Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

Het nieuwe meer.

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5

Go down  Message [Page 5 of 5]

101 Re: Het nieuwe meer. on Sat Nov 14, 2009 11:30 pm

Yumiko

Niveau 3
Yumiko schrok van de plotselinge stem, maar herstelde zich zover mogelijk. 'Hoi ehh ja ja ja h-het gaat wel.' antwoordde ze ietwat stotterend.

View user profile

102 Re: Het nieuwe meer. on Sat Nov 14, 2009 11:32 pm

Nicholas

Niveau 2
Nick glimlachte."mooi. Ik hoop dat je snel weer de goedgebekte oude Yumiko word. Ik vind het niets als je me niet aan kijkt alsof ik iets ben om op te eten," zei hij lachend.

View user profile

103 Re: Het nieuwe meer. on Sat Nov 14, 2009 11:37 pm

Yumiko

Niveau 3
Iets in Yumiko zei haar dat ze die oude Yumiko waarschijnlijk nooit meer zou worden, voor een gedeelte misschien, maar iets als dit zou haar waarschijnlijk de rest van haar leven bij blijven. 'Ja, ik ook.' zei ze zacht, met haar ogen op de grond gericht.

View user profile

104 Re: Het nieuwe meer. on Sat Nov 14, 2009 11:38 pm

Nicholas

Niveau 2
Nick zuchte."Ik meen het. Ik kwam altijd terug bij je omdat ik je spannend vond," fluisterde hij, voor zich uit starend. Het was niet eerlijk van hem, om zo op haar in te spelen terwijl ze enorm ze kwetsbaar was.

View user profile

105 Re: Het nieuwe meer. on Sat Nov 14, 2009 11:43 pm

Yumiko

Niveau 3
Yumiko zuchtte zacht. 'Maar nooit spannend genoeg.' zei ze met hoorbare afschuw in haar stem.

View user profile

106 Re: Het nieuwe meer. on Sun Nov 15, 2009 11:08 am

Nicholas

Niveau 2
Nick keek haar kant op, en knikte langzaam."Klopt," gaf hij toe."Waarom vind je dat zo erg?" vroeg hij met neutrale stem. Hij staarde even naar het meer. Er leek geen wind te zijn. Het water bewoog niet.

View user profile

107 Re: Het nieuwe meer. on Sun Nov 15, 2009 6:35 pm

Yumiko

Niveau 3
'Vind ik niet.' zei ze kil. 'Ik heb op dit moment sowieso geen behoefte om te praten over de periode waarin we wat aanscharrelden met elkaar. Het was niks en het is over. Dus als dat het enige is waarom je hierheen kwam mag je ook meteen weer vertrekken.' Yumiko pakte een steentje op en gooide het in het water, met een diepe zucht erachteraan.

View user profile

108 Re: Het nieuwe meer. on Sun Nov 15, 2009 9:56 pm

Nicholas

Niveau 2
Nick mompelde iets in de richting van 'chaggerijn' en zweeg toen wijselijk. Hij verschoof wat met zijn voeten."Je hebt heel wat gemist," fluisterde hij."Ik heb een tijdje geheugenverlies gehad. Er is heel wat drama tussen yuu en seth, tegen carter en Emily. Carter is van school, en er zijn weer wat nieuwe mensen. Ken je Courtney al?" vroeg hij.

View user profile

109 Re: Het nieuwe meer. on Sun Nov 15, 2009 10:10 pm

Yumiko

Niveau 3
'Nee.' antwoordde ze weer kil. Begreep deze eikel dan niet dat ze hier helemaal geen behoefte aan had? 'Ik weet niet of je het weet, maar ik heb een maand lang in de gevangenis van het LDD gezeten waar ik ben mishandeld, fysiek en mentaal. Vandaag zou ik samen met Aysa geliquideerd worden, en jij begint over een nieuw meisje op school? Voel eens aan je voorhoofd.'

View user profile

110 Re: Het nieuwe meer. on Sun Nov 15, 2009 10:14 pm

Nicholas

Niveau 2
Nick stond op en schopte wat zand opzij."Jezus, ik probeer je verdomme je oude leven een beetje terug te krijgen. Ik probeer je terug te krijgen in het 'normale' leven van MHS, in plaats van die vieze cel waar je hebt gezeten. Ik probeer je te helpen. Stik er maar in," siste hij. Toen draaide hij zich om en was van plan om weg te benen.

View user profile

111 Re: Het nieuwe meer. on Sun Nov 15, 2009 10:18 pm

Yumiko

Niveau 3
'Begrijp je dan verdomme niet dát ik mijn oude leven niet meer terug krijg? Dat ik niet meer de Yumiko ben van een maand geleden en dat die Yumiko nu nog steeds in die verdomde cel zit? Ik ben mezelf daar verloren, Nicolai.' Ze had niet eens door dat ze hem anders noemde dan hij werkelijk heette.

View user profile

112 Re: Het nieuwe meer. on Sun Nov 15, 2009 10:20 pm

Nicholas

Niveau 2
Nick zuchtte."Ik begrijp dat het zwaar is, maar als je je best niet doet om dat achter je te laten kan ik je niet helpen. En mijn naam is Nicholas," zei hij. Hij keek haar gekwetst aan.

View user profile

113 Re: Het nieuwe meer. on Sun Nov 15, 2009 10:25 pm

Yumiko

Niveau 3
'Ook goed.' zei ze met haar armen over elkaar heen. 'Weet je wat het ergste is? Mijn vader heeft me zien zitten in mijn cel. Hij keek me aan en herkende me. Hij haalde zijn neus op en spuugde naar me. Hij zei me dat ik een schande was voor onze planeet, een schande voor mezelf. HIJ was degene die de opdracht gaf om ons te liquideren.' Ze balde haar vuist en kneep ermee in het gras, waarbij een enorme energieschok vrijkwam bij een boom tegenover haar. Boem. Weg boom.

View user profile

114 Re: Het nieuwe meer. on Sun Nov 15, 2009 10:26 pm

Nicholas

Niveau 2
Nick keek haar geschrokken aan. Gelijk ging hij weer naast haar zitten op zijn knieën. Hij hield haar hoofd in zijn handen."Yuum, dat is.. dat is vreselijk. Het spijt me," fluisterde hij.

View user profile

115 Re: Het nieuwe meer. on Sun Nov 15, 2009 10:31 pm

Yumiko

Niveau 3
'Je kon het niet weten.' zei ze half boos, niet op Nick, maar op haar vader. 'Wat moet ik nou? Over een jaar ben ik van school af. Ik kan niet terugkeren naar huis niks. Het enige wat ik heb is 100.000 dollar. Wegens ehh.. ja dat weet je vast wel. Maar daar kan ik geen huis van kopen, laat staan rondkomen.'

View user profile

116 Re: Het nieuwe meer. on Sun Nov 15, 2009 10:32 pm

Nicholas

Niveau 2
Nick keek haar aan."Misschien mag je langer op mhs blijven," stelde hij voor."Hier ben je veilig. Je zou het aan de heerseres moeten vragen." Hij glimlachte."We vinden wel een optie, don't worry."

View user profile

117 Re: Het nieuwe meer. on Sun Nov 15, 2009 10:36 pm

Yumiko

Niveau 3
'Ik wil niet zo'n zielepiet worden als Aysa, gevangen op Magic Highschool omdat ze bang is voor het Leger des Duister. Ik wil mijn eigen leven lijden, en niet hoeven te vluchten.'

View user profile

118 Re: Het nieuwe meer. on Sun Nov 15, 2009 10:37 pm

Nicholas

Niveau 2
Nick zuchtte."Dan ga je werken, en zorg je dat er in het contract staat dat hun voor onderdak voor je zorgen. Je hebt daar hersens genoeg voor Yumiko. Gebruik die,"fluisterde hij.

View user profile

119 Re: Het nieuwe meer. on Sun Nov 15, 2009 10:43 pm

Yumiko

Niveau 3
'Hmm hmm.' mompelde ze afwezig. Ze zou het allemaal nog wel zien. Op dit moment had ze eigenlijk helemaal geen zin om over de toekomst na te denken.

View user profile

120 Re: Het nieuwe meer. on Sun Nov 22, 2009 10:39 am

Iris

Niveau 2
Iris kwam aan strompelen, het meer, daar was ze al een tijdje niet meer geweest. Hopelijk kwam ze nog een bekende tegen. Maar als ze er nu zo aan al die maanden terug dacht kreeg ze spijt, spijt hoe ze tegen Taiga had gedaan. Hoe kon ze zo stom zijn? Taiga had haar niks gedaan, en hoe ze uitviel tegen haar, het was gewoon niet normaal. En hoe ze zich altijd tegen over Mimiko gedraagde, Eigen schuld.. Ze had ook wel gemerkt dat ze was verandert, misschien kwam het wel door de relatie met Zero. Hij was altijd zo van; Hup! Gewoon doen. Ze was het gewoon niet zo gewend, en daarom, misschien moest ze het uitmaken, het verklootte haar vriendschap met Miyoko. Ze kwam nooit meer op bezoek bij haar, ze was gewoon elk uur van de dag bij Zero. Ze kon het gewoon niet meer.
Ze ging in het gras liggen en dacht weer terug aan het voor geval toen ze met Ben hier was. Met hém kon je praten als het nodig was. Het gaf haar gewoon een fijn gevoel.
Ze deed haar ogen dicht en zette haar big smile op.

View user profile http://xxx--iris.hyves.nl/

121 Re: Het nieuwe meer. on Sun Dec 06, 2009 6:52 pm

Flint

Niveau 1
-new-

Het was koud buiten, misschien net 2 graden en Flint wikkelde zijn sjaal wat strakker rond zijn keel.
Zijn wangen waren rood van de kou en zijn adem was te zien als kleine wolkjes stoom, Flint zijn enorme groene ogen stonden gericht op het koel golvende meer waarin af en toe een klein sneeuwvlokje verdronk.
Hij keek naar de lucht waaruit nu meerdere 100derden sneeuw vlokjes uit kwamen dwarrelen, een glimlach spreiden zich op zijn gezicht en hij hield zijn door handschoen bedekte handen uit naar de witte dotjes.
"aha! wauw!" het voelde koud op zijn neus maar het was een prachtig gezicht.

(Come and bother me >w<)

View user profile

Sponsored content

Back to top  Message [Page 5 of 5]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5