ze was nog niet langs geweest sinds het hier weer was, maar nu de vakantie over was, vond Rusine het wel een mooi moment om naar haar bankje onder de wilg langs het meer te gaan. Met een glimlachje over haar gezicht liet ze zich op het bankje zakken.

View user profile

46 Re: Het nieuwe meer. on Fri Oct 09, 2009 8:50 pm

Scorpio

Niveau 2
(het is avond eh?)

Er hing een heerlijk koud briesje in de lucht toen Scorpio rond achten naar de wilg liep. Toen hij een bos bruin haar zag, ontstond er gelijk een glimlach op zijn gezicht. Rusine. Grijnzend ging hij achter haar staan en legde zijn koude handen voor haar ogen. ''Guess who?'' fluisterde hij vervolgens bij haar oor en drukte een kus in haar nek.

View user profile

47 Re: Het nieuwe meer. on Fri Oct 09, 2009 8:53 pm

Emily

Niveau 2
((nee het is heel vroeg sochtends aangezien yvet geen nieuw had en dat in mijn post stond :v en ik moet maria nog hierheen sleuren dus eh ja! :v))

View user profile

48 Re: Het nieuwe meer. on Fri Oct 09, 2009 8:58 pm

Ruşine

Niveau 3
'Nicholas?' antwoorde Rusine met een serieus gezicht, terwijl er een glimlachje op haar gezicht uitbrak. Dus hij is alweer hier. Good.

View user profile

49 Re: Het nieuwe meer. on Fri Oct 09, 2009 9:03 pm

Scorpio

Niveau 2
(Sure sure Nadine ..)

Snel trok Scorpio zijn handen terug, zijn glimlach verdween meteen. ''Nicholas?'' vroeg hij hard op, zijn toon klonk nogal emotieloos, maar als je goed luisterde hoorde je toch een gekwetst ondertoon. Hij voelde wat gemixte gevoelens, en nog iets .. hij wist niet wat het was. Hij had het nog nooit eerder gevoeld. Jaloezie?

View user profile

50 Re: Het nieuwe meer. on Fri Oct 09, 2009 9:05 pm

Ruşine

Niveau 3
'Just kidding...' glimlachte Rusine, terwijl ze zich omdraaide en op haar knieen op het bankje zat, met haar gezicht dus naar de leuning, net een klein stukje lager dan dat van Scorpio. Natuurlijk had ze Scorpio meteen al herkend. En daarnaast, Nicholas zou haar nooit zo uit het niets aanspreken of zelfs in haar nek kussen.

View user profile

Sponsored content

Back to top  Message [Page 2 of 5]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next