Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Lees dit eerst!

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Lees dit eerst! Empty Lees dit eerst! Fri Oct 02, 2009 10:15 am

De Heerseres

De Heerseres
Schoolhoofd

Hallo iedereen! Zoals jullie al verteld is, is de vakantie begonnen! Dat betekent dat er dus geen lessen worden gevolgd en je ook geen huiswerk hoeft te maken (tenzij je hard moet oefenen voor de aankomende nulmeting natuurlijk)! Dit betekent dat aankomende week iedereen vrij is om te gaan en te staan waar hij maar wil. Reis gerust de wereld rond met je vrienden of laat ze kennis maken met je geboortestad! Ook worden SOLO-TOPICS deze keer aangemoedigd waarin je met je personage alleen teruggaat naar je geboorteplek. Laat ons kennismaken met zijn/haar achtergrond!

Je mag natuurlijk ook gewoon op MHS blijven. Ik laat alle andere forums gewoon open staan. Als je op MHS blijft, post dan in het MHS forum en niet in dit forum. Dit forum is alleen voor alle topics die zich in het buitenland afspelen!

In dit forum gelden alle normale regels, behalve de 2postregel. je mag ook in meerdere landen etc. tegelijk zijn als je dat wil, maar zorg er dan wel voor dat het niet te verwarrend wordt.

Met uitzondering op huizen van personages heb ik het liefste dat jullie topics maken per stad en niet per land (want dan wordt het te onoverzichtelijk), maar dus ook niet per winkeltje of straatje of restaurantje etc. etc, want dan wordt het ook weer onoverzichtelijk. Het is verboden om een limiet aantal mensen te geven als je een topic maakt over een STAD.

Ik raad overigens vooral aan om hier voor het grootste deel GEBEURTENISTOPICS of SITUATIETOPICS aan te maken ipv locatie-topics. Meer informatie over dat soort topics vind je in het spamforum.

Veel plezier allemaal!

https://magichighschool.forumactie.com

Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum